Best of Homár

Best of Homár

Télvíz idején kellett elköltözniük, mert a Főkétüsz hónapok óta nem bír szakvéleményt adni

2016. december 21. - atpijkamo

nemma [14:35:02] Hohó! Még nincs komment!

a gyűlölködő uszítás eredménye egy rendőr meghalt [14:36:15] Leszarnám és fűtenék. A garanciát is leszarom, vagy majd azt hazudom, hogy az engedély kiadása előtt nem használtam. Basszákmeg.

A Főkétüsz sok élvig évenként kijött, és lehúzott párezer forintra. Most a katasztrófavédelem elvette tőlük a kéményellenőrzést, mehetett a fenébe a sok ingyenélő. A katasztrófavédelemnél meg katasztrófális a helyzet, így nem jönnek. Ne is jöjjenek, kellenek, mint hátamra a púp. Magam is meg tudom évente nézni, szelel-e a kémény.


Tehetséges ugandai buzi [14:55:43] @a gyűlölködő uszitás eredménye, egy rendőr meghalt: Mellesleg hasonló a légkondi is. Csak tanfolyamot végzett szerelő kötheti be, de ilyen tanfolyam ha jól tudom, itthon nincs, csak a Szlovákoknál. Szóval amikor megvettem a készüléket, a bolt kérte, hogy küldjek vissza a szerelőm aláírásával valami harmadik példányát a garlevélnek, vagy mit, különben nem kapok rá garanciát. Mondtam nekik, hogy még nincs szerelőm se, örülök, hogy két év alatt sikerült összespórolnom a készülék árát, majd eseleg jövőre, egy újabb év múlva, amikor a beszerelés árát is sikerül összekuporgatnom, majd akkor beszereltetem. Eskü, hogy nincs beszerelve, ha kérik, küldök nekik fényképet a sarokban álló dobozokról, egy aznapi újság címoldalával. De nekik ez egy hiányzó adat a rendszerben, havonta felhívtak miatta. Aztán kiderült, hogy el se adhatták volna nekem, ha nincs szerelőm! Hát most ezt ők baszták el, ha már eladták nekem. De mégis, milyen már ez, hogy csak akkor vehetek légkondit, ha van szerelőm?! Én magam is csodálkozva kérdeztem rá, hogy a beszerelés is drága, annyi pénzem idén már nem lesz, szóval egy évig pihentetve lesz a készülék, mi van akkor, ha mindent úgy tettem volna, ahogy ők mondták, hogy még a vásárlás előtt szerzek egy szerelőt, aki aláírja a papírokat, vállalva, hogy majd egy év múlva beszereli, azt visszaküldöm nekik, de azalatt az egy év alatt, amíg a munkadíjját spórolom össze, azalatt mondjuk meghal a szerelő? Vagy kivándorol. Vagy visszaadja az ipart és szerzetesnek áll? Vagy találok olcsóbbat. Hogy írassak alá egy jogkövetkezményekkel járó pappert, ami a bizonytalan jövőben fog megtörténni?

Terézágyú [14:56:00] És még csodálkoznak egyesek, hogy miért nem ellenőriztetik az emberek gyakrabban a kéményt, a konvektort, a gázt stb.

Kimoderálva: gabors [14:56:43] edzoterem van futes meg nincs ez borzaszto

Bluemotion [15:02:19] @gabors: Ez a hozzászólás véleményed szerint, miben segítette Katalint a problémájuk megoldásában?

Terézágyú [15:04:17] "A folyamat hivatalosan úgy zajlik, hogy megtörténik a kémény kibélelése és a kazáncsere, majd a kéményes szakember benyújtja a kérvényt a Főkétüsz felé"

Ugye amíg jöttek a kéményseprők addig mindig az volt, hogy "éppen, véletlenül ismernek egy megbízható kéménybélelőt, aki elintézi a kéményes cégnél is"...

Manyecs [15:04:28] @Bluemotion: :)))))))))) mondjuk ő nagy ívben sz..rik rá onnan Ámerikából csak azt nem tudom mi a p...csáért írogatnak onnan! ide.. Sosem fogok rájönni:( ON

Kimoderálva: gabors [15:06:01] @Bluemotion: " Ez a hozzászólás véleményed szerint, miben segítette Katalint a problémájuk megoldásában? "

miert katalin tenyleg a homartol var segitseget ... akkor sokaig fog fagyoskodni (illetve tavaszig ) ...

a hozzaszolasommal NEM IS TERVEZTEM segiteni katalinnak csak szolok

edzotermet amugy hidegben is lehet hasznalni .... de szerencsere vannak haverok a pasa-parkban ahol meghuzhatjak magukat


Kimoderálva: gabors [15:08:19] @Bluemotion: Ez a hozzászólás véleményed szerint, miben segítette Katalint a problémájuk megoldásában?

(hogy relevans is legyek ma ... most nem nem dolgozom igy raerek)

vegre van ket barom aki posztolt


Terézágyú [15:10:29] @gabors:
az semmi, és neked is le vannak tiltva a magyar karakterek?

Kimoderálva: gabors [15:11:26] @Tehetséges ugandai buzi: ez tenyleg igy van, szerencsere en ismerek egyet akinek van papirja (Mo-on) bar nekem sokat nem szamit ...

ez a jo a NER-ben 99% ot kell szavazni a vikinek legkozelebb es mindjart jobb lesz


Kimoderálva: gabors [15:17:05] @Terézágyú: "és neked is le vannak tiltva a magyar karakterek? " le vannak ...

es ??

vot ma !!


Terézágyú [15:18:32] sztori:

Ismerősöm gázszagot érzett lakásában a gázóra mellett. Jó állampolgárként kihívta a gázműveket, akik AZONNAL lezárták az egész társasházban a gázt, x lakásban, s közölték, hogy akkor most ki kell cserélni a gázvezetéket az egész házban. Nem vizsgáltak semmit, hogy honnan szivárog, kinél szivárog, lezárták.
A gázvezeték cseréje több mint három hónapig húzódott (már télbe nyúlóan), lakásonként 100e Ft, lakásonként 4-5 nap kivevendő szabadság, mert otthon kellett lenni a szereléshez... Addig nincs fűtés, nincs főzés x családnál.
Megtörtént a szerelés, engedélyezés, tervezés, átadás, jött a gáz - pár nap múlva az ismerősöm ugyanúgy érezte a gázszagot... de természetesen most már befogja a száját...
Evvan.

Kimoderálva: gabors [15:19:03] @Manyecs: "mi a p...csáért írogatnak onnan! " ugyanazert amiert masok a szigetrol irnak ... semmi kulonbseg nincs kb ugyan annyira relvans, mint barki mas

Kimoderálva: gabors [15:22:27] @Terézágyú: ezert jo hogy allamositottak a gazmuveket ... kijottek es mindent megcsinaltak allampolgart megvedve mint a nyugdij ...

a megoldas!!! allamositani a gecibe ezt a Főkétüsz-t is mindjart jobb lesz mindenkinek (foleg aki szereti a focit)


enrico palazzo [15:24:55] @gabors: "vegre van ket barom aki posztolt"

És te (a paraszt) , aki trollkodhat.

@a gyűlölködő uszitás eredménye, egy rendőr meghalt: Teljesen így! Nálam a Főgáz rábaszott egy plombát a cserépkályhára. Előtte minden évben megkérdeztem a Főkétüszösöket, hogy kell-e bélelni, javítani, bármit. (nyilván pontosan tudom, hogy ez nekik jó kis mellékes lehet és a legkisebb dologra is ugranak). Nem kell semmi - mondták ők szóban - a Főgáznak viszont írásban hibát jelentettek. Jött a kéménybélelés számlával, mindennel, utána Főkétüsz ellenőrzés plusz pénzért és senki, semmit nem mondott, hogy mit hogyan tovább hivatalosan, hogy a plomba lekerüljön. Hát, nem leesett az a plomba véletlenül? Még véletlenül sem én, hanem csak úgy véletlenül. Szopjanak lovat!

Manyecs [15:26:47] Azér' a férfiklimaxnak is vannak szépségei......

Terézágyú [15:27:23] @enrico palazzo:
"kéménybélelés"

Bélellés a kéménybe? Hogy ne fázzon benne a füst, amíg főszáll???... Maorgittt!

enrico palazzo [15:27:27] @Terézágyú: Haveroméknál Zuglóban ugyanez. A Főgázosok dec. 15 után nem akartak dolgozni, de több száz ilyen ház van Budapesten, szóval rájukszóltak, hogy talán legyenek olyan kedvesek a munkájukat végezni, majd utána lehet pihengetni.

enrico palazzo [15:29:57] @Terézágyú: A bélellés az nem valami szakkifejezés a székletürítésre?

Manyecs [15:30:49] @enrico palazzo: az nem a bér ellés?

enrico palazzo [15:33:06] @Manyecs: De! A béranya pedig egy csavarral éli az életét.

piccolina [15:35:08] Tapasztalatból mondom, hogy javasolt egy újabb személyes találkozó, amikor egy boríték átadása után meg kell kérdezni, hogy van-e esetleg valami probléma. Amennyiben nincsen, úgy megbeszélni, hogy mikorra is készül el az a bizonyos szakvélemény, mondjuk másnap... Sajnos ez ott már évek óta így működik. A másik út, hogy olyan kivitelezőt kell az engedély megszerzésével megbízni, akinek megvannak a kapcsolatai.

Terézágyú [15:35:33] @enrico palazzo:
Mit a mond a furó a lyuknak?

Terézágyú [15:36:33] @enrico palazzo:
Mit a mond a fúró a lyuknak?

- Luk! Én vagyok az apád!

zdanee [15:40:03] Az állami szolgáltatások már egy ideje összeomlottak, csak még nem mindenki vette észre. A következő ügye az lenne, hogy ha nincsenek állami szolgáltatások, akkor nincs mire fel adózni sem. Állami szolgáltatás: pl egészségügy, oktatás, rendőrség (nem a gyorshajtókra vadászó verzió, hanem a tolvajokat, gyilkosokat elkapó). NEM állami szolgáltatás: sportlétesítmények építése, festményvásárlás az MNB-nek, stb.

Terézágyú [15:41:04] @zdanee:
"rendőrség (nem a gyorshajtókra vadászó verzió"

De azért a festékbűnözőket kapják el!

borso [15:43:13] Katalin! Kapcsold be azt a kurva kazánt és ülj a melegben! Ha szakember bélelte ki a kéményt és szakember szerelte a gázcirkót akkor basszon egyedül a kéményseprő ott ahol van. ennyi. max veszel biztonsági tartalékba 15.000-ért egy csúcsminőségű honneywell CO riasztót és kész.
A rákospatak utcai gecik egy mocskos lehúzós banda semmi több. Korruptak, pökhendiek és játszák a hatóságot.

Hivatalosan tervek alapján építtettem egy 160-as kerámia betétes kéményt a kandallónak, naivan kihívtam őket átvenni (maga a kérvény is vagy 50.000.-Ftba került náluk) kijön a szemétláda tőlük, megnézi OK (mi nem lenne ok bazdmeg egy méregdrága csúcsminőségű kéményen?), mondom pecsét búcsú és minden jól van. Nem, ő felmegy a tetőre. Mondom menjen. Azt mondja, létra. Mondom bazdmeg nem kéményseprő vagy nem hoztál? Mondja nem, az az én dolgom. Kapott létrát felmegy a 15%-os hajlásszögű tetőre. Azt mondja baj van. :-) mondom mi. A másik két gázkémény nem jó. Mi nem jó rajta ember (mellesleg nem az a 2 az engedély tárgya). Nem jó a bélése? Mondom minek te agyrokkant 2 éve lett kibélelve szakember műbizonylat, apámfasza által. Nem jó mert (és most figyelj!!!!) 1 éve ŐK megváltoztattatták a törvényt, már nem lehet alubélés csak rozsdamentes acél. Mondom aha mert az kb 15x olyan drága. És mellesleg a 6.5 méteres tetőgerincmagasságom fölé meg kell hosszabbítani mindkét kéményt a hátsó szomszédom mögötti iskola magassága fölé (ami kb 20-25 méter). mondom neki most ugye szórakozik egy 6.5 méteres magasságú házra 30 méter magas kémény???? Nem ő nem szórakozik ezt meg kell csinálni, mert ellenben semmit nem vesz át. OK mondom (már csak poénból) mennyi lenne a munka és anyagdíja? Azt mondja, a 2 kémény cirka 4,5 millió forint. Mondom neki, ember ennyiért nem kéményt építtetnék hanem egy olyan full napelemes rendszert aminek az áram termelése mellett a fél utcát kifűteném elektromos árammal úgy, hogy -10 fokban is mindenkinél +30 lenne, mellesleg ott a kapukijárat és nagyon gyorsan takarodjon a kurva anyjába amig a vasvilláig el nem érek. Még visszakiabált, hogy soha nem lesz rá engedélyem. Nem is lett, az építésigazgatási osztály szerint a kéményem nem kémény hanem tartópillér és ez a tartópillér időnként füstölni szokott, amikor a kandallóba begyújtok. Szóval az összes kéményseprő menjen a jó büdös picsába, élen a rákospatak utcai vérgecikkel.

Terézágyú [15:46:08] @borso:
ezt a sztorit már megírtad egyszer itt, ugye? :)

Terézágyú [15:54:02] az vótmá, hogy faluhelyen minden egyes MEGLÉVŐ kútra szakvélemény/talajterhelés/biztonsági vizsgálat/engedély szükséges? most úgy hirtelen jött ez, jövő évi ajándékként...
namost egy ez dolgos falu, minden porta háztáji gazdaság is, természetesen kúttal évtizedek óta... mondjuk 500 porta, mindegyiken minimum egy, de akár két kút is, és mindegyikre szakvélemény/anyámkínnya??

The Crazy One 5tös [15:57:49] és megint egy poszt, ahol egy kommentben jobb sztorit kaptunk. Látod poszter, ha te nem írsz, @borso: nem kommentál...

Kimoderálva: gabors [15:59:05] @enrico palazzo: "És te , aki trollkodhat." hagytam helyet neked is nem ???

borso [16:00:41] @Terézágyú: Vááááuhhh! Milyen spiller vagy na meg régi homármotoros. Meg bizony, csak az ilyeneknél mindíg és újra felgyűlik bennem a harciszar. :-))))

borso [16:02:10] @The Crazy One 5tös: úgy bizony! :-)))

Sztrigi [16:06:23] @gabors: Megszólalt az agytröszt.

Terézágyú [16:08:48] @borso:
a kéményseprők nekem is a szívem csücskei...

Kimoderálva: gabors [16:08:59] @Terézágyú: "hogy faluhelyen minden egyes MEGLÉVŐ kútra szakvélemény/talajterhelés/biztonsági vizsgálat/engedély szükséges? most úgy hirtelen jött ez, jövő évi ajándékként..."

hajra fidesz !!! nem a falusiak erdekeben valasztottak meg a nem part kdnp-vel ... vegre szopnak ott is ... legkozelebb megint vikire kell szavazni hogy legyen megint nemcsak kemeny-ado hanem ablak-ado is


Sztrigi [16:09:41] @borso: Ez fasza volt!

Kimoderálva: gabors [16:11:30] @Sztrigi: relevans is lennel??h ... legalabb a poszthoz szoltam nem szemelyeskedtem ... vagy te sem szereted ha otthon az edzoterem hideg ???

Kimoderálva: gabors [16:13:18] @Sztrigi: ja majd ha el akarja (esetleg) adni a hazat akkor lesz nem keves gondja ... de addigra kit tudja mi lesz ...

persze okosba majd akkor is el lehet intezni (talan)


a gyűlölködő uszítás eredménye egy rendőr meghalt [16:18:18] @zdanee: "NEM állami szolgáltatás: sportlétesítmények építése, festményvásárlás az MNB-nek, stb."

...MNB alapítványok egyáltalán, 27 milliárdos lőtéri kutya projekt...

a gyűlölködő uszítás eredménye egy rendőr meghalt [16:20:06] @Terézágyú: "festékbűnözőket kapják el"

Persze! Illegálisan növelték a színezéssel a repedezett járda értékét. Meg mekkora költség volt az eredeti szürke repedezett állapotot visszaállítani.

Most az a vicc, hogy ez nem vicc.

Terézágyú [16:25:06] @a gyűlölködő uszitás eredménye, egy rendőr meghalt:
"Most az a vicc, hogy ez nem vicc."

Ismerős mondat...

Tehetséges ugandai buzi [16:39:28] @borso: Különben azt nem értem, hogy a kéményseprő hogy-hogy azt a másik két kéményt kezdte vizsgálni, ami nem is volt az engedély tárgya?!? Én bementem volna a főnökéhez, finoman, kulturáltan tárgyalni ennek a kéményseprőnek a munkaviszonyáról.

(Pár éve olvastam hasonlót, tán pont itt, a Homáron, hogy régi, nem használt kéményt szó szerint le akart bontatni a kéményseprő. Már a kazán se volt lent a pincében, gázkonvektorok fűtötték a szobákat, de a koromkaparó ragaszkodott a kémény lebontásához, mert csak így lehet száz százalékban biztosítani azt, nehogy véletlenül stikában mégis begyújtsanak. Annak is belesuttogott a tulaj a fülébe, hogy értse meg, nem lehet a kéményt lebontani, mert egy ikerház két fele _közé_ van beépítve, szinte belezsaluzva a tűzfalba.)

Terézágyú [16:44:51] @Tehetséges ugandai buzi:
Igen, ilyen sztorim nekem is van, vidékről.
Sőt, a mi házunknál is vissza lett szedve a kémény - igaz, ott be is ázott egy picit, úgyhogy azért is...

Józsi, a migráns köcsög [16:45:24] a pószter éhenhalna a teszkóban is ha véletlenül bezárná valaki oda egy hónapra.
kapcsoljátok be azt a rohadt kazánt, aztán majd letagadjátok és kész.
ha szétfagynak a lakásban a csövek akkor még nagyobb lesz a buli.
maaaaóórgitt.

Terézágyú [16:48:07] @Tehetséges ugandai buzi:
"nem lehet a kéményt lebontani, mert egy ikerház két fele _közé_ van beépítve, szinte belezsaluzva a tűzfalba."

Nem kell teljesen lebontani, elég ha a tetőig visszabontják... vagyis nem tudom, hogy elég-e, de akkor nem látják.

steve10 [16:50:29] A Főkétüsz nem szolgáltató, hanem hatóság. Nekem legalább is ezt mondták. Egyébként tavaly nekem is meggyűlt velük a bajom lakásfelújítással kapcsolatban. Kritikán aluli, ami ott megy. Nekem is több hónapba telt az ügyintézés. (Telefonon nem tudnak tájékoztatást adni, hogy áll a szakvélemény, személyesen először azt mondják csúszi, másodjára azt, hogy kiküldték hiánypótlásra, de nem tudják miért és hova...)Mintha nem is ebben az évezredben, de nem is a múltévezredben léteznének, hanem egy másik dimenzióban. Hogy tudnak még mindig létezni és nem rombolta őket földig valaki, azt nem értem?! Szégyen! Ha én így dolgoznék, már nem dolgoznék, éhen halnék...

Terézágyú [16:54:28] @steve10:
"A Főkétüsz nem szolgáltató, hanem hatóság."

Pedig csak "Budapest kéményseprő-ipari közszolgáltatója."

És egy szimpla kis kft. Nem ám zéerté.

Kimoderálva: gabors [17:16:31] @Terézágyú: "És egy szimpla kis kft. Nem ám zéerté. "

allamositani a gecibe !!! asztan minden menni fog csak meg be kell lepni a fideszbe (is)


Darth Revan [18:46:33] tenyleg szarjanak sunt. valami kotbert kellene kiszabni, hogy ne huzhassak a vegtelensegig.

Amugy iden meg nem kapcsoltam futest, egyszeruen nincs meg hideg, pedig nem a tropusokon lakom, hanem Dublinban

É2I [19:33:58] Csak úgy:
Feljebb volt már a légkondi, hát nálam is.Szerencsémre én már tájékozódtam és olyan szerelőt hívtam akinek megvan a kért vizsgája. Jöttek, beszerelték, lepapíroztuk, elküldtem a papírokat a boltba garanciáztatni. Pár nap múlva felhívtak, hogy amit küldtem nem jó, mert valami kék-kártya igazolvány kell a szerelő részéről. Ok. Felhívtam, aki azt a választ adta, hogy le vannak maradva a boltosok, mert már több, mint egy éve nem kell a kék-kártya, ugyanis ner-kompatibilis, online adatbázisban jegyzett szerelők szerelhetnek csak. Annak száma meg rajta van a papíron és össze lehet vetni a netes adatbázissal.
Mondanom sem kell, hogy a bolt nem fogadta el. Szerencsémre a szerelő elő tudta vadászni a már érvénytelen papírjait, így azt beküldve rendeződött a helyzet.

Kombi-gázkazán beszerelés. Amikor utánajártam, hogy milyen papírok és engedélyek kellenek egy már kialakított és engedélyezett helyre felrakatni, egy nem engedélyköteles kéménnyel... Szóval osztottam-szoroztam és "baszd meg a fűnyíródat" elven feltettem én meg egy maszek.
Kb a kazán-, szerelvények-, szerelő pénzének még a négyszeresét fizethettem volna és még akkor se biztos, hogy nem kötnek bele egy húsz éves tervbe. (Volt pár súgó, aki biztosra mondta, hogy belefognak, mert az azóta kismilliószor megváltozott uram-bátyám szabványok ezt garantálják.)

Kémény ellenőrzés, tavaly nyáron: Nem tudom, hogy érezte meg a kéményseprő, de pont lemásztam a kémény tetejéről, annak kitakarítása után, amikor betoppant. Na mondom; fel lehet menni megnézni. Ő biza' fel nem megy, nem szokott ő ilyesmit. Belenézett a kazánba, láthatta is a múlt téli gázmolekulák még ottmaradt nyomait, vagy valamit ilyesmit. Biztos lézer-látása van, mint a Zupermennek. Mindegy leperkásztam a füstadót és ment is.

Kémény ellenőrzés, most októberben a régi háznál: Pont beestem véletlenül, hát nem beállított. Mondom a fene vinné el a szimatukat, ezek tényleg éreznek mindent. Mindegy. Körbenézett, csak annyira, hogy lássa van két kémény - kívülről. Ó! Nem poénkodott, nem fontoskodott, vette elő a tömböt, meg- és aláírta.
Kérdem, mipíz?
-Semmi!
-Semmi?
-Semmi, mivel "átvette kezelésbe" az állam és ingyenes lett.
2.Ó! Nem firtattam, elköszöntem.

Szóval ennyi, de természetes ezen történetek, ha hasonlítanak, netalán egyeznek valamivel az csak véletlen egybeesése egy kitalált történetnek.

napalm [19:41:03] Nyugi Kati, a kazánnak semmi baja nem lesz a 10 fokban.
Az én kondenzációs kazánom egy egész téli szezont húzott ki a fűtetlen lakásban mire be lett kötve.
Addig leheljétek a szobát!

a gyűlölködő uszítás eredménye egy rendőr meghalt [19:42:09] @É2I: +

É2I [20:01:10] @napalm: Ha csak sima vízzel van feltöltve a rendszer fagyásig nem lehet baj, így van. Ha meg fagyálló folyadékkal van, akkor még nagyobb mínuszoknál sem lehet.
Akkor, meg, ha nincs is benne semmi, nem is kérdés.

Hogy a poszthoz is: Valóban kötbérezni kellene ezeket a cégeket. Mert már annyira hozzá vannak szokva a zsírozáshoz, hogy már azt is betervezik, mint a kormány a gyorshajtást.

The Crazy One 5tös [20:47:05] Rájöttem, hogy a szülőházunkban az én öreganyám volt a gázvezetőnő...

Kulics [20:47:32] @zdanee: igen, nálad a pont. Ez már egy kb szétrohadt ország, csak még a benne élők nem vették észre mert tart a lendület...

Én is azon a véleményen vagyok, hogy simán befűtenék..

Cycmen [08:23:38] @a gyűlölködő uszitás eredménye, egy rendőr meghalt: "festékbűnözőket kapják el"

Persze! Illegálisan növelték a színezéssel a repedezett járda értékét. Meg mekkora költség volt az eredeti szürke repedezett állapotot visszaállítani.

Valóban látszólag jelentéktelen károkozás, a büntetés azért jár, mert saját tulajdonunkra, farkunkra, anyánkra festhetünk, máshova nem! A seggem kíváncsi a hatalmas politikai ellenállás kifejezéseként összefestett járdára!

Cycmen [08:26:34] Ebben a FŐKÉTÜSZ-ben a Hülye Rövidítések Minisztériumának (HÜRÖMI) keze lehet!

Cycmen [08:35:51] @É2I: Ha csak sima vízzel van feltöltve a rendszer fagyásig nem lehet baj, így van. Ha meg fagyálló folyadékkal van, akkor még nagyobb mínuszoknál sem lehet.

Esetleg pálesszel, aztán bögrével állsz a túlfolyócső mellett és biztatod a hőtágulást!

Terézágyú [09:01:17] Attól függ persze, hogy milyen házban, milyen falban, milyen csövek, és helyes, hogy a pószter gondol erre - de alapvetően azért nagyon kemény mínuszoknak kell lenni több napig, hogy befagyjon a falban egy "vizes" cső...

Manyecs [09:12:12] @Cycmen: mi még mindig a finisben várjuk a bébit /nem én/ kérünk drukkot a hajrára:D ! délre meglesz:)

Cycmen [09:17:10] @Manyecs: Hajrá baba! Hajrá hugi! Hajrá Manyecs!

Jessybátsi [09:22:43] @piccolina: Elég 1-2 paragrafus is. Ha meglobogtatod, hogy melyik paragrafus alapján lehet őket s..betoszni ilyen helyzetben, akkor igencsak fel szoktak gyorsulni az események. Főleg ha CC-ben ott van a jegyző, bíró, hóhér, minszter, stb.

Manyecs [09:23:13] @Cycmen: :DDDD köszi. Ezek sem sietik el a dolgot még csak most kötik be az oxitocint!! Szakvélemény nem kellett!! Hugi éhen és álmon hal nemsoká aszongya :))

telkoe [09:34:35] Panaszos Katalin bérlő (egyszerűke ingatlanos nyelven albérlő) ezért neki kellene a legkevésbé fájni a dolognak. A bérbeadóval (egyszerűke ingatlanos nyelven főbérlő) tisztázni kell hogy lakást bérelt és nem gyakornoki helyért fizet egy csináld magad lakásfelújító projektben. Ezután a bérbeadó / tulaj rohangálhat ügyintézni, fájhat a feje a szakvélemény dja miatt, aggódhat hogy 10 fokban fázik a kazán és általában megbízhat olyan kivitelezőt ahol a teljesítés része az engedélyezés is. Ja és fedezheti a balfazskodás miatt a bérlőinek okozott károkat is. Engedély nélkül meg akkor tegyen fel kazánt ha úgyis van pár év dolga a sitten és belefér a napirendjébe leülni ha véletlenül meghal a bérlő.

Terézágyú [09:42:37] @telkoe:
"Panaszos Katalin bérlő (egyszerűke ingatlanos nyelven albérlő) ezért neki kellene a legkevésbé fájni a dolognak."

Látod eddig ez nem is tűnt fel itt senkinek...

"Ez a hőmérséklet, a 360.000 forintos új kazánunknak sem tesz jót."

Ez milyen albérlet, hogy az albérlő csinál ilyen felújítási/szerelési munkákat????

Cycmen [09:42:51] @telkoe: Panaszos Katalin bérlő (egyszerűke ingatlanos nyelven albérlő) ezért neki kellene a legkevésbé fájni a dolognak.

Nem azt mondta hogy fáj neki, hanem hogy fázik a segge!

telkoe [09:50:56] @Cycmen: A bérbeadó dolga a bérleményt megfelelő műszaki állapotban tartani, ezért Katalin felszólíthatja a bérbeadót, hogy fázik a segge és:
- gondoskodjon a felújítás azonnali befejezéséről
- biztosítson alternatív fűtést és viselje a költségeit
- biztosítson másik lakást ha első kettőt nem tudja megoldani
Egyikhez sem kell a kéményseprőkkel közelharcolni.

Jessybátsi [09:53:12] @telkoe: Lehet így is, de minek b.gassuk egymást, ha nem muszáj? Főleg egy olyan hitvány cég miatt, mint a főkétüsz? Amúgy meg a kettejük dolga, hogy miért így intézik.

Jessybátsi [09:55:03] @telkoe: egyszerűke??? Retardált-e vagy?!?

telkoe [10:37:21] @Jessybátsi: Ilyen bölcsességeket én is tudok, várj: Minek foglalkozni a bérleménnyel a tulajdonosnak ha nem muszáj? Minek megbízni olyan kivitelezőt aki elintézi az engedélyeztetést ha nem muszáj? Amúgy meg kettejük dolga ha áttolja az egészet a bérlőre aki megcsináltatja Okosba Józsi vállalkozóval aztán sír nagy boci szemekkel ha nem megy az engedélyeztetés? Egyszerűke ingatlanoska vagy esetleg ?

EurósParaszt Lite [12:26:02] @Manyecs: sajnaljuk, kifogy-urul-merult ez. Csak hajrat drukkra tudunk adni.
@Cycmen: a mellbimbonak jot tesz a fazalom, sot, a segg is valamivel kisebb lesz tolle. Szoval jo.

Jessybátsi [12:40:44] @telkoe:
Egy szóval sem mondtam, hogy ne foglalkozzon vele, vagy hárítsa át a dolgot. De mi tiltja, hogy megegyezzenek és esetleg olyan dolgot a bérlő végezzen el, ami amúgy a tulaj kötelessége lenne?
"Minek megbízni olyan kivitelezőt aki elintézi az engedélyeztetést ha nem muszáj?"
Erre nem is mondok semmit. A hozzád hasonló hülye gondolkodásmód teszi tönkre szerencsétlen országunkat. Szóval szerinted csak urambátyám céget érdemes megbízni, aki dupla áron beszerel egy kéményt, csak azért, mert "elintézi" a dolgokat a főkétüsznél. "...megcsináltatja Okosba Józsi vállalkozóval aztán sír nagy boci szemekkel ha nem megy az engedélyeztetés?"
1. Senki nem mondta, hogy okosba csinálták
2. Ha Józsi jól dolgozik, miért ne csináltathatná vele???
3. Itt nem az engedélyeztetés nem megy, hanem több, mint két hónapja ül a valagán a főkétüsz, mert feltette a "durcás kisgyerek lemezt". Mert ugye a bérlő nem urambátyámmal, hanem Józsival csináltatta meg a munkát. Azt gondolom, attól függetlenül, hogy egy mekkmester, vagy bármilyen cég végezte a munkát, a főkétüsznek 2 hónap alatt illett volna meghozni egy döntést.
a) nem fele meg - javítsátok ki!
b) megfelelt - használhatjátok.
Nekik ez a kötelességük! Főleg úgy, hogy kaptak érte 50 ezret. Egy ilyen cég, ha nem lenne monopol helyzetben kb. 1-2 óra alatt menne csődbe.
Egyszerűke ingatlanoska vagy esetleg ?
Nem, nem vagyok. Esetleg te valakinek a bérkommentelő együgyű droidja vagy-e? :D
U.I.: nem kell ok nélkül minden szót becézni, mert retardáltnak, vagy b.zinak néznek majd miatta. Óvónéni nem mondta még?

Terézágyú [13:51:38] !!!
index.hu/gazdasag/energia/2016/12/22/gaz_futes_kikapcsolas_szerelo/

a gyűlölködő uszítás eredménye egy rendőr meghalt [14:22:52] @Terézágyú: Márpedig megmentette a szerelő az életüket. A páraelszívó jól záródó ablakok mellett vissaszívja a kéményből a szénmonoxidot.

Ha nincs is páraelszívó, jól záródó ablakok mellett nincs honnan levegőt szívni, nem megy fel a kéményen az égéstermék, és megfulladnak.

Két megoldás van, vagy lyukat vágnak a falba vagy az ablakba a fürdőszobában, hogy legyen elég levegő, vagyu koax kéményt és kazánt szereltetnek fel, ami bődületes pénzbe kerül. A lyuk olcsóbb.

Reactor [15:33:05] @zdanee: Ezt szoktam én is mondani, hogy az állam fosul működése elérte azt a szintet, amikor gyakorlatilag csak a sebtében megtett látszatintézkedések tartják vissza az apparátusokat az összedőléstől. Nem véletlen hogy akinek van egy kis esze is & pénze is, az húz kifele külföldre mint a vadliba. Az ostoba kormányidiótáknak meg hiába mondasz meg mutatsz akármit is, szerintük Abszurdisztán jobban teljesít és punktum, még a kis lábacskáikkal is toppantanak hozzá, hátha attól hirtelen igazuk lesz :D röhejes és szánalmas népség.

@borso: Már ott gondok vannak, hogy ő fel akar menni a tetőre. Aki keres (hibát) az talál!
Csodálkozom, hogy nem mentél fel utána és rúgtad le a 3,14csába, amikor kitalálta hogy egy fél lakás árát költsd el két kéményre csak azért, hogy kapjon egy körömpiszoknyi kis jutalékot.

@Terézágyú: Ja há' mitképze' a pógár hogy jóféle méregdrága vezetékes víz helyett a talajbó' íngyé' kapja asztat? Há' nem úgy megy ez, ides egy komám, ha nem fogy a vezetékes víz, hunnét lesz bevétel? Há' nehogymá'...!
Kíváncsi vagyok, az otthoni állatartást, növénytermesztést stb. mikor tiltják be, vagy lehetetlenítik el, és hány veszedelmes bűnözőt fognak lecsukni ezek miatt. Na meg főleg, hogy ennyit hova...?

séfbácsi2 [20:39:55] @Tehetséges ugandai buzi: Ezt nem értem, ilyen volt nálunk is és nem is akarták lebontani elég volt ha befedtük betonnal. Azóta nem kell utána fizetni. Vannak ott értelmesek is.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ [21:40:53] @Tehetséges ugandai buzi: Az nem jutott eszedbe, hogy akkor vegyél klímát, ha már megvan a pénzed a készülékre ÉS a szerelőre is? Ez csak nekem logikus? Egy esetben el tudom képzelni a te módszeredet, ha a klímát annyira olcsón vetted, hogy pl. lemaradt egy nulla.

@borso: Ezt a sztorit másodszorra is nagyon élveztem. :)

Gyüssz topogni, Gecó? [23:04:03] @▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Meg kell védenem az ugandai buzit. Amit mondasz, az logikus - lenne, de nem kötelező, hogy a megvásárlás után rögtön használni kezdj valamit. A két esemény, a megvásárlás és a beszereltetés szerintem simán elkülöníthető. Lehet, hogy akciós, leértékelt, akkor megéri megvenni. Egy fél disznót is vehetsz és nem kötelező rögtön megenned az egészet, ha nincs akkora bélkapacitásod, elrakhatod a frigóba, későbbi szíves elfogyasztás céljából. Kocsit is vehetsz úgy, hogy nincs pénzed benzinre, vagy nincs jogsid. Építési telket is vehetsz és pihentetheted pár évig, amíg összespórolod egy ház felépítésének költségét. Sőt, ha rásszistá lennék, akkor felhoznám példának, hogy a cigány csinál hatszázhuszonhárom purdét úgy, hogy nincs pénze etetni, meg ruházni. De ez az utolsó csúnya, nem polkorrekt duma lenne, úgyhogy nem mondok ilyet.

Gyüssz topogni, Gecó? [23:05:06] @▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Meg kell védenem az ugandai buzit. Amit mondasz, az logikus - lenne, de nem kötelező, hogy a megvásárlás után rögtön használni kezdj valamit. A két esemény, a megvásárlás és a beszereltetés szerintem simán elkülöníthető. Lehet, hogy akciós, leértékelt, akkor megéri megvenni. Egy fél disznót is vehetsz és nem kötelező rögtön megenned az egészet, ha nincs akkora bélkapacitásod, elrakhatod a frigóba, későbbi szíves elfogyasztás céljából. Kocsit is vehetsz úgy, hogy nincs pénzed benzinre, vagy nincs jogsid. Építési telket is vehetsz és pihentetheted pár évig, amíg összespórolod egy ház felépítésének költségét. Sőt, ha rásszistá lennék, akkor felhoznám példának, hogy a chigány csinál hatszázhuszonhárom purdét úgy, hogy nincs pénze etetni, meg ruházni. De ez az utolsó csúnya, nem polkorrekt duma lenne, úgyhogy nem mondok ilyet.

Tehetséges ugandai buzi [23:18:09] Amit mondasz, az logikus - lenne, de nem kötelező, hogy a megvásárlás után rögtön használni kezdj valamit. A két esemény, a megvásárlás és a beszereltetés szerintem simán elkülöníthető. Lehet, hogy akciós, leértékelt, akkor megéri megvenni. Egy fél disznót is vehetsz és nem kötelező rögtön megenned az egészet, ha nincs akkora bélkapacitásod, elrakhatod a frigóba, későbbi szíves elfogyasztás céljából. Kocsit is vehetsz úgy, hogy nincs pénzed benzinre, vagy nincs jogsid, de majd lesz. Építési telket is vehetsz és pihentetheted pár évig, amíg összespórolod egy ház felépítésének költségét.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ [00:46:42] @Tehetséges ugandai buzi: Most jössz és megvéded magad egy másik nick-kel? Ejha.
Igen, vehetsz fél disznót, ha szereted a rohadt disznót. Kocsit is vehetsz, jogsi nélkül, de ugye ezek után nem várod el, hogy bármely hozzászólását egy ilyen egyénnek fogyasztóvédelmi szempontból relevánsnak lehessen tekinteni :)
A telek jó példa. Az nem korrodálódik a raktárban.

A bejegyzés trackback címe:

https://bestofhomar.blog.hu/api/trackback/id/tr9012070395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabors 2016.12.27. 15:38:03

ki vagyok tiltva de nem talalom itt sem hogy miert ...

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2016.12.27. 18:01:44

@gabors: Itt vannak csak törölt kommentjeid - itt nagyot irtott a Helga -, válaszd ki, szerinted melyik nem tetszett neki.

Tőlem ne kérdezd, én már régen feladtam, hogy Helga szempontjait felfogjam.

gabors 2016.12.27. 18:43:28

ugytunik ez mar a teljes torles eredmenye hiszen egy sem mardt bent meg olyan sem ami teljtesen normalis szokott lenni a homaron...

meg varok hatha csak idoleges olyan mar volt ... ha nem akkor majd ujra regisztralok az ujevre
süti beállítások módosítása