Best of Homár

Best of Homár

"Az, hogy nálatok mi a hosszúlépés, és nálam mi, az szubjektív!"

2017. március 16. - atpijkamo

Zöldegér [08:39:30] És ki az ördög fogja olvasni a panaszleveledet?

Kimoderálva: sáros_tehén [08:48:55] 2 deci bor miatt egy homár poszt.
Kedves Csilla. Kaptok tőlem egy üveg bort. És még dugni sem kell érte.


Cycmen [08:49:39] Én egy korsó rumot kérek, meg valami erőset!

Kimoderálva: Cycmen [08:51:03] @sáros_tehén: Kedves Csilla. Kaptok tőlem egy üveg bort. És még dugni sem kell érte.

Ha nem kell dugni, kérhetek én is egy üveggel?


Kimoderálva: rocksziklai szatyorkőzet [09:01:08] Pfejj, de imádtam mindig is a vendéglátósokatt! Mind "észre", mind mentall itásra. aptijkamó nincs sehol? Nem használ ám ő fájlkezelőt! Sáros a tehén, kurvára sáros, le kell tisztíttni!:D
@Cycmen: kárhetsz.


sáros_tehén [09:01:36] @Cycmen: Majd ha írsz egy ilyen szánalmas és értelmetlen homár posztot beszélünk róla ;)


Terézágyú [09:03:13] Nem értitek ti ezt. Ezen a helyen drágább a szoldavíz, mint a bor.
Hávanijen.

Kimoderálva: rocksziklai szatyorkőzet [09:06:10] @Cycmen: 2 deci bor miatt egy homár poszt.
Na hallod! Még szerencse, hogy bele nem lépettivott.


Kimoderálva: soibegin_ [09:18:56] Mindegy, sunáznám... ;)

Kimoderálva: Mr.paksimogyoró [09:30:17] Az 1/5 arckép alapján sunáznám :)
Amúgy a csajnak igaza van, mindegy, hogy 2 deci bor, vagy 2 kiló homár. Az átbaszás az átbaszás.


Terézágyú [09:36:53] Szóval a tanulság: ha buliba mentek, akkor ne üljetek be sehová egy pohár akármire, mer minek - és úgyis át...sznak...

Cycmen [09:37:18] @rocksziklai szatyorkőzet: 2 deci bor miatt egy homár poszt.

Írjon is! Én már egy deciért is írnék! A bor az nem lyáték bazmeg!

Cycmen [09:40:11] @sáros_tehén: Majd ha írsz egy ilyen szánalmas és értelmetlen homár posztot beszélünk róla ;)

Kannás borról szóljon, vagy üvegesről?

Terézágyú [09:44:00] @Cycmen:
"Kannás borról szóljon, vagy üvegesről?"

Én szeretném ha áttekintenéd a bor kultúrtörténetét (társadalmi és gazdasági szempontok szerint is) Neandervölgytől napjainkig.

Terézágyú [09:47:58] Egyébként igen, vannak itten zavarok:
"Tömbházmester: vannak akik a háziúrral azonosítják, vannak akik a lakófröccsel, de vannak olyanok is, akik 3 darab házmestert értenek alatta"

A parlamentol napirendre tűzhetné eztet a dolgot...

Cycmen [09:53:49] @Terézágyú:Én szeretném ha áttekintenéd a bor kultúrtörténetét (társadalmi és gazdasági szempontok szerint is) Neandervölgytől napjainkig.

Jó, majd bemegyek egy kocsmába, végig szelfizek és megláthatod napjainktól a neandervölgyig a sztorit! Okkés?

Terézágyú [09:56:07] @Cycmen:
"Jó, majd bemegyek egy kocsmába, végig szelfizek és megláthatod napjainktól a neandervölgyig a sztorit! Okkés?"

Nem.
De a poént értékelem :)

KaTe [10:00:20] "Nem kenyerem a balhézás,"
-Dehogynem.

"Mivel tényleg nem vagyok egy problémázós vásárló"
-Lóf***t!

"Ez nem egyszerű figyelmetlenség volt, hanem célzott átverés"
Bizonyíték? Rágalmazás? Egyáltalán miért adott volna kevesebbet, ha a nyugtán is konkrétan szerepel?

"Az esetről panaszlevelet küldök majd a helynek is"
- és mi lett a vásárlók könyvével? A panaszleveled pont a kukába fog kerülni. Ha reklamálni akarsz és benned van az ideg (olcsó helytől amúgy mit vársz, pláne ha szombat este majdnem üres) akkor helyszínen reklamálj. Mondjuk ha kidobóembert vélsz felfedezni a közelben, akkor nem árt rögzíteni is az eseményeket.

"Csak amikor már kiültünk a teraszra"
- Most akkor kicseréltettétek a piát? Egyáltalán el lett fogyasztva?

"Megkaptam az italomat, majd a számlát is"
- Fura lenne, ha a pultos annyira ráérne, hogy mindenkinek számlát írjon, főleg a pár száz forintos tételek után. Amiről te beszélsz, az a nyugta!

enrico palazzo [10:00:41] "Mivel tényleg nem vagyok egy problémázós vásárló, sőt"

Akkor ez mi a tököm?

" A csatolt fotón látszanak a poharak, mindkettő körülbelül 2/3-ig volt megtöltve"
"Az esetről panaszlevelet küldök majd a helynek is, azzal a videófelvétellel együtt, amit ott készítettem, és amin egyértelműen látszik a poharak mérete is. "
"Az biztos, hogy a jövőben még hallani fognak rólam."

Bemész egy olyan helyre, ahol 160 Ft-os folyóbort iszol és közben elvárod egy ilyen színvonalú ivótól (te írtad, hogy tök üres volt szombaton), hogy legyenek bármivel is tisztában? Ha bemész a bokorba szarni, akkor ne gyere panaszkodva, hogy nincs papír...

Nick-son [10:00:47] Mért ne kellene ezt ide megírni?

Ez aztán tényleg a fogyasztóvédelemről szól, hogy átverik az embert, minek kellene lennie ezen a blogon, ha ennek nem??

Vagy van egy értékhatár ami alatt nyugodtan át lehet verni az embereket? Nem kell aggódni, egy forgalmas napon egész szép summa összejöhet ebből a pultosnak, amennyiben tényleg így megy ezen a helyen.

Kimoderálva: rocksziklai szatyorkőzet [10:00:49] @Cycmen: előttem van a neandervölgyi szomelié, franszoá borneveket sorolva a fehérterítős barlangasztalnál, háttérben majomrikácsoláshoz hasonlatos kurjongások keretiben cséplik egymást batár méretű bunkókkal a neandertársak. :) dé

Kimoderálva: rocksziklai szatyorkőzet [10:03:13] Panaszlevél emlegetése talponállóban lol. Anglia királynője kimaradt.

kekecke [10:03:43] @Cycmen: akkor én is kérnék egyet! :)

Cycmen [10:03:59] coub.com/view/1fo1c

Kimoderálva: rocksziklai szatyorkőzet [10:09:28] @Nick-son: tényleg így, sok hejjen. Esmertem olyat, aki mililiteres méretekben - akkor még sörnyitóval nyíló sörök voltak - szlopázta le a serek tetejéről a folyékonymannát, vízzel helyettesítva majdan azt. Ehhez ugye rendkívül jó kézügyességgeeel - erre külön büszke volt - le kellett hajlítani a kupakot épp annyira, hogy kinyíljon, de ne látszódjon látványosan, hogy az nem bontatlan onnantól már. Ésbazmeg ilyen kis apró pitiségeket is elkövetett, hogy haszna legyen. Komolyan, ebből mennyi plusz jöhetett? Na erre írtam például, hogy mentalitás...
@kekecke: nagyon imádlak! Nem érdemled meg bár. Meg azt is elfeledtem miért, 1x írtál egy jót, de ennyi. Krr-krr. (Barkas váltó) :D
@enrico palazzo: én voltam szarni és tényleg nem volt papír..


KaTe [10:14:30] @Nick-son: Az a gond, hogy a posztoló nem panaszkodik, hanem élménybeszámolót ír, amit a lehető legválasztékosabban próbál megfogalmazni. Egy panasz arról szól, hogy volt egy problémája, amit a helyszínen megpróbált rendezni, figyelembe véve a fogyasztói jogait (csere, vásárlók könyve) de valamilyen okból nem sikerült, ezért közkinccsé teszi. Ha valaki magában morog, de azért a piát leküldi, akkor mégis mit vár? Utólag mindenki azt állít, amit csak akar. Például ez a kép, amit kirakott, ez mit bizonyít? Semmit, mert simán megihatták egy részét a piának, mielőtt a kép készült. És minek kell a fél arcát feltüntetni a képen? Szép a rúzs, meg a fülbevaló is nagyon dögös! Bár ahogy elnézem, egy manikűr azért lehet ráfért volna! Esetleg volt nála egy mérőedény is, amibe a piát átöntötte, vagy szemre állapította meg, hogy átverték? Az azért merész!

Andrass9 [10:18:07] "Károly körúti Ördög Körút sörözőben az Erzsébet körúton" Most akkor hol is volt a poszt toló????

Cycmen [10:18:29] @rocksziklai szatyorkőzet: én voltam szarni és tényleg nem volt papír..

Bokorba ott a bokorlevél vagy használhatod az előttedjáró papírjának a másikfelét! Még jó, hogy bele nem lépett!!!!!!!!!!!!!

Terézágyú [10:22:09] @KaTe:
"Egy panasz arról szól, hogy volt egy problémája, amit a helyszínen megpróbált rendezni ... Ha valaki magában morog"

Magában??? Hát nem azt írja, hogy jól összevesztek a kocsmárossal???????

Kimoderálva: rocksziklai szatyorkőzet [10:23:30] @Cycmen: ja az nem wc papíron ravaszul elrejtett nutella? Valahol mintha ezt olvastam volna. Beszoptam. Vagyis benyaltam.

borso [10:25:37] röhögünk meg fikázunk itt nem keveset, De az alapdolgokról nem beszélünk. Azaz, ha ez a hely ezt megcsinálja, mennyivel károsíthatja meg akár egy éjszaka alatt is a vendégeit. 1 napra számolva akár több száz liter bor is lehet és több tízezer forint csalásból, átverésből szerzett jogtalan bevétel. És ezt egy magyar párral megcsinálják, akkor mit lophatnak össze a félrészeg angol hordáktól??????

kekecke [10:27:50] @rocksziklai szatyorkőzet: oh. Most zokogok. És a folyadékvesztés miatt szüxégem volna egy üveg borra. De dugás nélkül. :P

Cycmen [10:31:21] @borso:. És ezt egy magyar párral megcsinálják, akkor mit lophatnak össze a félrészeg angol hordáktól??????

Nyilván rengeteget, hiszen a félrészeg angol hordák alaptulajdonsága hogy housemastert rendelnek kocsisirmából ha erre járnak!

Sluck Ödön [10:47:50] @Terézágyú: Én ezzel először H Kovács-nál, Moldova hősénél találkoztam:
-- Kérek egy tömbházmestert!
-- Mi az?
-- Három régi házmester egyben
Ugyanitt elmélkedés található a Ferencvárosi koktélról.

A poszthoz: Rettenetes a stílusa, de igaza van. Hogy fér be 4 dl lötty (3+1) egy 3 decis pohárba? A 160Ft / dl bor asszem már nem éppen kannás ár. Szóval a kocsmáros/markotányos stb. né meg tojjon ollós homárt.

Sluck Ödön [10:50:00] Most nézem: sörözőben fröccsöt? Elfajzott a világ.

sáros_tehén [10:55:45] 160Ft-os bor.. azon a helynek is van kb 100% haszna.. tehát olyan 80Ft/deciért veszi.. (1 üvegre számolva kb 600Ft ) Biztos nagyon minőségi termék volt.

Kimoderálva: CID.. [10:58:48] Az meg sem lep, hogy némelyik vendéglátósnak titulált picsa, ici picit mufurc. Azzal is megbékéltem, hogy mostanság a feles 4cl, a korsó meg 4 dl. Azt viszont nem értem, hogy a picsába nem vette észre a pószter barátnője, nem 1 deci bor+2 deci szódát iszik, hanem totál más arányban kapta a nedűt?

Tehetséges ugandai buzi [11:02:56] @Cycmen: A hosszúlépés meg a long step? (Csak hogy csiszoljam az angol nyelv tudásom...)

Kiscicoka [11:06:50] youtu.be/r3MU0sMeK7M
Személyesen a poszt toló :)
12:36-tól van az ominózus eset.

Terézágyú [11:11:44] @Kiscicoka:
videóblog lesz a homárbul :)

KaTe [11:13:29] @Terézágyú: Elég nagy gond, ha valakinek a problémamegoldó képessége nem terjed ki egy 350 forintos probléma rendezéséig, mert egy ilyen ügy megoldása aligha lehetetlen, ha értelmesen elmagyarázza a problémáját, illetve panaszkodás helyett mondjuk konkrétan elmondja, hogy mit szeretne - ez ugyanis nem derült ki a sztoriból, ahogyan az se, hogy kért -e másik italt.

Segítek:
"A vásárlók könyvét minden, a fogyasztókkal közvetlen kapcsolatban álló kereskedelmi, vendéglátó, fogyasztási cikkeket javító és kölcsönző tevékenységet végző helyen lennie kell (pl. üzletben, piaci elárusító helyen, étteremben, büfében, motelben, benzinkúton)"

szetiszfekSün [11:14:20] @Tehetséges ugandai buzi:
A Kasszás Erzsi meg Elizabeth Reaper? :D

Cycmen [11:16:57] Jó, én kérek egy liter kisfröccsöt szilvapálinkából szóda nélkül!

Kimoderálva: CID.. [11:17:30] @Kiscicoka: basszalak falhoz, elkezdtem nézni ezt a szart, de még az ebédtől is elment az étvágyam, ki ez az afektáló szakadt picsa? Nem volt gyomrom végignézni...

laptop szerviz [11:20:21] "a Károly körúti Ördög Körút sörözőben az Erzsébet körúton"

legközelebb próbáld meg az Erzsébet kőrúti Ördög Körút sörözőt a Károly körúton :)

Cycmen [11:23:00] @szetiszfekSün: A Kasszás Erzsi meg Elizabeth Reaper? :D

Ébl, Ébl! Ár ju köh köh? Áj giv ju Fluimucil! Váj? Váj? Sát áp, bikáz bróken jör fész! Ópen mut nááá!

Manyecs [11:27:10] picimonya megjött a bécsi ádventi vásárból ?:D

Kimoderálva: rocksziklai szatyorkőzet [11:29:47] @borso: a félrészeg angol hordákért baromira nem kár. Sem anyagilag, sem kúttúrálisan nem viseli meg őket. A vendéglátósokat továbbra SEM sunáznám, sőt, ignorálnám a fajtájukat az világ boll.
@kekecke: ez a baj az okos nőkkel, dugni nem akarnak, a butákat meg nem bírom!


onlajnok [11:31:07] @CID..: na de éppen hogy azt ivott, amit kért. Csak nem azt fizette ki, hanem többet. Amit kifizettettek, az bele sem fért volna a pohárba a posztoló szerint.

Kimoderálva: Cycmen [11:32:45] @rocksziklai szatyorkőzet: ez a baj az okos nőkkel, dugni nem akarnak, a butákat meg nem bírom!

Az okos nőkkel dugni akarsz, a butákkal meg beszélgetsz? Nem, csoda ha csalódott vagy!


apuska [11:42:05] @Andrass9: Pont itt akadtam el én is. Már annyi sok Ördög van - itt is, ott is (www.ordogkocsmak.hu/), hogy jó lenne tudni, melyikről van szó. Mert Ördög Körút nem létezik. Opciók:
Ördög Katlan - 1073 Károly körút 13.
Ördög Gödör - 1073 Erzsébet körút 27.
Előbbire tippelnék, de akkor a lead-et is módosítani kell majd kiskörútra.

Kimoderálva: rocksziklai szatyorkőzet [11:44:32] @Cycmen: a butára nem áll fel. Nem vagyok elég ösztöntermészetesre összerakva ahhoz. Nem direkt csi nálom.
@onlajnok: antianyagként még jelen lehetett. Azt meg hogy méred? A gyógyszer is csak akkor használ, ha hiszel benne! agyszétmállós szmájli


Kimoderálva: CID.. [11:48:41] @onlajnok: nem akarlak arra buzdítani, hogy nézd meg a linkelt videót, de nézd meg ;)

Manyecs [11:49:01] @apuska: lehet közben átttámolyogtak valami maszek laborba oszt a szőke vizeletmintát kért tkp.. :D@CID..: mostmér a húgom sokkal sz.rabbul járt senkinek nincs kékszeme a családban kivéve engem, nagyon setét alakok mind + nagyszülők, mivel féltesók vagyunk még nem mondtam el neki hogy dédpapára hasonlít a csimóta aki egy olasz félisten volt :DD.. még megvárom amíg jó alaposan elverik a postást aztán közlöm vele ezt az "elhanyagolható" infót- ugyanis mi féltestvérek vagyunk csak.. gondolhatod senki nem hiszi el hogy tőlem örökölte a gyerek a szemit! :DDD:O
Na, ez a sz..pás!

Terézágyú [11:49:55] @KaTe:
"Elég nagy gond, ha valakinek a problémamegoldó képessége nem terjed ki egy 350 forintos probléma rendezéséig, mert egy ilyen ügy megoldása aligha lehetetlen, ha értelmesen elmagyarázza a problémáját"

Hát hiszen próbálta is elmagyarázni...

Na mindegy, a lényeg, hogy neked (láthatólag) most marhára nem tetszik a pószter osztjóvan :)

Manyecs [11:52:17] @CID..: nyugoggyá meg nézd meg ezt :) www.youtube.com/watch?v=qaZ0oAh4evU

Kiscicoka [11:52:44] @CID..: Elnézést,csak próbáltam teljessé tenni a sztorit,ha már úgyis emlegette a hölgyemény a videófelvételt.
Amúgy ide miért nem csatolta a poszthoz?Itt nem merte az arcát vállalni?Félt,hogy túlságosan kikezdik?Hát ezt most bukta...

Kimoderálva: The Crazy One 5tös [11:53:30] Szúrnám.

Terézágyú [11:54:00] @Kiscicoka:
valld be, hogy te vagy a pószter, csak mictifikálod a személyazonosságodat :)

Kiscicoka [11:54:56] @CID..: Egyébként jó étvágyat ha esetleg visszatérne :)

Kimoderálva: Cycmen [11:54:57] @Manyecs: dédpapára hasonlít a csimóta aki egy olasz félisten volt :DD.

Ha van félperzsa is a családban, na akkor lesz bajban, sokat gyantáztathat majd! :DDDDDD


Manyecs [11:55:23] @The Crazy One 5tös: Szíven? .. a pultoslány arcába kellett volna hosszúlépés..:D

Treff Bubi [11:57:35] A legjobbkocsma.hu hálózat egységei olcsó, igénytelen és mocskos késdobálók, csak a modern, fiatalos stílus miatt trendinek számítanak. Ilyen helyen ne várj minőségi kommunikációt.

Kimoderálva: CID.. [12:00:52] @Manyecs: Azt olvastam, a szemszín apai ágon öröklődik.

Azt hittem ki akarsz velem baszarintani a videóval, de ez nagyon jó :D


Manyecs [12:01:42] @Cycmen: :D apám az vót.. folyton szemöldököt kell szednem. Nem az övét, az enyémet a többi meg már hullik az én koromban :P:DD ON
Nem értem minek kell fröccsöt inni a bor meggyalázása! Azok voltak a régi szép idők fater elővette a szódásszifont a hüttőből azt egyenest tolta az szájába belé nem kellett pohár!!:)@Kiscicoka: haggyad megellettek a kecskék osztán most feszült kicsit! bár te ezt nem értheted. Én sem,..csak ezzel húzzuk!:) :P *genyó ikon*

Kimoderálva: Manyecs [12:05:56] @CID..: az kizárt faternak iszapbarna vót :P és én tuti tőle vagyok rohadtul hasonlítok rá:) és nekem világoskék!! ON

Kulics [12:16:40] @Sluck Ödön: de. a 160 forintos bor az kannás. 400-nál kezdődik az üveges minőségi.

Kimoderálva: CID.. [12:18:29] @Kiscicoka: Áhh nem csodálkozom, hogy nem csatolta a vidinyót, ennek a szerencsétlenek semmi nem jó... Majd vacsizok, hátha addig megjön az étvágyam;)

@The Crazy One 5tös: Nekem a barátnője kellene, sec perc alatt kiharapná a pókokat a sarokból a tanyán.


Kimoderálva: CID.. [12:20:27] @Manyecs: apai ágon, nem az apjától! ;)

Kimoderálva: CID.. [12:25:10] @Kulics: Szóval neked el lehet adni a tablettás bort is, csak drága legyen, és üvegből töltsék :D

Manyecs [12:25:27] @CID..: mit mondott aki először Holdra lépett?? :D "Egy nagy lépés az emberiségnek és egy hosszúlépés nekem...! "/?/ :D

Drago Brutic1 [12:35:30] Nézzük a jó oldalát: Csillából példás családanya lesz.
1- Beosztja a családi kasszát
2- Minden piálást videóval dokumentál, mellette kizárt az alkoholizmus
3- A játszótéren a gyerek utolsó lapátjáig elszámoltatja az óvodásokat.
4- Nem egy "problémázós" asszony.

Kimoderálva: CID.. [12:37:41] @Manyecs: Inkább azon gondolkozzál, hogy a kék szem génmutáció :D Mondjuk nekem is az va :). Mi a vércsoportod?

Kimoderálva: rocksziklai szatyorkőzet [12:47:10] Nem értem miket dumáltok, hogyan kell értelmezni mindezt. Pontvégi enterjel.

Kimoderálva: Cycmen [12:47:26] @CID..: Mi a vércsoportod?

OFF rh. pozitív!


Kimoderálva: Manyecs [12:47:37] @CID..: folyékony! :D amúgy B /apámé is/ " A B vércsoport Ázsiából származik" hoppácska:)
@Drago Brutic1: így van!! :) Nameg pénz számolva, asszony verve jó, a karaván meg halad :D


Kimoderálva: Manyecs [12:50:02] @rocksziklai szatyorkőzet: ...és nálad ez mióta követelmény? pláne a Homáron..
Én azt mondtam hogy lehet illuminált állapotban véletlen leadtak közben három deci vizeletet oszt érted. aszongya az erzsébet körúti károly krt-on lévő...khmm /vagy hógy/


Kimoderálva: Cycmen [12:50:22] @CID..: a kék szem génmutáció :D Mondjuk nekem is az va :).

Egyik szemem kék, a másik üveg!


Kimoderálva: Cycmen [12:51:44] @Manyecs: A B vércsoport Ázsiából származik" hoppácska:)

Mint az alsógatyáim!


andd1234 [13:03:13] Álljunk meg egy szóra! Már a helyszínnel is probléma van:
"a Károly körúti Ördög Körút sörözőben az Erzsébet körúton"

Akkor most a Károly körúton van ez a kocsma vagy az Erzsébet körúton?
Vagy attól a kevés piától is berúgott a posztoló?

Manyecs [13:06:42] @Cycmen: :D messze mosatsz..., viszont ez boooááá: "Újházy fröccs: szóda helyett kovászos uborka leve" ez a " jójó csak fosat" -kategória lehet /pláne ha a sportpályán jön rád a 400m-es körnél k..va jól lehet javítani az időt!! :D/

Kimoderálva: rocksziklai szatyorkőzet [13:10:11] Mongol Manyecs Korporáció Ltd. Gmbh. Minden.

Kimoderálva: Cycmen [13:13:16] @Manyecs::D messze mosatsz..., viszont ez boooááá:

Látnád amikor kínai alsógatyában terpeszben ülök a fotelban és hosszúlépést kortyolgatok kitekintő anakondával! :DDDDDDDDDD


Kimoderálva: Manyecs [13:13:28] @rocksziklai szatyorkőzet: all rights reserved jah!

Manyecs [13:14:45] @Cycmen: de én inkább nem akarok látni ha xar napom van tejet iszom és utána garantáltan minden gondot elfelejtek egy időre.:D olyan hosszúlépésben közlekedem beszarsz!!! :D

Kimoderálva: Cycmen [13:16:22] @rocksziklai szatyorkőzet: Mongol Manyecs Korporáció Ltd. Gmbh. Minden.

Down syndrome edition.


Kimoderálva: rocksziklai szatyorkőzet [13:18:49] @Cycmen: ez mókáslolra jött ki: a célszemély itt dumál, mit sem sejtve, vidáman, te meg beszólsz egy keményet.:D Majdnem írtam, hogy jó, de azt már megszoktuk, de nem írom, mert royális vagyok. Vagy lolyális? Itt van már a köjál is? Á, semmi ilyen, eleve csak nem vagyok geci. Szép vagyok és jó.

Csillsz. [13:20:05] @apuska: Igen, ott kicsit bekavart a hely neve, mert amúgy Ördög Körút, és az Erzsébet körúton van, de eredetileg Google-ben csak a Károly körúti volt fent, aztán valahogy benne maradt mindkettő véletlenül :) És nincs fent az Ördög kocsmák weboldalán sem valamiért, de biztosan Ördög körút volt a neve a helynek. Esetleg ki lehetne venni a Károly körutat, már ha az adminok olvassák ezt a bejegyzést.

Köszi amúgy, hogy kiraktátok a cikket, még annak ellenére is, mint azt itt többen szóvá teszik, hogy "csak" egy deci borról van szó - itt az elv számít, és nem az, hogy mennyivel, mert ezzel valszeg egy csomó pénzt akasztanak le a vendégeikről pluszban. Ha megkér, szívesen neki adom az a pénzt ajándékba, de ha elveszi csalással, az más tészta. Szerintem bármennyi átverés az átverés, és 10 Ft-ért is legyen számonkérve az illető. Szép napot! :)

Manyecs [13:22:22] @rocksziklai szatyorkőzet: hádde nincs abban semmi mongolokra vezették vissza, tudod..:P

mellesleg ezek nem az Ördög-árokban voltak? :D van Ördög-sarok, Ördög-katlan..stb..
ez olyan mint Nagyi palacsintázója? ilyen frencsájzba nyomják?

Terézágyú [13:23:26] @Csillsz.:
Igazad van Csilla!

Nick-son [13:31:08] @KaTe: Mit bizonyít a kép? Semmit, de nem is a bíróságon vagyunk. Ahogy a homár posztok 90% -a kép nélkül van ide kirakva az mit bizonyít? A szöveg magában? A szerkesztő válogat melléjük illusztrációt, de elég bénán sikerülnek, mert annyira tart a jogdíjaktól, hogy a végén olyan képek kerülnek a poszt mellé, meg youtube videók beágyazva amiknek nem sok köze van a poszthoz. A beküldők meg bizonyító erejű képet elvétve mellékelnek.

Én megértem, hogy valaki három deci borért nem fog elmenni az emberi jogi bíróságig, a helyszínen ha nem lehet rendezni megírja ide, mert gondolom ennyi bor ára nem lényeg, de senki nem szereti ha hülyének nézik és esetleg megfontolja biztosan olyan helyre akar-e menni ahol így működik a kiszolgálás.

Kimoderálva: Cycmen [13:39:57] @rocksziklai szatyorkőzet: a célszemély itt dumál, mit sem sejtve, vidáman, te meg beszólsz egy keményet.

Lyó de a Manci nem sértődik mer tuggya hogy barom vok meg csippentem is, másnál ez élesnek lenne tekintendő itt és most nem!


GhostBusters [13:41:01] Én úgy szoktam rendezni az ilyen - ritkán előforduló - eseteimet, hogy nem fizetem ki az egészet, csak annyit, amennyit én kalkuláltam. Szoktak anyázni ugyan, de boldogok a lelki szegények...

KaTe [13:46:42] @Nick-son: Tudod, a szóban forgó üzlet lehetne akár a tied, rokonodé, közeli ismerősödé, barátnődé, stb. Az a helyzet, hogy nem ez lenne az első eset, hogy valaki itt próbál egy céget bemocskolni, lejáratni. Erre kapásból tudnék neked mondani 3-4 példát az elmúlt fél évből, ahol a posztoló által leírtak köszönőviszonyban se voltak azzal, ami a tényleges igazság. Lehet, hogy nem a bíróságon vagyunk, de ha már a nyilvánosság előtt fikázunk egy céget, akkor azért nem ártana törekedni arra, hogy amit írunk, az minél jobban bemutassa az összes körülményt. Ez is egy olyan poszt, ahol érezhetően kimaradt valami a történetből. A leírtak alapján a posztoló meg se próbálta rendezni a dolgot a helyszínen, azonkívül hogy beszólogatott a pultosnak. (Vajon kérte, hogy cseréljék ki az italt, vajon beírt a vásárlók könyvébe, vagy csak lefotózta a nagy semmit?)

vizsla_barat [13:49:46] Hol van ez a cseho?

Terézágyú [14:08:44] @KaTe:
"A leírtak alapján a posztoló meg se próbálta rendezni a dolgot a helyszínen, azonkívül hogy beszólogatott a pultosnak. (Vajon kérte, hogy cseréljék ki az italt, vajon beírt a vásárlók könyvébe, vagy csak lefotózta a nagy semmit?) "

Állandóan ezt hajtogatod... :)

Miért van az az érzésem, hogy te vagy a kocsmárosnő, aki a pósztban szerepel?..........

The Crazy One 5tös [14:19:54] @CID..: aaaaaz igen :D
Tudod, a Jóisten ad és elvesz.

Kimoderálva: rocksziklai szatyorkőzet [14:26:22] @vizsla_barat: csehov. Még ennyit sem tudol, hogy helyesen. Fejletlen vagy!
@Cycmen: hát jó. A Szerencsekerékben vagy a Fekete Macskában (Rózsa Gyuri) nem láthattalak téged véletlenül már?
@Manyecs: french spájzban nyomják.. A pornóforgatás már a spájzban van. Kolbászbérlési díjról kérd majd be a chekket.


Kimoderálva: rocksziklai szatyorkőzet [14:28:39] @The Crazy One 5tös: így aztán isten jó vagy rossz inkább? Nem könnyű eldönteni! Hol van isten, mikor koraszülött lélegeztetőgépek fuldokolnak a Gangeszparton? Na? Hol van a ti istenetek??! (legyünk őrültek és rikoltozva kérdezők)

Cycmen [14:32:45] Egy nagy lépés az emberiségnek, egy hosszú lépést meg nekem!
100!

Kimoderálva: Cycmen [14:35:15] @rocksziklai szatyorkőzet: Valaki rám hasonlított?

Kimoderálva: Cycmen [14:39:20] @The Crazy One 5tös: Tudod, a Jóisten ad és elvesz.

Persze! Akinek az egyik lába rövidebb, annak a másik lába ugyanannyival hosszabb!


Kimoderálva: rocksziklai szatyorkőzet [14:51:11] @Cycmen: még szerencse, hogy bele nem... ?:DD dé

Nick-son [14:52:36] @KaTe: a többi posztban van bizonyíték, csak ebben nincs?

Kimoderálva: rocksziklai szatyorkőzet [15:50:17] a szitem van uj poszt de nem csaloólodnom kelett, erosittö ugyanitt e-ladó 40000 wat pmpo kockaléránt tel. ::: 06 80 332 4424 535666 kinek menyit ér ű-zletemm ber vagyoka vaterárol enterrr

Kimoderálva: rocksziklai szatyorkőzet [16:05:56] megint csak ugyanit disz no eladó, 20000 watt, van fül kagylo, disznolkodó sajtba bele tehettö, rokk szikla szatyor kő zett az együtesünk neve, ez szól ép erösittön, vegye meg, fel vetük a rádiobol a saját számunkat mert nem volt cash (money) studdiora leaták felvetük MC (kazeta), mulatós jazz, vételár: kinek mit ér meg ja a dissz no szépen vezethető po rázon, ösze-visza is tud meni, sőt, azt tud ja a legjobban, na jo öszintén csak aszt tugya

Kimoderálva: rocksziklai szatyorkőzet [16:25:30] "ezért szerettük volna az időt előtte egy csendes, olcsó helyen, beszélgetéssel eltölteni."
Hogy hangzik már ez a mondat, könyörgöm. A posztképi pohár, olyan poharunk vót, vertikális csíkos volt még pluszba, az vollt a különbség. Mindig házmestert kérekiszok.


kekecke [16:25:53] @rocksziklai szatyorkőzet: hát, ha elég sokat iszom, előbb-utóbb elbutulok. ;)

Kimoderálva: rocksziklai szatyorkőzet [16:45:22] megbánást lol

Kimoderálva: rocksziklai szatyorkőzet [16:46:46] @kekecke: oké, a folyamat felénél szóljál, aztán. H9h9. Azaz höhö.

Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One [19:20:33] Hupsz, törűve lett ez, az, és amaz...

RosszQtya [19:21:58] 3x160=480
1x30=30

összesenn 510 nálam... hogy jött ki 540re? :o)

Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One [19:36:25] @RosszQtya: meg egy deci szodát számolj hozzá...

SJobs [19:53:07] Voltam par hete az Instantban. Ker

Zsizsizsozsó és a stexes bratyók [20:02:21] Tehát betérsz egy olyan helyre, ahol 160 forint a bor és kong az ürességtől, majd elvárod, hogy profik szolgáljanak ki. Még jó, hogy nem rendeltél valami kaját is!

Ha a csajt a legkevésbé is érdekelné, hogy neked mit jelent a hosszúlépés, már nem dolgozna ott, hisz nem egy bártendert tesznek be ilyen helyen a pultba, hanem a csaj épp nem talált jobbat a következő két hónapra.
A helyzet kezeléséhez egyébként egy jó főnök kell, nem pedig egy jó pultos/felszolgáló/felszopó/whatever. Jobb helyeken a hozzád hasonló hepciáskodót azonnal leszereli a főnök egy ingyen itallal, bocsánatkéréssel és minden megy tovább. De ott nem 160 forint lesz a bor és nem fog kongani az ürességtől és nem nyolcvanat keres a kislány, ráadásul nem feketén.

Ha már a hosszúlépés objektív mivoltánál tartunk, hol is van szabványosítva, hogy mit jelent? Tudom, a köztudatban, de hogy az ovis szintet is megugorjuk: azon kívül? Kíváncsi lennék, hogy 10 különböző helyen hányféleképpen kapod.
Amúgy pedig panaszkönyv, majd tanulnak az esetből. (És remélhetőleg te is.)

Ylim [20:07:45] @RosszQtya: Egy deci szódát véletlenül kiöntött közben, vagy tudta, hogy jattot úgyse kap, ennyi meg jár neki, esetleg úgy gondolta, hogy ezért még a poharat is hozzábasszák és az összetörik.

@KaTe: A "bemocskolt", "lejáratott" üzletek 99,9999999999%-a tényleg úgy ver át mindenkit, ahogy nem szégyelli. Az, hogy te ennyire véded a helyet, annak az lehet az oka, hogy ugyanolyan szemetek vagytok a saját bizniszetekben és már nemegyszer a szemetekre vetették, te meg ahelyett, hogy tisztességessé váltál volna, berágtál és neked most mindenki mocsok, aki elvárja, hogy tisztességesen bánjanak vele.

cardiobascuralis [20:38:32] @Cycmen:
Kevered a medvével. Az a nem játék.

cardiobascuralis [20:42:15] @KaTe:
1. Hát az igazi lúzerség az lett volna, ha átbasszák őket, és ők aztán még a piát sem isszák meg.
2. Én elhiszem, hogy te így szoktad, akkor go to 1.

cardiobascuralis [20:49:06] @Andrass9:
Károly éppen dugta Erzsébetet, valahol a körúton.
Ők meg bementek mellettük sörözni.

@Kulics:
Te, ez nem a Hilton, hanem az ördöglófasz a körúton. Valamelyik valamelyiken.

cardiobascuralis [20:51:27] @Manyecs:
Szerintem meg azt, hogy a kurva anyját, innen látom, hogy az asszonyt kúrja a kertben a Dzsoni, mert tudják, hogy most biztos nem ugrom haza, hogy otthon hagytam a mobilt.

Csak angolul ez a kettő nagyon hasonló, és a rossz minőségű rádió miatt félreérthető.

Kulics [21:59:13] @cardiobascuralis: ezt most mire mondod ? a Hiltonban simán lehet akár ezer ft is egy deci bor. Szóval nem tudom te hol élsz, de pesten 160ért decijét csak nagyon szar helyen árulják. Ennek én nem örülök - csak tényként említem.

KaTe [22:17:02] @Nick-son: Pont ez a probléma, hogy ritkán ismerjük meg a másik fél véleményét. Ki se kellene rakni egy ilyen posztot, míg a homár nem ad legalább 2 hetet az említett boltnak, hogy leírja a saját véleményét. Az "update" nem sokat ér, az olvasók kb 4-5 százaléka, ha elolvassa.

@Terézágyú: Mi mást lehetne hozzátenni ehhez a témához?

@cardiobascuralis: Elég, ha kicserélik.

@Ylim: Szigorú vagy. Senki nem védi a helyet. Egyszerűen idegesít a 10 bekezdésre fordított idő / energia, amiből persze a lényeg kimaradt.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN [22:18:14] Idegesítő kiccsaj, csinos pofikával. A kocsma meg szarjon sünt.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN [22:22:09] @Cycmen: "@Terézágyú: Én szeretném ha áttekintenéd a bor kultúrtörténetét (társadalmi és gazdasági szempontok szerint is) Neandervölgytől napjainkig.

Jó, majd bemegyek egy kocsmába, végig szelfizek és megláthatod napjainktól a neandervölgyig a sztorit! Okkés?"

:)) Ááááááḧhhh! Páratlanok vagytok így párban!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bestofhomar.blog.hu/api/trackback/id/tr10012343833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása