Best of Homár

Best of Homár

Kinyírta a mirelitkészletet a vadiúj hűtő

2016. január 28. - atpijkamo

milyen nőazilyen [10:18:20] Várni kellett volna, mielőtt eladod a régi hűtőt. Füstölt kolbász, oldalas zsírban.

Thule [10:18:54] Annyit azért tegyünk hozzá a tanácshoz, hogy amennyiben nincs számlád a megromlott élelmiszerek áráról, akkor nehéz lesz bizonyítani a kár összegét. Persze biztos lehet perelni egy átalányra, kérdés, hogy pár ezer Ft-ért megéri-e 1 évig, vagy kettőig pereskedni.

Mosógép esetében is mondhatom, hogy a 80 ezer Ft-os ilyen olyan pulóveremet szaggatta szép a gép, ha nincs számlám a ruháról, senki sem fogja elhinni, hogy az tényleg annyiba került. A rothadt élemiszereket pedig gondolom a posztoló nem tervezi elvinni mint tárgyi bizonyítékokat a fél év múlva esedékes tárgyalásra :)

230e [10:20:03] Szép történet, vinnék nekik egy zacskónyit a megromlott cuccosból és lecsapnám a pultra.
Műszaki cikk vásárlásakor sajnos a mögé pakolt szervizszolgáltatás az amit érdemes nézni, mert hiába csili-vili a termék ha ez a hozzáállás.

milyen nőazilyen [10:20:15] @Thule: Minek vinni? Akkorra már elmászik magától a bíróságra :)

230e [10:21:35] Ja, még egy dolog, egyes lakásbiztosítások lehet hogy fedeznek ilyen kárt is.

Leone_510 [10:23:18] ismerősnél is a napokban adta fel a hűtő, ő kitette a kaját 1 hétre a teraszra a 0-3 fokra amíg nem veszi meg az újat így nem romlott meg a szobahőmérsékleten , de ő nem sikeres ember


AtiSnatch [10:23:30] szerezz vagy tíz romlott homárt®*, számlával.

*ne a blogról, mert már nem vagyunk annyian.

sarostehen_ [10:24:52] Nekem kicsit hisztis a poszter. Gondolja hogy csak azért ott ülnek, hogy ha Ő betelefonál akkor egyből tudjanak ugrani, hogy a sör nehogy felmelegedjen, és megromoljon a 600Ft-os párizsi?

AtiSnatch [10:25:36] @Leone_510: az országban mindenki teraszos/erkélyes épületben lakik.

Leone_510 [10:25:39] na jó lehet a faszinak nincs terasza...akkor lógassa ki az ablakon a kolbászt, hogy melyiket nekem 8

Leone_510 [10:27:33] @AtiSnatch: szerintem ez a fazon tuti ilyenben lakik...már ahogy az ügyet intézte... :)

AtiSnatch [10:30:05] @Leone_510: mondjuk az se utolsó, ha az embernek vannak barátai, vagy legalább rokonai. :D ha hüttőjük nincs is, de legalább segítenek felzabálni a kaját.

lakit [10:30:36] Tudom, hogy nem ez a panasz lényege, de ha "már ide s tova 8 éve megbízhatóan rója velem az utat, " - akkor miért kellett lecserélni? Főleg, ha az anyagi lehetőségek is korlátozottak.

Leone_510 [10:32:29] @lakit: tényleg! 8 év nem is sok idő egy hűtőnél....vett volna inkább egy teraszt :D

Sipovicsné Zahedli Krisztina [10:33:27] @lakit: Ennél a mondatnál kicsit megijedtem, hogy ilyen modoros lesz az egész poszt.

milyen nőazilyen [10:34:35] @lakit: Sztem nem csak anyagiak terén volt korlátozott...

Sipovicsné Zahedli Krisztina [10:34:54] A megromlás egyébként tényleg kicsit hiszti. Nem várható el, hogy egy hűtőszerviz 0-24 órában legyen nyitva, azonnal ugorjon, és azonnal javítson.

A lefagyasztott táp megmentéséről pedig a poszter is intézkedhetett volna, ha nagyon akar.

FDToth [10:35:04] Az nem ertem ha a poszt iroja emliti h ket nappal a vasarlas utan romlott el, akkor minek ide szerviz? Telefonalsz az mm-nek, hozzak az ujat, viszik a regit.
A whirpool nem jo marka, a szervizve neki is csapnivalo, le se szarjak a fogyasztot.
A megromlott elelmiszerekrol meg nem kell semmilyen szamla, megegyeztek x osszegben az mm-mel. Lenyeg h realis legyen, kb a valos ertek 65-70-ka.

Komojtalan [11:10:12] Tavaly le kellett cserélnem a 30 éves hűtőmet, mert állandóan ment, a mélyhűtő jégverem, alul semmi. Nem azért cseréltem le, mert csúnya volt, öreg volt (mondjuk ez feleségnél már elég indok :-) ), akkor mi baj volt a 8 évessel? A másik hogy emlékeim szerint elég hideg van mostanában, nincs udvar, erkély? Rendben, nincs. És egy megbízható ismerős? Csak gondolkozni fáj sokaknak.

Kitalátor (másként) gondolkodó [11:13:02] Ismét egy újabb eset, ami mutatja, hogy a szomszédokkal érdemes jóban lenni. Nyáron a szomszéd tizenéves fagyasztója adta meg magát: ami befért a miénkbe, beraktuk, meg két másik szomszédéba is, ami nem, azt hűtőtárolónak is használatos, eredetileg vakcinaszállításra használt és befőzéshez (szárazdunszt) beszerzett termoszdobozokba ment, jégakkukkal. Télen a miénk hunyt el, mivel a pincében van és este derült ki, csak egy szomszédot riasztottam, és két szatyornyi értékesebb húst átvittünk, ugyanannyi jégakkut áthoztunk. Másnap mentünk újat venni, és a cucc a rossz fagyóban sokkal keményebb volt átpakolásnál, mint előző este.

joska61 [11:13:41] Mindazonáltal tényleg elég nagy szopás.

ancsika [11:27:03] 1. kiállítási darabot SOHA
2. ugye-ugye milyen hasznos a vasárnapi zárva tartás

Kitalátor (másként) gondolkodó [11:32:05] @ancsika: A hétfői zárvatartás (mint a múzeumokban) jobb lenne?

Rejtélyes [11:32:11] 3 munkanapon belul kerdes nelkul ki kell cserelni, ha az alapveto mukodest akadalyozza a hiba. Ha pl mobil allandoan kikapcsol, az szamit, de ha pl csak egyik kamera megy, akkor szerviz, hiaba a 3 nap.

apa80 [11:48:57] Miért csodálkozik bárki is azon, hogy egyre kevesebb itt az ember és egyre romlik a színvonal? Mikor az történik, hogy bárkinek bármi problémája akad, ami fogyasztóvédelmi témakörbe tartozik, akkor máris rászáll a sok nagyon okos, rendkívül sikeres ember, aki:
- soha nem vesz kiállítási darabot
- soha semmilyen áruházban nem vásárol, ahol másik is
- soha, semmilyen webáruházat nem használ, mert úgyis átvernek mindenkit
- mindig minden szerződést helyben átolvas az első szótól az utolsóig
- a szolgáltató még az ÁSZF-et is megváltoztatja a kedvéért
- sem vesz semmit akciósan, hiszen nem "vadász"
- kiváló környéken, nagyszerű életszínvonalon tengeti a napjait
- olyan nagyon körültekintő, hogy tulajdonképpen nincs is szüksége fogyasztóvédelmi tanácsra
- stb.
Lehet, hogy a blog színvonala is magasabb lenne, ha nem itt próbálnátok meg kiélni minden kisebbrendűségi komplexusotokat. Miért olyan korlátozott a poster, ha 90.000-ért vett hűtőt? Szerintetek mennyinél kezdődik az a hűtő, aminek a megvásárlásával már sikeres ember valaki? Ha nem a MM-ban, akkor hol kellene vásárolnia, hogy sikeres legyen?
Persze, bele lehet kötni, hogy minek lecserélni a 8 éves hűtőt és abba is, hogy miért nem vitte át a szomszédhoz az ételek közül legalább a drágábbakat... de ettől a tény nem változik: le akarta cserélni a hűtőt (az okához sem nekünk, sem a tényeknek semmi köze), az új hűtő 2 napon beül elromlott, amikor pedig utána szeretett volna járni, hogy mi legyen, akkor mindenki lepattintotta, mondván nem az ő dolga. Persze, a szerviz nem lehet 24 órában nyitva, természetes, hogy napközben jönnek orvosolni a hibát, nyilván ez is tetézi a bajt... de ettől függetlenül továbbra is marad a kérdés: Miért nem lehet építő jellegűen hozzászólni valamihez?
Jaaa... azért nem, mert a sok zseni semmi okosat nem tud mondani, csak röhög a markába, hogy valaki megint ráfázott valamire! Mert a legnagyobb valószínűséggel terápiás céllal járnak ide sokan, hogy a saját nyomorúságukról elfeledkezzenek. Különben nem születne olyan hozzászólás, hogy mit kell pattogni a 600 Ft-os párizsi miatt. Talán tényleg az volt a hűtőben... talán azt szereti... talán azt engedheti meg magának. Nem mindegy Nektek? Pláne, hogy ott a GVTI válasza, de neeem, Nektek az sem jó. Legyen számla a hetekkel, hónapokkal ezelőtti bevásárlásról, különben senki nem fizet semmit. Hobbijogászok... :/

The Crazy One [11:50:41] nem értem, milyen szolgáltatást várt volna el? Vasárnap reggel ugorjon a bolt és vigye a cserehűtőt? Juteszembe, telefonszámládat is pereld vissza meg a billentyűzet kopását.

Egyébként nálunk fagyott a nevezett hétvégén. A balkonon nincs el a mirelitborsó?

Kitalátor (másként) gondolkodó [12:03:03] @apa80: Speciel karácsony előtt az a fagyasztóláda, ami a MM-ben 95 eFt volt, a Metróban 85, az Auchanban és a Tescoban 90. Én a Signalban (Debrecen, Petőfi tér) vettem végül meg, 80-ért. Mert fillérbaszó vagyok. És mert ráadásul a MM-hoz méretes kocsival szinte lehetetlen az emeletes parkolóba beállni, ők meg legkorábban hétfőre hozták volna ki, valamikor munkaidőben.
Sajnos én valóban olyan frusztrált vagyok, hogy az így megspórolt különbözetből inkább veszek egy jó nyers sonkát, besózom-pácolom, a szomszéd meg majd megfüstöli a sajátjával. Meg nyesedékhúst, kilónként 600-650 Ft-ért, amiből meg kolbászt csinálunk.

apa80 [12:41:37] @Kitalátor (másként) gondolkodó: Akkor Te legalább veszel dolgokat akciósan, és beteszed a lábad az Auchan-ba, Tesco-ba, Metro-ba stb. Mégsem biztos, hogy nem vagy sikeres ember... :)

CorsairS [12:44:32] Nem értem mi köze ahhoz, hogy minta volt, a gyári csomagolásban lévő hűtő nem mehet tönkre 2 nap után? Főleg, hogy szerintem be sincsenek dugva a hűtők, csak ki vannak téve tapogatásra.

Kitalátor (másként) gondolkodó [12:45:54] @apa80: Csak ha muszáj. Húst az utca végében veszek, kenyeret még vagy 100 m-re onnan. Tejet-tejterméket egy szintén közeli tejdiszkontból, tisztító-és mosószereket meg a Lidlből vagy az Aldiból, kizárólag "sajátmárkást".

onlajnok [12:54:17] @apa80: semmi baj nincs a hűtővel, amit vett, se azzal, hogy kiállítási darab, se az árával, se a MM-el.

Azért élcelődik rajta mindenki, mert télvíz idején azon sír, hogy nem tudja hova tenni a kaját a hűtőből, illetve hogy vasárnap nem elérhető a szerelő és az áruház, meg hogy másoknak is lehet gondja rajta kívül és nem csak az ő hívását lesik. Ezeket egy normális ember belátja, vagy ha nem is ért vele egyet, nem áll neki hisztizni ország-világ előtt, mint egy óvodás.

Terézágyú [13:22:33] Nem ugrott az ügyfélszolgálatos? Nem ugrott a szerelő? Hát biztosan azért, mert magyar emberek, és mint tudjuk a magyarok nem tudnak az emberekkel bánni.
Vagyis biztosan vannak olyanok, akik igen, csak azok hülyék lennének ügyfélszolgálatosnak menni...

Semmitnemérszakitiltással [13:24:07] " Őt ez nem érdekli, nem tud megoldást, csak azt, hogy majd holnap VALAMIKOR kijön a szerelő. Az, hogy az élelmiszer megromlik, az senkit nem érdekelt, azt mondták az az én gondom, oldjam meg, tegyek panaszt, vagy amit akarok, de a szerelő akkor is csak holnap tud menni legkorábban."

Miért, mi a fenét kellett volna tenniük? A MM webshop és áruház külön cég (ami tehénség, de mindenki tudja, hogy így van), a garancia meg nem 4 órás SLA-val lett kiírva, hanem normál garancia.
Mit kellett volna tennie a szabadnapos MM alkalmazottaknak? :D

@apa80: Fentiek neked is szólnak, vasárnap mi a fenét tudott volna csinálni a bezárt bolt és szerviz?

Kimoderálva: Terézágyú [13:26:40] @apa80:
A 80 az az IQ-d vagy a korod?...


atpijkamo108 [13:27:46] Mínusz tízben azon nyígni, hogy hűtő hiányában megromlott a kaja... megalol.

A b l a k .

olahgabor79 [13:44:03] milyen nőazilyen: nem eladásra került, ahhoz túlságosan lestrapált állapotban volt, és értéke natgyjából 5000 forint, vagy annyi se.

230e: Lakásbiztosítás áramszünet esetén nyújt csak fedezetet, ha azt az ELMÜ igazolta.
Leone_510: Én sem vagyok sikeres, mert nincs erkélyem. Te hogy intézted volna?

sarostehen_: Nem gondolja, de elvárható egy minimális építő hozzáállás. Párizsit a kutyámnak se, sör meg csak nyáron.

milyen nőazilyen: beszélhetnék attól ki és miben korlátozott.

Sipovicsné Zahedli Krisztina: Látszik, hogy te nagyon sikeres ember lehetsz az életben, a helyzet az, hogy ne ma 0-24-et vártam el, hanem azt, hogy nem tegyenek rá még egy napot, főleg úgy, hogy a szerelő elismerte, van azonnali kiszállás is.

FDToth: Te sem nagyon olvastad végig ahogy látom. Telefonáltam, többször is, de hát az a fránya hétvége.

Komojtalan: A csere ok a háztartás létszámbővülése volt, talán kicsi volt a régi. (csak gondolkozni fáj sokaknak)

Kitalátor (másként) gondolkodó: Nem az a "jóbanlevős" környék, a család többi tagja meg 160km-re, ismerősök hétvégére elutaztak. Egyéb építő jellegű ötlet?

apa80: Köszönöm!

The Crazy One: Nem a vasárnapon sokalltam be, úgy látom ez nem volt elég nyilvánvaló, hanem azon, hogy még hétfőn is rátettek egy plusz napot, holott a szerelő álította, hogy van azonnali szervíz. Egyébként az sem hiszem, hogy ördögtől való ötlet, hogy egy telfonos ügyfélszolgálatos legalább hétvégén fogadja az iylen jellegű bejelentéseket, és hétfőn már tudna is jönni a szerelő.

onlajnok: Szerintem hagyjuk, kár a rád pazarolt időmért.

A hűtőcsere okára meg nem kívánok ismét válaszolni, a fentiekben megtalálható. De majd legközelebb kikérem a tisztelt kommentelő brigád véleményét előre.

Terézágyú [13:47:36] @olahgabor79:

Tisztelt poszter. Ez egy blog. Itt az emberek a véleményüket írják le. Nem a szakmai tanácsot. Azt a gvti ad. Ha az emberek véleménye nem érdekel, akkor eleve ne olvasd el a kommenteket.

olahgabor79 [13:48:29] Update: AZ imént hívott a Médai Markt áruházigazgatója, és teljesen korrekt hozzáállást tanúsított, elnézést kért a felmerült problémáért, érdeklődött az ügy jelenlegi állásáról. Hangsúlyoznám, hogy nem a Média Markt-tal volt a fő probléma jelen helyzetben. A labda jelenleg a Whirlpool térfelén pattog.

Terézágyú [13:49:32] @olahgabor79:
"Párizsit a kutyámnak se"

Ez a te véleményed a párizsis megjegyzésről. Nekem is van a TE párizsis megjegyzésedről, de nem írom le.

AtiSnatch [13:50:03] @olahgabor79: 3 napon belül az MM-nek szó nélkül cserélnie kellett volna. Azaz hétfőn.

olahgabor79 [13:50:39] @Terézágyú: Én is a véleményemet írtam le, így nem értem a problémádat. Reagáltam a kommentelők hozzászólásaira. De engedd meg, hogy idézzelek: " Ez egy blog. Itt az emberek a véleményüket írják le. '

Terézágyú [13:52:39] @olahgabor79:
akkor minden oké. én a többiekkel értek egyet.

atpijkamo109 [13:55:41] @Terézágyú: "szakmai tanácsot. Azt a gvti ad."

:)) Ja. 10 esetből kábé tízszer égnek be.

Terézágyú [13:56:24] @atpijkamo109:
"Ja. 10 esetből kábé tízszer égnek be. "

ne vedd el a poszter kedvét.....

230e [13:57:37] @olahgabor79: Bocs, sajnos jogos hogy csak áramkimaradásra fizet.
A többiekkel ne törődj.

olahgabor79 [13:58:26] @Terézágyú: Pontosan ez a véleményem arról a hozzászólásról, mert abban se sok értelmes momentumot fedeztem fel.
De akkor a főbb problémáim a gyengébbek kedvéért:
1. egy magára valamit is adó ismert márka legalább egy hétvégi ügyeletet tarthatna, és nemcsak munkanapokon lenne elérhető.
2. Ha a szerelő állítja, hogy van azonnali kiszállítás, akkor legalább miért nem próbált velük hétfőn egyeztetni a Whirlpool ügyfélszolgálat, miért egyből a keddi napot mondták, mint lehetséges időpont.
3. Az áruház szóba sem hozta a cserét, egyből a szervizbe írányított.
4. Ha ilyen esetben kihívom id. Kovács József hűtőgépszerelő kisiparost, akkor a garancia azonnal ugrik. Miért is?

sarostehen_ [14:00:18] @olahgabor79: Szeretném megtudni, hogy szerinted mi lett volna a helyes eljárás az ügyfélszolgálatos részéről. Mondjuk olyan sok munka van, hogy tényleg csak másnap van időpont. Szerinted mit kellet volna tennie? (mondjuk vigye át a saját hűtőjét neked?)

Terézágyú [14:00:20] @olahgabor79:
"De akkor a főbb problémáim a gyengébbek kedvéért:"

És mit vársz tőlünk? Megoldást? Helyeslést? Sajnálkozást???

Kondom Keselyű [14:01:58] - mi az a kiszuperalt ? honnan szarmazik a szo ? mibol ered ?kerestem a googleben,de nem talaltam ertelmezest.
- a mirelit egy ceg volt,amely gyorsfagyasztott elelmiszereket arult.minden melyhutott cuccot mirelitnek hivni olyan,mintha minden kocsit mercedesnek neveznenk.

olahgabor79 [14:03:34] @Terézágyú: Egyszerűen egyetlen dolgot, hogy a probléma lényegét értse meg az olvasó. Isten ments az iylen sajnálkozástól.

Kondom Keselyű [14:03:52] @230e:
te mirol beszelsz?
ki fog hetvegen teherautot kuldeni egy 3 munkanapon belul meghibasodott hutoert?

230e [14:04:11] @Kondom Keselyű: A katonaság alól alkalmatlanság miatti felmentés népies neve.

enpera [14:04:26] Ebben a mondatban a temérdek hiba mellett azt sem értem, mit jelent a "kimaxolva" szó:

Gábor új hűtője, a hálátlan dög, remek időzítéssel, szombaton éjjel adta meg magát, kimaxolva ezzel a "Hogyan legyen a lehető legnagyobb a szívásfaktor az ügyintézésben?" témakört.

Terézágyú [14:04:34] @olahgabor79:
"Egyszerűen egyetlen dolgot, hogy a probléma lényegét értse meg az olvasó."

Azt értettük. Sőt, voltak javaslatok is.

AtiSnatch [14:04:45] @olahgabor79: "Az áruház szóba sem hozta a cserét, egyből a szervizbe írányított." Szerinted neki melyik az egyszerűbb?

olahgabor79 [14:05:02] @Kondom Keselyű: wikiszotar.hu/wiki/magyar_ertelmezo_szotar/Kiszuper%C3%A1l

Kondom Keselyű [14:05:07] @sarostehen_: altalaban merhetetlen baromsagokat irsz,de ezt most eleg jol osszefoglaltad :D

sarostehen_ [14:06:25] @olahgabor79: "Egyszerűen egyetlen dolgot, hogy a probléma lényegét értse meg "
Neked egy problémád van.. hogy nem ugrott azonnal a szerviz amikor betelefonáltál.

230e [14:08:06] @Kondom Keselyű: Olvastad a posztot, szerintem ezt nem várta volna el. Azt azonban elvárhatta volna hogy hétfőn kimegy egy szerelő, aki lejelenti az MM-nek hogy szar van a palacsintában, és még akár aznap, vagy másnap hoznak egy cserekészüléket.

enpera [14:08:11] ja, a posztoló miért nem rakta ki az erkélyre a hűtenivalókat?

AtiSnatch [14:11:08] @enpera: vagy lerakhatta volna a kertvégében a verembe is.

Terézágyú [14:12:18] Mellesleg egy hűtőgépszerelőt MINDIG telipakolt hűtőkhöz hívják, és MINDIG azonnal, mert "megromlik benne minden".
Olyan nincs, hogy "elromlott a hűtőm, de ráérnek kijönni 2-3 nap múlva is, mert úgysincs most benne semmi"...

Szóval nem értem miért kell meglepődni, hogy az "azonnal" az bizony nem azonnal. Ha ott ült volna a szerelő az irodában hívásra várva, akkor bizonyára azonnal indult volna... de ezek szerint nem ült ott, mert másoknak is "tele volt az elromlott hűtőjük"...

Igen, persze, akkor miért mondják, hogy "azonnal".... miért nem úgy hirdetik magukat, hogy "ha éppen nem szerelünk valahol, akkor azonnal"... ugyebár...

olahgabor79 [14:13:08] @sarostehen_: Szerintem feladom. Veled értelmetlen bármiylen eszmecsere, mert csak a fogást keresed minden mondatomban. Nem értem, kínai nyelven írok, vagy enynire értetlen vagy? Nem is kértem azonnali ugrást. Kértem az ügyfélszolgálatost, hogy legyen szíves felhívni a szervizt, járnak-e esetleg ezen a környéken, vagy beleférne-e a plusz egy helyszín, de csak azt hajtogatta, hogy majd kedden. Az illetékes szerviz számát meg nem adhatja ki. Úgyhogy a szövegértelmezési problémáidat megoldom: nem a szervizzel beszéltem, a szerelővel elégedett voltam, ők nem is tudtak arról hogy jönni kéne.

Kondom Keselyű [14:14:25] @230e:
Hibas cucc eseten az sem realis elvaras,sok helyen egy hetre elore be vannak tablazva,nem az van,hogy 10 kor telefonalsz,es negyed 11kor mar ott is vannak a szerelok.

A gond itt az,hogy ehhez semmi koze a szerviznek.
3 munkanapon belul romlott el.
Csere (masik aruhazbol is szallithatnak hozza), kp vissza.
Esetleg le is vasarolhatja az arat,de erre nem kotelezhetik.

3 munkanapon belul a szerviz csak akkor johet szoba,ha nem rendeletetesszeru hasznalat tortent,de az mar nem garancialis,fizetni kell a javitasert.

Terézágyú [14:14:40] @230e:
"Azt azonban elvárhatta volna hogy hétfőn kimegy egy szerelő, aki lejelenti az MM-nek hogy szar van a palacsintában, és még akár aznap, vagy másnap hoznak egy cserekészüléket. "

Ó igen :)

atpijkamo110 [14:15:10] @230e: "még akár aznap, vagy másnap hoznak egy cserekészüléket."

A posztot olvastad-e?

"ez az egy darab van, ami épp ki van állítva"

Vagy egy csere-lapostévét kellett volna vinniük?

Kondom Keselyű [14:16:42] @olahgabor79:
a legtobb ugyfelszolgalatos hivasokat fogad,es panaszokat rogzit a vallatiranyitasi rendszerben.
a legtobb telefonos ugyfelszolgalatosnak nincs is kimeno hivasra jogosultsaga a keszuleken.

sarostehen_ [14:17:43] @olahgabor79: Az írtad az ügyfélszolgálattal beszéltél. Ezért kérdeztem, hogy az Ügyfélszolgálatosnak mit kellet volna tennie, hogy TE mint a VÁSÁRLÓ elégedett legyél.

Tehát ismét:
Szeretném megtudni, hogy szerinted mi lett volna a helyes eljárás az ügyfélszolgálatos részéről.
Tényleg csak másnap tudott szerelőt küldeni... mit kellet volna még tennie???

sarostehen_ [14:18:43] @atpijkamo110: Attól még másik boltban lehet készleten. (mondjuk a poszert nem is merem már ezért ekézni, hogy miért nem kérdezte meg hogy másik boltban van-e bontatlan masina)

230e [14:20:33] @Kondom Keselyű: hacsak nem fogsz ki egy boltot, ahol kérnek egy szervizes jóváhagyást.
@Terézágyú: Álmodozni csak szabad :-).
@atpijkamo110: Bakker ez jogos, így ha már úgyis bukta a kaját akkor pénz vissza, egy küzdjön egy másik cég termékével.

McZozo [14:24:27] @olahgabor79: Hagyd rajuk, hiaba magyarazol, ertetlenek. Antiszocialis lenyukbol adodoan, csak tunkolni es csamcsogni jarnak ide es, hogy karorvendhessenek a posztolokon. Ma kishazankban sajnos ez a helyzet, hogy sokan nem tudnak ertelmezni egy mondatot es aztan meg meglatnak egy szamot, ami esetleg nekik mar irritalo, mert nem engedheti meg maganak es akkor onnantol jon a kotoszkodes, hogy hulye voltal, mert annyi penzt fizettel x dologert es ezert meg is erdemled, hogy szivatnak, mert rohadt burzsuj komenista liberalis .... vagy. Ilyenekkel ertelmetlen vitatkozni mert ugyse fogja fel kicsi agyaval azt amirol beszelsz.

McZozo [14:26:14] @atpijkamo110: mert szerinted egy harom napon beluli cseret csak az mm raktarabol lehet teljesiteni? Esetlegesen Whirpool raktarbol mar nem lehet?

olahgabor79 [14:27:32] @sarostehen_: nem hiszem hogy ördögtől való lett volna egy szerviz nevet adni, hogy keressem Gipsz Jakab Kft-t, és egyeztessek velük. Szerintem ezzel meg is tette volna, amit elvárok.
Azért nem kérdezte meg van-e máshol bontatlan, mert bármilyen kérdés vagy ajánlat nélkül a szervizbe irányítottak, hogy majd a szerelő "megszakérti", és utána beszélünk a továbbiakról, addig őket ne is keressem, mert nem tesznek semmit.

Terézágyú [14:30:17] @McZozo: @atpijkamo110:

atpijkamo, hagyd rajuk, hiaba magyarazol, ertetlenek. Antiszocialis lenyukbol adodoan, csak tunkolni es csamcsogni jarnak ide es, hogy karorvendhessenek a posztolokon. Ma kishazankban sajnos ez a helyzet, hogy sokan nem tudnak ertelmezni egy mondatot es aztan meg meglatnak egy szamot, ami esetleg nekik mar irritalo, mert nem engedheti meg maganak es akkor onnantol jon a kotoszkodes, hogy hulye voltal, mert annyi penzt fizettel x dologert es ezert meg is erdemled, hogy szivatnak, mert rohadt burzsuj komenista liberalis .... vagy. Ilyenekkel ertelmetlen vitatkozni mert ugyse fogja fel kicsi agyaval azt amirol beszelsz.

sarostehen_ [14:30:42] @olahgabor79: Neked sem a gondolkodás az erősséged. Én a bontatlan készüléket a vásárlás ELŐTT gondoltam megkérdezni. Utólag ki a faszt érdekel, hogy hol van még belőle új. De Bp-en van 9 MM. Ha a Budaörsit is számoljuk akkor 10. Tehát lehet valahol kaptál volna 1 bontatlan újat.

AtiSnatch [14:31:11] @olahgabor79: "Azért nem kérdezte meg van-e máshol bontatlan, mert bármilyen kérdés vagy ajánlat nélkül a szervizbe irányítottak, hogy majd a szerelő "megszakérti", és utána beszélünk a továbbiakról" Ha a vásárlásnál már a szervizbe irányítanak, akkor minek veszed meg? És akkor még téged akar megvédeni @McZozo:, hogy értetlenek vagyunk...

milyen nőazilyen [14:32:16] @olahgabor79: Végül is mekkora értékű cucc romlott meg? 28.-a van, van már új hüttő?
@McZozo: Jaja, nem veszünk 200ezerért pl. mikrót, meg nem költünk pszichológusra, csak ide járunk :)

Leone_510 [14:32:27] @olahgabor79: "Én sem vagyok sikeres, mert nincs erkélyem. Te hogy intézted volna?"

jaj nem kell mindent szó szerint érteni :) ,
Ellenben talán van szülője, más rokona, barátja , munkatársa és legvégső esetben szomszédja :D , ha nincs autója akkor a felsoroltak valamelyikének van a szállításhoz , esetleg valamelyiknek terasza ha mindenek tele a hűtője...érted már + a párja rokonai munkatársa barát stb...?
És azért az bajosan hiszem el, hogy a felsoroltak közül egyikkel sem bír? Könnyebb volt nézni a rothadó ételt mert vasárnap nem csinálunk semmit, ami szombat, és az sincs már érvényben. :)
Én megoldottam volna és max az elromlott hűtő miatt sípolok és nem a kaja miatt.

PongLenis [14:33:58] "Media Markt szakuzlet"
Ezen hangosan felrohogtem.

Terézágyú [14:34:17] @olahgabor79:
"nem hiszem hogy ördögtől való lett volna egy szerviz nevet adni, hogy keressem Gipsz Jakab Kft-t, és egyeztessek velük."

A szervizes ügyfélszolgának??? Miért kellett volna egy másik szervizhez irányítania???
Azt írtad:
"Itt kezdett egy kicsit bedurranni az agyam, de hívtam a szervizt, hátha emberbarátibb szolgáltatás kapok. Nagyot tévedtem. Ügyfélszolgának egyetlen ajánlat volt, majd holnap jön egy szerelő valamikor 9-16 óra között, és megnézi a gépet."

sugargiraffusplumps. [14:36:03] bélájim, az már megint kimaradt a posztból, hogy vajon megfelelő méretű volt-é az a hüttőszekrény. mindég ez a slendriánság.

AtiSnatch [14:36:05] Na, ha még az is kiderül, hogy volt egy "TÁLCA" a hüttő tetején még a végén jó poszt is kerekedhet itten :D

McZozo [14:37:04] @milyen nőazilyen: nem is vagy sikeres ezek szerint :)

AtiSnatch [14:39:13] @sugargiraffusplumps.: meg a szállítók letörtéke a dohányzóasztal üveglapjáte?

sugargiraffusplumps. [14:44:37] @AtiSnatch: délután kettőkor-éé?

Terézágyú [14:46:06] @Leone_510:
""Én sem vagyok sikeres, mert nincs erkélyem. Te hogy intézted volna?"

jaj nem kell mindent szó szerint érteni :)"

Így van. Például egy erősebb táskában kiakasztani az ablakra kívülre pár dolgot... Koleszos megoldás.

olahgabor79 [14:47:06] @Terézágyú: Igen, bocs, elírtam, szóval a Whirlpool ügyfélszolgálat igazán megadhatta volna az illetékes szerviz elérhetőségét, vagy nevét. Most ott a pont, valóban rosszul írtam.

sarostehen_: megkérdeztem, nem volt bontatlan, az eladó meg nem fog átküldeni másik áruházba, ha érdekelt a helyszíni eladásban. Amúgy megnézte, máshol is csak a mintadarab volt.

Leone_510: nem hiszem, hogy a családi és egyéb kapcsolataimnak a kielemzése lenne a poszt fő célja, de ha ez érdekel valakit, szívesen megteszem.

milyen nőazilyen [14:48:34] @McZozo: de de, lehet olcsón vásárolni, ha átb@sznak lehet nyígni, ha van értelme, és tényleg nincs megoldás a józan paraszti ész keretein belül
( talán pont 8 éve egy Indesit kombit vettem a tekkóban, mer' akcijós vót, de köszöni szépen, jól van)

Egysimaegyfordított [14:48:59] Nem vagytok rendik. Én is vettem kiállítási darabot, 8 éve megy gondtalanul . Meg hűtőt hogy próbálsz ki a helyszínen?????? Bármelyiket is????

Terézágyú [14:50:26] @olahgabor79:
" Igen, bocs, elírtam, szóval a Whirlpool ügyfélszolgálat igazán megadhatta volna az illetékes szerviz elérhetőségét, vagy nevét. "

Tehát valójában nem az szervizes ügyfélszolgával beszéltél, hanem harmadjára a gyártóéval?

atpijkamo111 [14:51:54] @230e: "pénz vissza, ... küzdjön egy másik cég termékével"

Az úgy rendben is lenne.

atpijkamo112 [14:53:32] @McZozo: "Whirpool raktarbol mar nem lehet?"

Lehet onnan is ellopni, csak nem illik. :))

Terézágyú [14:53:40] @Egysimaegyfordított:
"Meg hűtőt hogy próbálsz ki a helyszínen?????? Bármelyiket is???? "

Hát felhúzod, mész benne pár lépést, és ha nem szorít, akkor oké.

(Csak viccelek, hogy oldjam a hangulatot.)

Terézágyú [14:55:06] @atpijkamo112:
Egyébként nyilván az ilyen csere sem megy azonnal. Tehát ha ki is cserélik három napon belül, ahogy kell, maga a csere folyamata nem hiszem, hogy le fog zajlani azonnal, azon a három napon...

atpijkamo113 [14:57:03] @Egysimaegyfordított: "hűtőt hogy próbálsz ki a helyszínen?"

Hát bedugod a konektorba, beraksz egy bontottcsirkét, és ha 6 óra múlva kopog, akkor oké. A csirkét visszaviszed az Osanba, hibás teljesítésre hivatkozva (így ehetetlen, beletörik a fogad) visszakéred az árát, a hüttőt meg hazaviszed.

Leone_510 [14:58:44] @olahgabor79: "
Leone_510: nem hiszem, hogy a családi és egyéb kapcsolataimnak a kielemzése lenne a poszt fő célja, de ha ez érdekel valakit, szívesen megteszem. "

huh, na utoljára megpróbálkozom elmagyarázni...az esetleges megoldásról beszélek, hogy nem rohad meg a kaja ilyen esetben !!! Hova tudod elvinni, kinek szólni. Én végig erről beszéltem, semmilyen személyes indíttatás ellened nem volt a rokonok ismerősök egyéb felemlegetésében. De te érted ezt csak már nem akarod...netán rájöttél, hogy igazság van benne és akkor nem tudtál gondolkodni a méregtől? :) Ez emberi nem aggódj.

...viszont ne gondold, hogy nem veszem észre az miképp próbálod erről elterelni a szót arra, mintha én tiszta gonoszságból személyeskedtem volna...ezért innen nem érdekel a nyomorod

atpijkamo114 [14:58:44] @McZozo: "csak tunkolni es csamcsogni jarnak ide es, hogy karorvendhessenek a posztolokon"

Ne sajnáld tőlük azt a kis örömöt!

Terézágyú [14:59:00] @olahgabor79:
"Igen, bocs, elírtam"

Egyébként, látod, ezért kellene többször is átnézni az ilyen leveleket. Nemcsak az elgépelések és helyesírási hibák miatt (mert azok is vannak benne), hanem ezért is, hogy "biztos, hogy jól, érthetően fogalmaztam?"... Kevés homár-panaszos teszi meg.
Szóval beleesünk abba a hibába, hogy ez csak egy ímél, gyorsan lepötyögöm, aztán hadd menjen... De egyben panaszlevél, és x ember olvassa, és kint lesz a neten örök időkig...

milyen nőazilyen [15:00:24] @atpijkamo113: nem jó, 2 nap múlva romlott el, tehát hétfőn mész, beteszed a csirkét, és majd csak pénteken mész vissza megnézni :)

apa80 [15:01:30] @onlajnok: Itt nem is egyedül róla van szó. De ha visszanézzük jó hosszú időre visszamenőleg a postokat látható, hogy mindig van az a réteg (és sajnos egyre szélesebb réteg), aki szerint a postoló a hülye, a hazug, a tényeket elhallgató, könnyen átverhető láma.
Télvíz idején, ha a poster mondjuk egy panelház 8. emeletén lakik egy olyan lakásban, aminek nincs erkélye, akkor semmivel sem könnyebb ezt a helyzetet megoldania, mint a legnagyobb nyári hőségben.
Persze, teljesen normális és elvárható dolog tőle, hogy próbálja meg enyhíteni a kárt, vigye át a termékek egy részét a szomszédba, lógassa ki egy részét szatyorban az ablakon stb., de ez nagyon messze áll attól, hogy "nem csak anyagilag korlátozott"... ami magában hordozza a lenézést is, hogy "csak" 90 ezerért vett hűtőt.

olahgabor79 [15:01:39] @Terézágyú: Mondtam, hogy elírás. A szerviz egy kis kft. nincs ügyfélszolgálata. Szóval, a gyártó ügyfélszolgálatát hívtam vasárnap reggel, nem elérhetők (1), hívtam hétfőn reggel, elértem és beszéltem is velük (agybedurranás után) (2)
Úgyhogy mégegyszer: a szervizes szaki hozzáállásával nincs semmilyen probléma, és jelenleg a Média Markt hozzáállása is rendben volt, hívtak telefonon. Már csak a játék negyedik szereplőjére várok.

atpijkamo115 [15:01:39] @milyen nőazilyen: Ja, az Osan csak másnap veszi vissza... ööö... majd ezen még dolgozom...

olahgabor79 [15:03:08] @Terézágyú: A panaszlevél hivatalos formában is elküldésre került, kéred?

atpijkamo116 [15:04:58] @olahgabor79: Nyugodtan idemásolhatod kommentbe.

Terézágyú [15:05:20] @olahgabor79:
dehogy kérem :)

csak leszögeztem, hogy a homárra levelet küldők általában nem veszik a fáradságot, hogy átolvassák a levelüket, hogy mindenféle szempontból megfelelő-e.

milyen nőazilyen [15:05:35] @atpijkamo115: figyeld, utána kipróbálsz egy grillsütőt, bele a csirkét, nem grillezed meg teljesen, maradjon nyers a közepe, visszaviszed a spár grillpulthoz (közben elkérsz valakitől egy számlát, aki ilyet vett), lebaszod a csirkét, hogy ez nyers, és visszakéred az árát, még nyertél is az üzleten
bocs, de már nem tudok releváns lenni

atpijkamo117 [15:06:49] @milyen nőazilyen: :)) Most az eccer megbocsátom.

Terézágyú [15:06:59] @milyen nőazilyen:
"lebaszod a csirkét, hogy ez nyers, és visszakéred az árát, még nyertél is az üzleten"

ne adj tippeket a drága magyar véreimnek...

AtiSnatch [15:08:19] @milyen nőazilyen: ááá, egyből lebukna, hogy nem büdös a nyershús... :D

onlajnok [15:10:34] @apa80: Erre nem tudok mit mondani. Ahogy az internet egyre elterjedtebbé válik mindenfelé, úgy bárki hozzájuthat. Aki azt az utat választja, hogy a nyilvánosság elé tárja a gondjait, annak ezzel számolni kell. Régen teszem azt a tv-be írt/telefonált be az illető, ahol valóban szakértők szakértették meg dolgot. A kisember akkor is ugyanazt csinálta a készülék előtt, mint itt a kommentelők, csak azt senki más nem hallotta. Aki ezt nem bírja, annak nem való az internet, de legalábbis ne tárja ország-világ elé a kínját, ha nem szeretné, hogy rajta röhögjenek, ne adja Isten, alázzák.

Terézágyú [15:11:03] @onlajnok:

:)

atpijkamo118 [15:13:09] @onlajnok: "A kisember akkor is ugyanazt csinálta a készülék előtt, mint itt a kommentelők"

Nem is rejszolok!

Leone_510 [15:14:38] @onlajnok: hát igen, régen minden jobb volt , akkor még a szakértők értettek a dologhoz és nem a pártaapparátus szekerét tolták mint ma, és még a szar sem volt keserű...ennyit erről

onlajnok [15:18:05] @Leone_510: Nem azt mondtam, hogy akkor minden jobb volt. Gondolom akkor is ilyen GVTI kaliberű szakértők voltak (és ezzel most nem minősíteni szeretném őket, csak annyit jelezni, hogy sem jobb, sem rosszabb nem volt akkor), csak akkor nem ült ott 9 millió ember a stúdióban, aki bekiabált műsor közben, akár segítő, akár másmilyen szándékkal.

Leone_510 [15:25:41] @onlajnok: az embereknek elsősorban gondolkodni kell megtanulni, és ha az kimerült akkor jöhet a szakértő, persze lehet azt mondani , hogy ki-ki a képessége szerint merít ami jogos, de lehet azt is az érem oldala ,hogy egyesek a papucsállatka szintén oldanak meg problémát , na többnyire itt ezzel találkozik a nép és jó olyat olvasni amikor lehet tanulni az esetből de ebből van lényegesen kevesebb

onlajnok [15:29:36] @Leone_510: ezt nem akartam írni, de igazad van. Sajnos sokszor a leghülyébbek a leghangosabbak. Én egy kicsit sem tudom komolyan venni az ilyen és ehhez hasonló blogokat, csak szórakozni járok ide. Ha van kedvem kicsit trollkodni, akkor megteszem, hanem, akkor csak olvasgatok. Az meg, ha vadidegenek lehülyéznek, teljesen hidegen hagy. Tökéletes terep szórakozni :).

Semmitnemérszakitiltással [15:33:52] @Terézágyú: :D

@onlajnok: " Én egy kicsit sem tudom komolyan venni az ilyen és ehhez hasonló blogokat, csak szórakozni járok ide."
Mivel erre valók, ez a formátum nem igazán alkalmas komoly tanácsadásra, max. szégyenfalnak.

PongLenis [15:37:43] @McZozo: Aze' ha visszaolvasod a posztokat eszreveheted, hogy az esetek 90%-ban a posztolo volt a hunyo, mert vagy nemtorodom, vagy felreolvas, vagy nem ert hozza, vagy nem jar utana, vagy tiz forintert inkabb a szurkeimportot valasztja, vagy ugyeskedni akar (afacsalo poszter) vagy elhallgat relevans infokat, vagy egyszeruen hazudik (legutobbi fodraszos poszt). Ezek utan nem kell csodalkozni, hogy kulonbozo stilusokban el van kuldve az illeto ide-oda. Egyebkent is akinek erzekeny a lelki vilaga az huzza ki az ethernet csatlakozot a gepebol, vagy legalabb ne kurtolje vilagga buszken a hulyeseget.

Kitalátor (másként) gondolkodó [15:37:58] @olahgabor79: Szatyrok, ablak. Valaki már írta.

@onlajnok: Egyébként nincs olyan, hogy "jóbanlevős" környék. Olyan emberek vannak, akik magukból kiindulva nem bíznak meg senkiben. Persze ez gyakran be is igazolódik, elvégre "egy paranoiásnak is lehetnek ellenségei" (Dr. Bubó).

@enpera: Azt bjelenti, hogy Hildánk elkezdett klímaxolni, és a hormonok játéka gyakra együtt jár a modorosodással.

@atpijkamo118: Lüke! Izé, like! :)

Kitalátor (másként) gondolkodó [15:43:09] @onlajnok: (Az előbbi téves volt, az még mindig a poszt tolónak szólt.)
Azért a "régi szép időkben" is kikerültek a "Kádár elvtárs titkárságára", a "Nők Lapjának" meg a "Szabad Földnek" beküldött panaszokból a legidiótább fogalmazások elég nagy nyilvánosság elé, ha nem is mindig "hivatalosan". Az akkori humoristák, különösen a Párt szelepe, Hofi is szeretett ilyeneket szemlézni, ha nem volt tévé- vagy rádiófelvétel.

onlajnok [15:43:54] @Kitalátor (másként) gondolkodó: én se vagyok jóban minden szomszéddal, sőt van, akit még szerintem nem is láttam, pedig több, mint 3 éve lakok ott, ahol. De van olyan, akivel jóban vagyok, hozzá át mernék vinni 3-4 kg fagyasztott csirkemellet. Nyilván én is magamból indulok ki, meg abból a feltételezésből, hogy annyira antiszociális és vállalhatatlan viselkedésű emberek nem írnak ide, akik ne tudnának megkérni valakit. De ha posztoló egy földszinti, erkély nélküli lakásban lakik és vállalhatatlan szomszéd, vagy az ő szomszédai vállalhatatlanok és se kutyája, se macskája belátható távolságban, akkor ebben a kérdésben megkövetem.

onlajnok [15:47:10] @Kitalátor (másként) gondolkodó: Persze csak ott nem volt meg a lehetőség, hogy a fél világ előtt tárgyalják meg a dolgokat. Mindenki otthon olvasgatta, esetleg megbeszélte Micikével a fodrásznál, vagy hallotta a kabaréban (de beleszólni ott sem tudott) és nem jutott vissza semmilyen vélemény ahhoz, akivel történt. Arról nem is beszélve, hogy nem tudott reagálni a véleményekre és esetlegesen még hülyébbnek beállítani magát, mint ami korábban kiderült, mert erre is volt már itt példa korábban.

Kitalátor (másként) gondolkodó [15:53:11] @olahgabor79: "1. egy magára valamit is adó ismert márka legalább egy hétvégi ügyeletet tarthatna, és nemcsak munkanapokon lenne elérhető."
Van ilyen, én egyet tudok (Rolls-Royce ) de az nem gyárt hűtőszekrényt. Meg van néhány gázkészülék-gyártó és beszerelő cég, amelyik ilyen.
"4. Ha ilyen esetben kihívom id. Kovács József hűtőgépszerelő kisiparost, akkor a garancia azonnal ugrik. Miért is?"
Mert id. Kovács József képzettsége és felszereltsége valószínűleg nem felel meg a gyártó és a forgalmazó minőségbiztosítási protokolljának. És/vagy nem hajlandó átalányt fizetni azért, hogy a garanciális márkaszerviz címet viselhesse, esetleg nem hajlandó megvesztegetni a megfelelő igazgatót vagy aligazgatót (elég sok van manapság és "a csődörös is igazgató"), hogy bevegyék a buliba.

Kitalátor (másként) gondolkodó [15:55:50] @onlajnok: A harmadikon, az északi oldalon biztos lakik egy anyóka erkélyes lakásban...
Persze az ilyet viszonozni illik, azaz viszontsegíteni, esetleg átszaladni egy tányér süteménnyel évente egyszer-kétszer.

onlajnok [15:59:29] @Kitalátor (másként) gondolkodó: Biztosan, de én már nem feltételezek semmi, ami nincs leírva....és a posztban nem volt :D.

Kitalátor (másként) gondolkodó [16:01:24] @onlajnok: Ez a hülyeség fokozása jogos. Az csak élőszóban ment nagy plénum előtt. Mint szegény néhai K. Jani a pártgyűlésen:
"A békeharc utolsó éveiben tartottak egy nagy, összevont pártértekezletet Miskolcon, ha jól emlékszem, az utolsó MSZMP-kongresszus előkészítéseként. Nagyon elhúzódott a dolog, hosszú előadások, időnként szavazások rabolták az időt. A virsli hűlt, a sör melegedett, a dohányosok meg kínjukban már rágták a Fecskét. No de minden rossz véget ér egyszer, a levezető álnok feltette az ominózus, kitolongás előtti kérdést, hogy "akar-e hozzászólni valaki, elvtársak?"
Jani rögtön fellökte a kezét, hogy ő - igen. A dohányosok elkezdték tervezni a következő munkásőr-gyakorlat sajnálatos balesetét, míg Jani megkapta a mobil mikrofont. "Nyugodt", lassú beszédével elkezdte:
- Kedves elvtársak! Csak azt akarom mondani...
Ekkor valamelyik mögötte ülő nikotinfüggő nem bírta tovább, és Jani lelógatott bal kezének hüvelykujja alatt begyújtotta az öngyújtóját.
- ... HOGY AZ A BETYÁR Q... ISTEN BASSZA MEG!!!!!
Több hozzászólás nem volt."
(kitalator.blog.hu/2009/04/22/droidvadaszat)

atpijkamo119 [16:05:02] @Kitalátor (másként) gondolkodó: :)) Esszépvolt!

atpijkamo120 [16:06:05] Gy,k.: kitalator.blog.hu/2009/04/22/droidvadaszat

cmx85s [16:17:51] @atpijkamo108: Mínusz tízben azon nyígni, hogy hűtő hiányában megromlott a kaja... megalol.

A b l a k .
Bocs, hogy alkalmatlankodok, de pl. földszinti, panellakásban mi az ajánlatod?

sugargiraffusplumps. [16:22:35] @cmx85s: a földszinten tán nincs hideg?

Kitalátor (másként) gondolkodó [16:24:07] @cmx85s: Házmester, tetőkulcs, tető. Házmesternek egy üveg bor, mert furcsa ember: este fröccsöt iszik, reggel havat hány.

cmx85s [16:44:08] @Kitalátor (másként) gondolkodó: Ehem, és mi marad meg abból, mondjuk egy óra múlva?
@sugargiraffusplumps.: A kérdés itt is hasonló. Nincs erkély, de cserébe az ablakpárkány kb. 15 centi széles, és csak fel kell nyúlni a kikészitett kajáért.

milyen nőazilyen [16:50:14] @cmx85s: Látom neked minden megoldásra van egy problémád :D

cmx85s [16:51:56] @milyen nőazilyen: hát, aki földszinten lakik, annak bizony az ilyen praktikus dolgok tudnak problémát okozni.

milyen nőazilyen [17:00:19] @cmx85s: hát még szuterén, meg barlang

Dikusz [17:05:05] @sarostehen_: megkérdezhette volna, de valószínű annak az ára már nem kedvezményes.

@McZozo: a hűtő az MM-ben akciós volt. Azt nem lehet tudni az eredeti ára mennyi volt.
Éppen a Homáron olvasott hozzászólások miatt nem vásárolok nagy értékű háztartási cikkeket, amik utolsó/mintadarabként vannak kínálva. Valahol (lehet éppen itt) olvastam azt is, hogy a különböző outletekben sem szabad venni "csomagolássérült" hűtőt, mosógépet, TV-t vásárolni. Vásároltam már én is olyan széket, ami mintadarab volt. Mivel kettőt szerettem volna venni belőle, a másik bontatlan volt. Tudomásul vettem, hogy a két teljesen azonos szék közül a mintadarabnak kifakultabb a színe. Viszont 20%-al olcsóbb volt. Nekem megérte.

atpijkamo121 [17:08:01] @cmx85s: "csak fel kell nyúlni a kikészitett kajáért."

És képesek az ablakrácson keresztül kihuzigálni a bontottcsirkét? Az ilyen környékről sürgősen el kell költözni!

Egyébként meg a bontottcsirke át se fér a rácson. Az apróbb dolgokat meg be kell tenni egy bőröndbe, úgy kitenni, ha lopós a környék. A bőröndöt csak nem cibálják keresztül a rácson.

Rachaburi [17:16:54] @apa80: Szìvemből szòlt!

cmx85s [17:29:09] @atpijkamo121: sajna, ablakrácsot nincs, városkép vagy mi a feneokból kifolyólag... Mondjuk, egy panellal telezsúfolt városrészben nem tudom, milyen városképet kell annyira óvni...

vizsla_barat [17:32:51] Ezert kell fejletebb orszagba koltozni. Egy: 5 dollarert lehet venni baromi nagy muanyag dobozt, atpakolod a cuccost es rapakolsz jeget (amit szinten minden sarkon lehet kapni) es akkor legalabb nem olvad ki. Ketto: egy fejletebb orszagban veszel (akar vasarnap is) egy masik hutot, 19.99-ert kiberelsz egy kisteherautot es hazaviszed. Majd a masikat vissza a boltba.

enpera [19:08:49] @vizsla_barat: aztán a fejlettebb országban szétkúrnak a migránsok, és fejbelőnek a feketelábúak.

vizsla_barat [19:30:10] @enpera: Hat ittenfele a migrancsok szedik az uborkat meg az almat,takaritjak a retyot es felszolgalnak. Egyszoval megdolgoznak a penzukert. Masreszt aki meghallja egy 12-es soretes puska betoltesenek hangjat,na az fejvesztve menekul.

nickM [20:59:05] @olahgabor79: Szia Poszter! :) :( Elég pocsék helyzet, az tény. Kérlek ne vedd akadékoskodásnak, de nekem ez szúrt szemet: "Pár óra várakozás utá

A bejegyzés trackback címe:

https://bestofhomar.blog.hu/api/trackback/id/tr488329650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása