Best of Homár

Best of Homár

A hely, ahol nem a "pitiző vendéglátós" az aranyszabály

1. rész

2016. május 24. - atpijkamo

Kenderice [11:46:25] Hihetetlen!

Terézágyú [11:46:34] "A Süti nem Süti nevű helyre mentünk be a párommal és a 4 kg-os, végtelenül kedves kiskutyámmal"

Háápppppersze, hogy végtelenül kedves...

Olyan szabály köllene, hogy "Kutyáknak tilos a bemenet, de 4 kilogrammos, végtelen kedves kutyák kivételek, azok gyöjjenek be nyugodtan"

Rejtélyes [11:50:08] En kitiltanam a posztert (a 4 kg-os mindent osszeszaro kutyajaval egyutt) vegleg az SnS-bol :)

metal [11:50:12] Megint egy hülye. Lesz még itt normális poszt is?

Terézágyú [11:50:40] "Nálunk nem él az általad emlegetett, önmagát fel nem vállaló, pitiző vendéglátós aranyszabály."

Na, milyen sdzabály az? a saját levelét nem idézte be a pószter, csak a választ???

sáros_tehén [11:50:52] Tehát ha tele van a hely, és nagyságosúr(hölgy) le akar ülni, akkor a személyzet rúgjon ki valakit, hogy Ő letehesse a valagát??


Terézágyú [11:52:29] "Na, ez már az én kedves, türelmes személyiségemnek is sok volt. Udvariasan megkérdeztem tőle"

Háppppersze, hogy a pószter kedves, türelmes és udvarias!!!!!!!!!!!!!!!! Kételkedett ebben valaki????

Manyecs [11:52:48] jééézus elkezdtem olvasni nyuKtassatok meg nem a 4kg-os kutyust dolgozza fel a történet?? :D OFF

Terézágyú [11:53:40] Egyébként kisgyerek nincs a posztban.
Esetleg a kint üldögélő vendégek között volt, akik elfoglalták az asztalokat...

The Crazy One, akit kibaszott a helga mert mocskos [11:55:01] megint egy poszt, amiben a hős sérelmezi azt, hogy bevonták a vadászengedélyét.

Jelzem, hogy a volt macskám 9 és fél kiló volt, túlsúly nélkül, egy igazi izomkolosszus: a négy kilós picsanyalódat 3 érvényes perc alatt likvidálná. Javaslom, szünjetek meg.

rarabel [11:56:05] Osztán a ktutyuska kapott-é vajh' a tonhalhoz pasztát, vagy be volt építve a konzervába?

rarabel [11:57:19] @Manyecs: virsliiparunk komoly nyersanyag-kihívásokkal küzd....

Terézágyú [11:57:19] "Ezek szerint én a higiéniai okokra eddig még soha nem gondoltam"

Háááát... gondoltál???

"nem tartottam tiszteletben őket"

Háááát.... nem tartottad?

"és az én igényeim nem egyeznek másokéval. "

Stimmt.

"Hajbókolni nem kívánnak"

Neem... miért, ki kíván?

"sem elnézést kérni."

Jó magyar emberek ők is.

Phil Necro [11:57:57] Kedves szerkeszto, szerkesztok.
Mielott egy ilyen posztot aktivaltok, mindig jusson eszetekbe az egyiptomi bolcsek intelme :

dont feed the troll!

Nem vagytok visszamaradottak, pontosan tudjatok, hogy egy ilyen alaptalan hulyeseg miatt darabokra lesz szedve a leveliro.
Miert jo nektek ez?

sáros_tehén [11:59:12] "Hajbókolni nem kívánnak, sem elnézést kérni"

Poszert.. ha olvasod ezt.. kérlek írd le, hogy szerinted mégis mit kellet volna tenniük.
Tele volt a terasz.s Ahogy írtad nem volt üres asztal.
Szerinted mi lett volna a természetes, és normális.

Nagyon kíváncsi vagyok hogy Te mit gondolsz...

Terézágyú [12:01:00] @Phil Necro:
"Miert jo nektek ez?"

Tudod jó, hogy ezzel is Szent Klikkolás oltárán áldoznak...

Bruszli [12:07:10] Igaza van a helynek, és ők csinálják jól, nem kapatják el a vendégeket. Én sem osztom az
"ügyfélnek mindig igaza van" örökbecsű "igazságot". Itt a többség azt képzeli magáról, hogy körülötte forog a világ, őérte mindent meg kell tenni, körbenyaldosni a kis ánuszrózsáját.

tejfölbiztosítás [12:07:31] @Terézágyú: :D Végtelenül meg kék csapdosni. Szóval megint: gyermeki érzelmi világ van egyszer, meg van mellé a világ, a kereskedelem, a bejáratódott - s okkal meghozott - szabályrencerek. Poszterleány amíg nem nő föl, bizony buborékján kívülre esés esetén egy rakta súrlódása lészen. Által nem látja, homárdposzt képében égeti magát. Mi örülünk? Hát de legalábbis ha már megszülettünk, nem öljük meg magunkat. Egyelőre.

Van az úgy, hogy menstruál az ember, érzékenyebb napja van, nekem is, mindenkinek. Ilyenkor az alapból sem felülkvalifikázott pinszoárnő karcos szavai hathatnak hideg késpenge ként a lélekbe (mely az abszolút szeretetet súlyban méri, nevesen 4kg-ban határozta meg önnön magának). Így bár nem volt ott a fülfejem, nem állíthatom, hogy a felkiszolgálói kérdés minősége helyénaló volt. Sőt, jobban el tudom képzelni azt, hogy pokróc volt és keleteurópaiproli. Errre mondom énazt, hogy a kárte dór, meg az HBO elhozta mindazt, mitől féltünk a világban: otthonmozi, otthonszopi (jékkrém), otthonkutyi, semmi felesleges pluszkiadás vagy stressz. Szegény lány.

Személyiségemnek.:DD Oké, 19 éves, biztos. (De jó-e a segge?)

"Én biztos nem fogom" E ponton simán azt mondom, hogy az összes agylerohasztó bakfismodorosságával is a posztrollerina van rendben és jogosságban, e helyet meg aszfalttal kell behinteni, majd sózni (vagy fordítva?) Elkeserítő.:(

Amúgy az nem jutott eszébe (nemhát) hősnőnknek, hogy ahol egyszer pofont kapott, oda miért megy mentális sütiért vissza? Miért egyértelmű az, hogy vegytiszta szeretetszentenciákat fog másodízben kapni az elsőkörbeni totálproliság után? Az elmaradt szülői szeretet és törődést nem czukrászdákon keresztül kéne pótolni...
Értem mindazonáltal elkúrt férfiúi agyfaszommal is, hogy a bűbáj, mint olyan, kell a női léleknek, mint szép. Mégis, az a baj, hogy ha beleszövődik a valóság, akkor képtelen disztingválni, utólag is helyesen értelmezni, hogy mimiért és legközelebb mit máshogy. Érzelemmel gondolnak bele. Ami nem csoda, hisz érzelmet kergetve mentek eleve oda is. Csak így ismétlődni fog a kellemetlenség és a másik/újhely személyzetének napja fogja meghatározni, hogy posztírónk mikor fog megint bekapni. Valami nemodaillőt.

Az ország összes tetve vendégét-et olvastam.:) Jogos persze és helyénvaló. Talán nem az "én biztos nem fogom"-ot kellett volna erőltetni, hanem erőltetni, hanem a nézze kisasszony, kutyával nem tudjuk önnek ezt megvalósítani, please stand by-szerű okosabb valamit. Ésmáris jobbanjön ki az egész. Nem csak a válaszlevél jogosságát lehet lobogtatni a végén.

connector [12:07:43] @sáros_tehén: Hát igen, ez mindenhol így van: ha nincs hely, akkor várunk, amíg lesz, vagy lépünk. A személyzettől nem várható el, hogy valakit felzargasson a helyéről csak azért, mert egy másik vendég végtelenül aranyos kiskutyával van.

Kimoderálva: szelidorzo [12:09:14] A vendéglátósnak nem teljesen megfelelő a stílusa az itt megjelent idézetek alapján.
DE!

Számomra nagyon úgy tűnik, hogy a panaszos ebben masszívan közrejátszik.
1; "A Süti nem Süti nevű helyre mentünk be a párommal és a 4 kg-os, végtelenül kedves kiskutyámmal."---Mi a büdös picsáért kell egy cukrászdába kutyával menni??? Lehet az bármilyen aranyos, de a szőre ne hulljon az én kajámba, meg senkiébe! Teljesen jogos, hogy kiküldték a picsába. Én a szabadtéri részből is kiküldtem volna.
2; Miért is pitizze körbe az éppen fogyasztó vendégeket a vendéglátós, hogy egy bolhafészek miatt költözzenek be a szabad levegőről a zárt részbe. (Ha valakinek eü gondjai miatt lenne szükség erre, akkor oké, de egy rohadt öleb miatt azért még se)
A panaszkodó liba elfelejti megemlíteni a saját hangnemét (van róla elképzelésem).
És IGEN! A vendéglátósnak gondolnia kell a többi vendégre (meg a NÉBIh-re ) is, nem csak a Te ázott, büdös kutyádra. Veszített egy idióta vendéget, de megmaradt neki 20 normális.
Kioktató stílusod felháborító, nem is tudom mi a fasznak jöttél ide panaszkodni.


Terézágyú [12:09:54] @tejfölbiztosítás:
Bocsi, egy pöttyet - de tényleg csak egy pöttyet! - átmentél modorosba ebbe a hosszú kommentedben...

connector [12:10:09] A végtelenül aranyos kiskutya/ mindent összesz@ró kis patkány ugyanaz a kategória, mint a pajkos kisgyerek / artikulálatlanul ordító kis vérszívó.

Manyecs [12:10:26] @Bruszli: bementem a végtelenül kedves 40 kg-os dándoggal..őőőőő..:D

Darth Revan [12:12:25] Ha nincs hely, honnan szerezzen a pincer helyet neked?! Az meg alap, hogy kutyaval csak olyan helyre megyunk be, ahol ki van irva, hogy kutyaval is be lehet menni.

Ugyanakkor, barmilyen hulye is a vasarlo, o a vasarlo es nem taho, paraszt modon razzuk le.

Kimoderálva: Manyecs [12:13:14] @Terézágyú: ..de legalább megtudtam hogy menstruál; kicsit mondjuk átgondoltam a múltamat de nem érdekes ez :D kicsit kikapcs mert nagyon röhögök OFF :D

Darth Revan [12:15:43] @connector:
"ha nincs hely, akkor várunk, amíg lesz"

vagy segitunk magunkon :)
www.youtube.com/watch?v=YvbLEEnxpUQ

Kimoderálva: Terézágyú [12:16:49] @Manyecs:
"kicsit mondjuk átgondoltam a múltamat"

jó, ez egy perc vót... és utána mit csináltál?


Kimoderálva: igi001 [12:20:56] Ajjaj

lósz@rból se lesz citrom vagy igen?

@Manyecs: írtam emailt okvetlen olvasd el de előtte készülj fel )

aztán várom a v^eleményt jó vagyok -e :)

a végén még a vizet is borrá fogom változtatni a gondolataimmal a citromot meg almává hehe

@Terézágyú: amit te nem ápolja a lelkét :)


Terézágyú [12:21:23] "A helyről érdemes tudni, hogy egy bűbáj, mindenki kedvenc sütizője, isteni sütikkel, látványkonyhával, nagyon finom kávéval, nagyon hangulatos, ízléses üzlethelyiségben, imádtam oda járni."

versus

"A kiszolgálás így hangzott: "Eldöntötted már, hogy mit kérsz?" Végtelenül durvának és udvariatlannak hatott a dolog"

Vajon most hirtelen változott meg a sütiző hozzáállása...? Ha igen, miért...?
Ha nem, akkor... akkor eddig is ilyen volt, csak eddig nem a pószteren csattant a dolog, eddig nem tűnt fel neki...

Dezsike [12:22:32] Na ezért tartok inkább macskát. Azt otthon lehet hagyni, nem fog ugrálni unalmában, hanem alszik. Nem ugat az idegenekre, ugyan úgy bújik hozzájuk és dorombol - talán pont azért, mert nem kötődik a gazdájához annyira, mint az öleb. Kaját pedig ugyan úgy kunyerál (csak néha erőszakosabban), a szőre pedig ugyan úgy hullik, ez minden állattal így van, az aranyhal is tud kaját kunyerálni a maga módján - tapasztalat.

Kimoderálva: Terézágyú [12:23:08] @igi001:
" amit te nem ápolja a lelkét :)"

ebbe a mondatba nagyon kívánkozik egy vessző...

Egyébként igen, nekem nincs lelkem, most lebuktam... de a melleimet már sokan dicsérték.


Kimoderálva: igi001 [12:24:21] aki kutyás azt szereti hogy pitiznek nyaliznak és soha nem tudnak nemet mondani a gazdinak mikor halálra szekálják és kényeztetik őket gondolván hogy azok boldogok mert nem mondják azt h haggyámán b^ekén rohaggyámeg húzzál el a rákba oszt kúrjál egy jot valaki mással

a kutya a vibrátoruk a poszter féléknek


Bruszli [12:25:40] @Darth Revan:
Nem volt ez tahó, sem paraszt. Valahol el kell kezdeni leépíteni ezt az "én vagyok a vendég/ügyfél az legyen, amit akarok" mentalitást, mert nem vezet jóra.

Kimoderálva: igi001 [12:26:04] @Terézágyú: á a mell csúnyul öregszel löttyedt lesz a lelked viszont lehet örökre fiatal

ha nem lenne lelked akkor nem születtél volna meg

azomorú de az ateisták is odajutnak ahová a nem ateisták :) l


Kimoderálva: tejfölbiztosítás [12:26:16] @Terézágyú: majd erre kitérhetnénk tételesen, adok a véleményedre, bár te többmindenbe modorosságot látsz bele (nem csak nálam), ami nemfeltétlenül az.
Éppmár mondani akartam Menyecskának, hogy kissé fiatal még az anekdótához, de ő tudja. Megette már élete javát (s mások életét is elrágta), lehet. Ez jó játéknév lehetne: anyu, milyen jót Dótáztam már megint, nagyon kemény game. Tudom fiam, én iKlettem, az én dótázásaimről mintázták a készítők. Lehet benne futni, meg homárdozni is!
@connector: ponnntosan. Mármint objektív szemszögből. A tulajdonos szinte mindenkor önös hormonbomba.


igi001 [12:27:22] ja ipaddel írok, nehéz vesszözni

im so sorry

Kimoderálva: Terézágyú [12:28:14] @igi001:
"á a mell csúnyul öregszel löttyedt lesz a lelked viszont lehet örökre fiatal"

Fúúúúúú, igazad van!!!!!! Akkor hagyom a fenébe a krémeket!

"ha nem lenne lelked akkor nem születtél volna meg"

Szóval a lélek a születéskor került belém? Eszerint mehet az abortusz, mert a magzatnak nincs lelke, csak a születéskor kap?

Ugyanakkor meg lelke az állatoknak és a növényeknek is van. Így mondta id. Plinius, és Aquinói Szt. Tamás is.

"azomorú de az ateisták is odajutnak ahová a nem ateisták :) l""

A földbe... :(


Leone_510 [12:29:26] Kint nincs hely , bent van de ott nem ülhet le a kutyával (amit megértek elfogadok nekem is van csak nekem eszembe sem jutna pedig az is végtelenül...) erre elvárja , hogy a kiszolgáló hölgy megkérjen egy vendéget, hogy álljon fel az asztaltól mert a nagyságos úr az ebével le akar ülni? Ha ez vele történik akkor azért hápogna.

"most inkább azt beszéljük meg, hogy hogyan tudnánk megoldani a helyzetet"
- a titok az, hogy VÁRSZ vagy elmész és később visszajössz ,de ha tudsz olvasni a Süti sorai között akkor ők nem várnak vissza

A vendéglátó válaszából kiderül, hogy valami ordas nagy kiosztó stílusban írt nekik , nem is merte mellékelni, szóval csillagos ötös a válasz. A balfaszokkal így kell. Az a baj, hogy a posztoló féle prosztók sosem értik meg, hogy miben hibáznak.

"A kiszolgálás így hangzott: "Eldöntötted már, hogy mit kérsz?" Végtelenül durvának és udvariatlannak hatott a dolog"
- kutya kiEBrudalása után , a fenti kérdés még ha mosolyogva is hangzik el kedves hangsúllyal , akkor is VÉGTELENÜL durva és udvariatlan lesz

tejfölbiztosítás [12:30:57] @Bruszli: egyetértek, meg a válaszlevéllel is, nyilván nem a véget nem érő idióták seggnyalásának kell élni (bár a vendéglátózás erről is szól), viszont a frontend, a szóhasználat, a modor úgy egyáltalában véve tudná abszolválni okosan ezt az amúgy jogos mögöttest. Ezen kék még kicsit csiszolni. Nem erőssége az ilyen a magyarszky vendéglátásnak, lássuk ebből is.
Az megint érdekes kérdés, hogy ha továbbgondoljuk másod, harmad, esetleg negyedkörben is, akkor is előjöhetett volna ez a "biztos nem", nyilván kettőn áll a dolog. De hogy élből nem okos így intézni, az is biztos...

Kimoderálva: igi001 [12:31:47] @Terézágyú: hajjaj tök kifordítod, megsem tudod mennyire igazad van

igen a harmadik szemed térfeléröl gyün az anyáknál a tobozmirigyböl ?
szóval nem minden tiszta :)

oké kutya nem kell hal~alba szekálni és étterembe járni velük hagyd otthon vagy a kertben addig míg te fagyizni akarsz

kezeltetni kell a fétist mikor már kutyával is az ^etterembe jársz hacsak nem vagy vak


enrico palazzo [12:32:01] @Dezsike: Há' de pont ez a szar a macskában, hogy unalmas. Akkor inkább tartanék valami növényt. A kutyát is simán otthon lehet hagyni. Nekem is egész jól sikerül úgy kb. mindig megoldani, hogy sétáltatás UTÁN menjek cukrászdába/boltba, bárhova és ne csúcsidőben szopassam a pult mögé szorított alkalmazottat, aki 45 fokban áll egész nap és nem azért, mert púpos...

igi001 [12:33:15] komolyan mondom kutyát jobban kényeztetik mint ahogy a gyereket nevelik

Kimoderálva: igi001 [12:34:36] @enrico palazzo: macskák fejlettebbek otthagynak a rákba ha elegük van belőled plusz kimutatják ha nem akarják hogy feldugd őket magadnak

XD


Kimoderálva: Leone_510 [12:35:59] @igi001: hüle :DDDDDDDD

Kimoderálva: Manyecs [12:37:00] @Leone_510: amióta levelezik velem, ilyen! :D

Terézágyú [12:37:09] @tejfölbiztosítás:
"bár te többmindenbe modorosságot látsz bele (nem csak nálam), ami nemfeltétlenül az."

Hááát....
nemmodoros szöveg = értelmes, ugyanakkor érdekes, vicces (mint az enyémek ugyi)
modoros szöveg = lehet, hogy értelmes, de második olvasásra sem világos, hogy mit akar mondani, és én - magasabbrendű inrelligenciám ellenére - nem értem...

Kimoderálva: igi001 [12:38:17] komolyan a macska t~amad a gazdit is ha úgy gondolja elég a szekálásból

igen mindenkiben megvan ugyanaz a teremtő részecske még a növ^enyekben is állatokban is

ezért ha megölsz egy kullancsot az kísérteni fog és hozzád kapcsolődik

:)

szóval ne nagyon reméljen az aki tyúkokat is levagdos akár haszonállatokat

tök megvilágosodok a végére ^es buddha leszek :)


Kimoderálva: enrico palazzo [12:39:23] @igi001: Az én zsebpiszkom is simán otthagy a picsába, ha nincs kedve hozzám. Az más kérdés, hogy 5kg, megfogom és kész. Maradsz és élvezed, hogy ott lehetsz szaros.

tejfölbiztosítás [12:39:36] @Terézágyú: metroszexuális vagy? Máskor fehérneműről írtál magadat illetően, most meg ezek a krémek.

igi001 [12:40:18] @Manyecs: á nem a eoki a hibás :) ő nyom le ilyet ėn meg átvettem de mondom távolról is működik

vasarnap mutattam rá pêldát szóval ismerni foglak benneteket is

Kimoderálva: Terézágyú [12:40:23] @tejfölbiztosítás:
Mért, azt, hogy nő vagyok, már kizártad?????


Kimoderálva: igi001 [12:42:06] @enrico palazzo: ponn ez az te vagy a fönök és az állaton éled ki a ferde hajlamaid perverziódat és egy^eb rejtett elnyomott dolgokat

mondom menjen mindenki ink~abb szexelni az állatfétis helyett


Kimoderálva: Manyecs [12:42:25] @Leone_510: DE nekem sem esne jól, még ha olyan a zarca a kislánynak mint aki citromba harapott /volt ilyen/, mindenféle diploma nélkül nem jön le nekik hogy az órszág a hülyékből él egy ideje??? :D Alap. és most nem a poszterre gondolok itt-nem voltam ott- ..! ..:) @igi001: látom a te lelkedet is megindította a fénykép szerintem is nyammm ..:D OFF

Kimoderálva: tejfölbiztosítás [12:43:42] @enrico palazzo: az ilyen szintű empátia és gondolkodás nem az átlagember sajátja.
@Terézágyú: azér írtam, hogy tételesen, mert ezzel így nem segítettél. De mindegy akkor, vélhetően az egész megnyilvánulásra vonatkozik. Zilált vagyok. Te néha vicces. Néha. A probléma gyökerét abban látom - ettől még vastagon szar vagyok és érdektelen, tény - hogy a többségi sebesség az instant megnyilvánulásokra van beállva, én meg inkább kifejtek. Nyilván x sebességen írodottakat ugyanazon sebességen legkönnyebb befogadni. Ha ezt a helyén tudjuk kezelni, akkor király.


KaTe [12:43:54] Kedves M,
Sántít a sztori. Biztosan keverted ott a szart rendesen, hogy elege lett belőled a felszolgálónak. Ha kint nincs már hely, kutyával meg nem lehet bent enni akkor mégis mi a ****t vársz tőlük? Gondolod majd odamegy a felszolgáló a kint éppen kétpofával zabáló vendéghez, hogy "legyen szíves átülni, plííííz"? Én Úgy küldeném el a francba a felszolgálót is, téged is, meg a kutyádat is... Gyere vissza később, ha nincs hely, vagy csak simán kelj fel és távozz.

Azt se értem, hogy miért kell a vendéglősnek ilyen primitív válaszlevelet gyártania. Egyszerűen nem fogom fel. 2-3 sor sablonszöveg, azt mehet minden reklamálónak és nincs sem homár poszt, sem idegeskedés, hiszen a vendég végre megnyugszik, hogy mennyire igaza volt. Egy ilyen béna válaszlevél csak a probléma további gerjesztését eredményezi, nem törekszik semmilyen megoldásra. Szánalmas.
És ki az az "SnS" A vendéglős nem meri vállalni a saját nevét az elbénázott válaszához?

Sablonszöveg tippek panaszkezelésre:
Köszönjük, hogy megtisztelt... Elnézést kérünk az esetleges kellemetlenségért... Vendéglátóhelyünk mindig is... Törekszünk... Folyamatosan igyekszünk szolgáltatásunk színvonalán... Szeretettel várjuk... stb. - csak hozzá kell költeni pár magvas gondolatot. Jah és normális aláírást nem lefelejteni: "Szívélyes" üdvözlettel: "teljes név"

Ennyire nehéz?

Kimoderálva: igi001 [12:46:46] @Manyecs: csak vigy~azz nem levelezek veled többet de már elkést^el ezzel mer tudok mindent XD

az se megoldás mondom a többieknek h nem álltok velem szóba mert ti fogtok hozzám jönni és lökni a szöveget

de majd átestek ezen ti is nem ússzátok meg

kutya otthon nem cukraszdába ^etterembe persze lehet hazavinni és adni neki kaját

inkabb vidd a gyereket sétálni meg cukiba aszondom


Kimoderálva: enrico palazzo [12:47:52] @igi001: Nem.

tejfölbiztosítás [12:49:58] @Terézágyú: kizártam, egyszer már azt válaszoltad nekem, hogy nem vagy az. Konkrétan. Azóta ellenkező hitben élek. Bevallom néha elbizonytalanodom. Még nőből ritka az ilyen cizellált humorú. Egyszóval nem valószínű, miközben mégis.
@Manyecs: most itt vagy ott?:D Belekavarodtál tennen magadban!
@Leone_510: 'a fenti kérdés még ha mosolyogva is hangzik el kedves hangsúllyal , akkor is VÉGTELENÜL durva és udvariatlan lesz"
Tudod miben van az én szememben az igazi problémamegoldás? Ha fejezet 1., kellemetlen szájízt hagyó intermezzó után is tud úgy udvarias lenni a szolgáltatást nyújtó (az sem baj, ha a vendég is normális persze), hogy nem érződik ki a hangjából, sem mimikájából vagy testbeszédéből az elfojtott indulat. Nem várható el mindenkitől e képesség vagy a törekvés rá, de én már láttam ilyet.

Nick-son [12:50:06] Legközelebb menj egy bivaly csordával és szedesd fel a térkövet a többi vendég alól, hogy legyen legelője a kedves vendég kedvencének.

igi001 [12:50:32] @enrico palazzo: az nem indok hogy nincs kivel előre mondom aki kutyás annak hiánya van főleg annál aki kényezteti is (pedikűr, manikűr, fodrász) még annál is aki versenyre hordja őket

a kutya az kutya akar lenni kutyakênt bãnni velûk de cukiba nem valók se étterembe kivétel vakok

igi001 [12:52:42] @Nick-son: így van egyből lesz hamburgere is a cukrászdában ha rögtön levágatja és ledarãltatja helyben :)

@tejfölbiztosítás: szegény manyecs is meghülyül tőlem de semmi félnivalója mert nincs jó vevőkészüléke mint nekem

Kimoderálva: Manyecs [12:54:08] @tejfölbiztosítás: az biztos az exem fikuszt tart, egy éve karózgatja a szomszédtól lopott tővel mert "..mi vagyok én kertész??" most már ott tart hogy felrakta a szekrény tetejére /a tévé mellé/!! :D bár nekik annó kutya-macska-tengerimalac kombináció volt OFF

enrico palazzo [12:55:16] @igi001: Nálam ez egyszerű. Baromira nem akarok gyereket, de semmilyen hiányt nem pótol. Nem szoptatom, meg ilyenek...Egyszerűen rohadtul bírom, ennyi.

Leone_510 [12:58:18] @tejfölbiztosítás: igen , jogos , igazad van

igi001 [13:03:58] @enrico palazzo: ha rohadtul bírod akkor is azt érzed hogy rokonlêlek érzed benne azt ami benned is van

Kimoderálva: tejfölbiztosítás [13:05:05] @Manyecs: a szekrény tetején van a tévé off? Régi, paraszti szokás, mindig kivert a víz tölle. Meg kényelmetlen is. Ma már normális tévéállványom van. Meg kurvára ideális az életem.

Kimoderálva: Manyecs [13:09:11] @tejfölbiztosítás: ja, nem nézi soha..egyet már elajándékozott:) ír...folyton..már könyvet. egyet már lenyúlt a rohadék kiadó jogdíj nélkül az is megérne egy misét..OFF

igi001 [13:09:21] azt hiszem ekkor a kutya is érzi a másikat ha van ez a fajta rohadtul bírom a kutyát de az önállóbb néha otthagy

van különbseg aközött hogy vágyaid kapcsolataid kiélésére használlod az állatot vagy aközött hogy bírod jobban szereted más állatnál

egy a lényeg ne vigye senki túlzásba arra kell gondolni az állat mit szeretne kutya lenni maradni vagy játêkszer a gazdi csicskása

enrico palazzo [13:09:48] @igi001: Igen, azt hiszem kezded érteni miért háziasította annak idején az ember a farkast.

CID. [13:10:07] Nekem egy 3, 5 kg-os, végtelenül kedves blökim van,, de eszembe nemmjutna bevinni egy cukrászdába. Teszem hozzá, eszembe se jutna beülni egy cukrászdába. Egyébként, ez hol van Szegeden? Nem ismerem, ami nem meglepő:)

igi001 [13:11:21] csak halkan mondom a macskákban erősebb ez a valami ezért nem szeretik sokan a macskákat mert bennük több van mint egy kutyában és ezt érzik úgy hogy a macska taszítja őket

igi001 [13:14:11] az ősember nem korcsosodott el annyia lêlekben kevesebbet tudtak az agyuk tisztãbb volt ezért azt látták olyan állatot kell keresni mint ők mert együtt még erősebbek lesznek

az biztos a háziasítással nem egêszen tettek jót de nem gondolkodtak rosszul erős volt a farkas is régen mindenkinêl több volt kevesebbet is tudtak

Manyecs [13:19:56] @igi001: a farkasból a szelídebb egyedeket háziasították!!!..amúgy találtam egy fekete kismacskát megy az exemhez, zseni vagyok!! :D ő szereti ezeket a gyilkosokat tavaly egyet be akart telepíteni hozzám! de akkor most szagolja ő :D

CID. [13:20:24] @Dezsike: Boldog Névnapot, igy utólag! Csak szólok, a kutyát is otthon lehet ám hagyni;)

Kimoderálva: igi001 [13:24:40] @Manyecs: há az ~allatgondozás is egy terápia de ez sem jó megoldás mert a feldolgozatlan fájdalom még ott marad egy részeként
de majdnem jó megoldás amúgy bírom csak így tudaz gondolkodni :D de már elég belőle

ugye hogy jó vagyok?


Kimoderálva: Terézágyú [13:26:05] @tejfölbiztosítás:
"kizártam, egyszer már azt válaszoltad nekem, hogy nem vagy az. Konkrétan. Azóta ellenkező hitben élek. Bevallom néha elbizonytalanodom. Még nőből ritka az ilyen cizellált humorú."

De drága vaaaaaaagy!!!!! :)


Kimoderálva: igi001 [13:27:46] Manyecs a segítsünk rajta akkor magamon is meg jobban segítek alanya :D bírom ezt a felfogást csak sajna n^eha durván visszaüt amikor sértésnek veszik a jószándékot és visszaélésnek
mondjuk kérdezném az exet is ör^ul e ennek annyira :)

de jóvan elhúzok már egy időre fel kell dolgoznom a sok új információt ami tolul a fejembe

megvilágosodok és bepasizok a v^egére a pasik szeretni fognak :)


Kimoderálva: igi001 [13:29:18] @Terézágyú: te valami könyvelő lehecc titkárnő esetleg kisfőnök v alvezető de psszt

ptspts [13:30:24] Még szerencse, hogy testi sérülés és anyagi kár sem történt.

Szerintem jó úgy, hogy a vendéglátós dönti el, kiket enged be (vagy épp a teraszra), és hogyan bánik velük. Az lehetne fogyasztóvédelmileg problémás, ha a vendéglátós rossz vagy hiányos tájékoztatást ad, lassan vagy pontatlanul készíti el az ételt vagy italt, egészségre káros ételt vagy italt ad ki, vagy a vendég nem fizeti ki azt, amit elfogyasztott. Ilyesmi a posztban nem történt.

A vendéglátósnak megvan a szabadsága, hogy magára haragítsa a vendéget vagy a leendő vendéget, de emiatt lehet, hogy túl sok profitot veszít, például Homár olvasóinak és a megharagított vendég baráti körének egy része távol fog maradni egy ideig.

CID. [13:32:10] @igi001: kizárt dolog.

igi001 [13:35:03] @ptspts: így van mivel úgy döntótt Hilda pár törzskommentelőt kizár kimoderál ezért beijedtek a régik és a kisebb kommenterek is ezêrt tart ott a homàr ahol most van lehet az érdeklődés megvan látogatás van de kommentelni nem mernek annyira és ugy mint régen

ha engedne a kutyásokat leülni akkor több lenne a bevétel de a tulaj ügy véli kibírja a kutyamentes életet van elég lóvé és hírneve

Terézágyú [13:36:42] @igi001:
"te valami könyvelő lehecc titkárnő esetleg kisfőnök v alvezető de psszt "

Eztet miből szűrted le?

igi001 [13:39:26] @Terézágyú: nem mondom meg de annyi biza jó pozîcióba vagy de nem a legtetején

el fogod érni a csúcsot de még okítanod kell magad kicsit

Kimoderálva: tejfölbiztosítás [13:41:13] @Terézágyú: a hazudozás nem túl nagy erény... Még egy nőtől sem.

Terézágyú [13:44:22] @igi001: @tejfölbiztosítás:

Szóóóval, a magyar vendéglátóipar helyzete, a kutyás vendégekhez való hozzáállásának viszonylatában.................................................

Kimoderálva: tejfölbiztosítás [13:46:27] @ptspts: eltérő mentalitások esetén örökre is simán.

ööö,izé [13:47:31] @szelidorzo: Neked mi bajod van úgy általában? Minek ez a sok negatív jelző arra a kutyára? Miről tehet ő? Ebben a sztoriban legkevésbé az a kis lény érdemli meg ezt (még ha őt ez a szitokáradat kurvára nem is zavarja). Ha neked is lenne ilyen kutyikád most segíthetne megkeresni az elgurult gyógyszeredet. Vagy nem tudom.

Hátrányos helyzetű kaviár [13:47:56] Ez a hype eredménye, ugyanilyen pökhendiek lettek a budapesti üzleteikben is. Amikor nyitottak Budapesten pár éve, egyetlen kis üzletecskét, akkor még értékelni tudták a vendégeket. Aztán pár gasztroblogger felfedezte őket, és azóta azt hiszik, tőlük fúj a passzátszél.
Rohadtul utálom, ha letegeznek, mint malac a hidegvizet. Tavaly még nem is volt szokásban náluk, illetve hát helyzetfüggő volt, ha Jó napot-tal köszönt az ember, akkor magázták, ha Helló-val, akkor tegezték. Most meg átmentek IKEA-ba (megjegyzem, az IKEA -ban most már kezdik visszavenni a hello-stílust).
De ez csak egy dolog. A kiszolgálásban is van egyfajta fennhéjázás, amolyan na-mondd-már-mit-akarsz-nem-látod-hogy-ez-egy-übertrendi-hely!
Mna, hát én meg nem vagyok übertrendi, és hanyagolom is őket már hónapok óta.

igi001 [13:48:47] @Terézágyú: szóval emberekkel tartod a kapcsolatot de irányítasz is viszont neked is parancsolnak amit egyre nehezebben viselsz

erzed hogy többre vagy képes tudod is magadról hogy megvan benned a plussz de az utolsó pillanatban mindig találsz kifogást h visszalépj

jó fej vagy az emberekkel de mégis tartod a távolságot mert több akarsz lenni

kéne némi batorság önbizalom és egy segítő is nem sok kellene hogy elérj mindent amit akarsz de mondom kishitű is vagy az utolsó pillanatban visszatáncolsz emiatt néhanyszor buktál holott majdnem megvolt

valami mêg hiányzik belőled a teljes sikerhez hinned kellene önmagadban jobban

Terézágyú [13:48:57] @ööö,izé:
"Minek ez a sok negatív jelző arra a kutyára?"

Talán mert az pószter olyan sok pozitív (és teljesen irreleváns) jelző mondott a kutyára.

Manyecs [13:49:05] @igi001: szerinted az ágyban is félpercenként megkérdezem örül-e? /igen/ :P :D
@Terézágyú: nem tudom ide lóval szoktak járni csak nem éri el a kaputelefont akkora állatok. a lovak. Múltkor azzal jöttem vissza a postáról majd mert siettem és itt ügetett el mellettem csak szoknyában nem tudtam felszállni. Különben nem értem miért diszkriminácijózzák szegény ebeket a többi vendég is lehetne full retkes pölö.
Másrészt ez a tegeződés...

tejfölbiztosítás [13:50:13] @Terézágyú: ha lesarkítod, fejedet veszem. Leírtam pontosan a gondolatomat erről. Nem vagyok bűbájpárti. Tudni kell viselkedni, ennyi. Kultúrkörök meg eltérőek. Egymagában hiába van igaza a vendéglátósnak abban, hogy nem nyal seggeket, ha lekommunikálni nem tudja a számára kedvező akaratát.

Terézágyú [13:50:52] @igi001:
Doktor úr, az egész ott kezdődött, hogy az óvodában a Kati néni elvette a szagos radíromat... :((((

igi001 [13:51:34] ugye h mostanság nem vagyok humoros és ezt csak a másik értheti

Terézágyú [13:53:01] @Manyecs:
"Különben nem értem miért diszkriminácijózzák szegény ebeket a többi vendég is lehetne full retkes pölö."

Lehet, de azt nehezebb eldönteni...

"Másrészt ez a tegeződés... "

Engem is zavarna. De a pószter nem ezt kifogásolta. Nyilván korábban is tegezték, és nem volt vele baja...

Kimoderálva: igi001 [13:54:32] @Manyecs: @Terézágyú: hja a gyerekkori traumák feldolgozatlansága meg felnőttkorba üt vissza :)

manyecs nem gondol bele abba teljesen h a másik mit szeretne esetleg kicsit ráerőszakolja az ő gondolatát

meg kéne kérdezni hallgatni a másikat őszintén nem biztos hogy kell neki a segítség akkor nem kell zaklatni tudomásul kell venni néha a másikkal való foglalkozás is elég


Kimoderálva: tejfölbiztosítás [13:55:54] @Manyecs: számomra teccő kutyával én elszórakoznék. Volt is már ilyen, hogy jól jött ki, de ugyanaz szarul is kijöhetett volna. De egy agyatlan, csaholó korccsal nem. Nem nehéz ezt sem felfogni, hogy nem kutyafuttató a cuki.
Miért járnak nálatok lovak?
@Hátrányos helyzetű kaviár: na ja. Vagy ha nálunk meg vón honosodva a helló, mint olyan, úgy, mint az angolszász területeken használandó, tán még az ilyen helyekre az lenne a legszerencsésebb. Nade nincs.


Kimoderálva: igi001 [13:56:24] de t^enyleg elég mara a rendelésb`ol nyugodjon meg mindenki tudok elég infőt senkivel nem tolok ki vagy élek vissza vele :)

Serivor [13:58:48] @szelidorzo: "Mi a büdös picsáért kell egy cukrászdába kutyával menni??? Lehet az bármilyen aranyos, de a szőre ne hulljon az én kajámba, meg senkiébe!"

Egy négykilós kutya kb. 20 centi magas. Hogyha a szőre a kajádba tud hullani, az azt jelenti, hogy a földről eszel. Higiéniáról hallottál már?

seventyfour [13:59:06] A posztolónak TELJESEN IGAZA van abban, hogy a kutyája 4kg. Ezzel nem is vitatkoznék...
Egyébként ez a kutyás-lófasz kérdés egy vicc, nekem nincs kutyám, de felőlem mindenhol lehetnének, ha a gazdája tudja fegyelmezni. (ua. mint a gyerek)
Attól, hogy nem pitizős a cukrászda, még amatőr, bukott úgy egy vendéget hosszú távon, ami normális kommunikációval mégy a helyszínen megoldható lett volna. (ez különbözteti meg a profit az amatőrtől)
Nem szimpatikus a poszt írója, mert szarrágó, de akkor sem kezelünk így problémát...

Kimoderálva: tejfölbiztosítás [14:01:24] @seventyfour: órákat fogok venni tőled. Teljesen egy a véleményünk, csak te frappánsabban adod elő. És rövidebben.

Kimoderálva: Manyecs [14:01:31] @seventyfour: jajjde jó mindent leírtál amit akartam..! @tejfölbiztosítás: van itt egy lovarda, ahol dolgozom /nem röhög/:)..eü.sétán vannak. Na annak nem a szőre hullik :D
nem is minden fajta hullajcsa nekem talált havanese-spániel keverékem van ezek nem is..


Terézágyú [14:02:28] @Serivor:
"Egy négykilós kutya kb. 20 centi magas. Hogyha a szőre a kajádba tud hullani, az azt jelenti, hogy a földről eszel. Higiéniáról hallottál már? "

Ezt kérdezték a pósztertől is :)
Egyébként úgy kerülhet a kajádba a lehullott szőr, hogy fújdogál egy kis szellő a kerthelyiségben :)

atpijkamo100 [14:04:10] @Terézágyú: A kommentjeidből nehéz megmonani, hogy csaj vagy. (Szerintem ezt dicséretnek vedd.)

Nekem egyszer egy fiú megkérte itt a kezemet. (Komolyan megtiszteltetésnek vettem.) Azóta igyekszem rusztikusabban fogalmazni, az kurvaélet.

atpijkamo100 [14:05:20] Vessetek a mókusok elé, de én a posterrrel rokonszenvezek.

Pláne, hogy kihagyta a terheskismamát a történetből. (Bár lehet, hogy csak még nem látta a tesztet.)

Hátrányos helyzetű kaviár [14:08:46] @tejfölbiztosítás: Mna egen, valami ilyesmi .... Szóval, ha én a 20-on egynéhány éves pincért/felszolgálót/eladót megtisztelem azzal, hogy magázom, illetve használom a "kérem", "köszönöm", "legyen szíves" szavakat, akkor ne tegezzen le csípőből, mert egy részt ez nagyfokú tiszteletlenség és az otthoni 7 év hiányának jelzője, másrészt a környékére sem megyek többé az üzletnek. Ez utóbbiról pedig mindenkit le is beszélek.

sáros_tehén [14:10:43] @Serivor: "Egy négykilós kutya kb. 20 centi magas. Hogyha a szőre a kajádba tud hullani, az azt jelenti, hogy a földről eszel. Higiéniáról hallottál már?"

És ezeket a 4 kilós kis szarokat a gazdik sokszor felveszik, így az Ő ruhájuk is tele lesz kutyaszőrrel. Onnan pedig hullhat bárhová.
Mellesleg ne haragudj, de nem azért megyek cukrászdába, hogy egy kutyának a fingását szagoljam, az ugatását hallgassam. Ennyi erővel akinek lova van azt is be kéne engedni nem?

Terézágyú [14:11:05] @atpijkamo100:
"Pláne, hogy kihagyta a terheskismamát a történetből."

Annak kellett volna felállnia a kerti asztaltól, hogy a kutyával le lehessen ülni...

Manyecs [14:11:46] @tejfölbiztosítás: amúgy ezt a kézműves nyúl három /2+1/ szóban fogalmazná meg: "megy a hiszti" :P

Hátrányos helyzetű kaviár [14:13:30] @sáros_tehén: Ausztriában te ne nagyon menjél be kávézókba, cukrászdákba, éttermekbe, de üzletekbe sem.
Hm, ha jobban meggondolom, az országba se nagyon.

szelidorzo [14:16:10] @Serivor:

Hallottál-e már huzatról, légmozgásról? Az bizony képes megreptetni a kihullott szőrszálakat!
Gondolkodásról hallottál már?

Terézágyú [14:17:06] @Hátrányos helyzetű kaviár:
az a gond, hogy valójában a pósztert nem az zavarta, hogy nem vihet BE kutyát (szó nélkül kivitték a szabadba), az se, hogy tegezték... hanem... hanem mi is zavarta? Hogy nem vittek ki neki egy külön asztalt?....

szelidorzo [14:20:44] @ööö,izé: ÖÖÖÖ, Izéééé, tényleg nem tudod!
Képzeld van kutyám (nem öleb), de eszem ágában sincs cukrászdába hurcolni magammal, mert bármennyire is aranyos és tisztán tartott, nem odavaló. Igaz a már fogyasztó vendégeket sem akarom basztatni, hogy költözzenek másik asztalhoz, mert én kutyával vagyok. Szóval először a posztert kéne valagba billenteni.

seventyfour [14:22:10] @Terézágyú: az a válasz zavarta, amit mi nem tudunk, hogy mire érkezett...

Terézágyú [14:23:52] @seventyfour:
bizony nem tudunk. de azt a levelét meg azért írta (utólag), mert mégiscsak zavarta valami...

Manyecs [14:32:28] Bezzeg az Illés bácsi 50 év után zárta be "retró" cukiját kíváncsi vagyok hol lesznek ezek a rézműves cukrászdák 50 év múlva..
Pószternek küldeném a Skanzelizé Rágcsálók az ágyban ..c. csodálatos számát tegnap hallgattam és nagyon röhögtem közben /több okból/ nyőőőgjünk együtt :D :!

Manyecs [14:38:27] úristennn OFF a pöstiek lássák a radaron mi jön Pest felé??? Időkép..

seventyfour [14:39:40] @Terézágyú: Nyilván az egész szituáció zavarta, csak ez annyira MINDENNAPOS történet. Tényleg olyan, mint ha burokban élt volna eddig.

Hátrányos helyzetű kaviár [14:45:07] @Terézágyú: Hm, a poszter hozzám képest tényleg angyalian türelmes, mert én az "Eldönötted már, hogy mit kérsz?" kérdésnél fordultam volna ki.
Tulajdonképpen meg is tettem ezt pár hónapja a budapesti üzletükben, egy "Köszönöm, de itt semmit sem" végszóval. Annyira azért nem jók, ha ne lenne pár százméterre egy hasonló minőséget hozó cukrészda, ahol nem bratyiznak, hanem vendégül látnak.

Manyecs [14:54:04] @Hátrányos helyzetű kaviár: bementem egy Mannába, "kedvenc" helyem..odavonszolódik a teletetovált eladócsaj kegyesen köszönök ahogy szoktam, dehogy köszönvissza ááánem, stb..aszongya: hetveeeen forint. Mondom neki: "az k@rva sok" kivettem a kezéből a visszajárót azt kifordultam. Ennyi munkanélküliből nem lehet normálisakat alkalmazni??...hamár én is hülye vagyok aznap?? ..
:D

FDToth [15:15:46] Sosem ertettem a kutyas embereket h minek akarjka bevinni/elvinni ide oda a kedvencuket. Nem gondolnak arra h a kis edes kiskutyajuk kiszamithatatlan es sokakat zavar??

Treff Bubi [15:17:28] Durva a kommunikáció a vendéglátós részéről, de ki tudja, milyen stílusban panaszolta el a poszter a sérelmeit? Be kellene vezetni a Homáron, hogy csak a teljes levelezés leírásával fogadják el az ilyen posztokat a panaszosoktól. (Persze, utólag is lehet finomítani egy-egy szövegen, de így elég nehéz megítélni a sztorit).

szekertabor [15:18:19] Ha igaz, amit a poszter leírt, és az ő facebookos üzenete hasonló stílusban íródott, mint a poszt, akkor a cukrászda alkalmazottai súlyosan taplók.
1. Portásmentalitás. Tiltás, elhárítás, elhatárolódás. Segítő hozzáállás, szolgálatkészség: elégtelen.
2. Lekezelő, kioktató modor. Kommunikáció: elégtelen.

Nem kell ehhez vendéglátó főiskola, csupán egy kis jó érzés, hogy rájöjjenek, a vendéglátásban a vendég nem pusztán kellemetlen ügyfél, hanem szívesen látott vendég, akinek a kedvét kell keresni. Ha ez nekik derogál, pályát tévesztettek.

Terézágyú [15:23:52] @szekertabor:
"1. Portásmentalitás. Tiltás, elhárítás, elhatárolódás."
Undorító!!!
Mármint akkor, ha minket ér az inzultus.
Mert persze ha a mi érdekünkben lenne ilyen "tahó" valaki, akkor persze nagyon helyes az egész, rendnek kell itt lenni!

Ha szólt volna az egyik vendégnek, hogy engedje már oda a kutyásokat, akkor meg az a vendég írna egy felháborodott levelet...

Terézágyú [15:26:29] @szekertabor:
"Nem kell ehhez vendéglátó főiskola, csupán egy kis jó érzés, hogy rájöjjenek, a vendéglátásban a vendég nem pusztán kellemetlen ügyfél, hanem szívesen látott vendég, akinek a kedvét kell keresni. Ha ez nekik derogál, pályát tévesztettek. "

Mondja az, aki egy lukban ül egész nap, mint rendszergazda, aki rühelli, ha hozzászólnak... és amikor valaki szól neki, hogy "elromlott" a gépe, akkor persze még neki áll feljebb, hogy ugráltatják... olyankor nem jut eszébe, hogy MOST éppen őneki kellene kiszolgálnia, és kedvét keresnie az ügyfélnek...

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 [15:28:51] M. ( = majom?)

"Ezek szerint én a higiéniai okokra eddig még soha nem gondoltam"
Látszik. Hogy merül fel benned a gondolat, hogy állatot viszel oda, ahol csomagolatlan élelmiszer árulnak?!

Ezek után még van pofád feltenni a kérdést, hogy megzavar e a kint fogyasztó vendégei közül valakit, hogy te a csajod meg a dögöd leülhessetek? TE akarsz leülni, oldd meg te. Menj oda valakihez, kérdezd meg, aztán viseld büszkén a pofont (pofonokat), amit egy ilyen kérdés után kapsz.
És még te vagy megsértődve?

@atpijkamo100: remélem ez csak egy rossz vicc. Vigyázzá' mer' rád teszem a kezem :P (aztán mehecc a szervÍzbe :P)

atpijkamo100 [15:34:06] @Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: Te vagy a poszter?

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 [15:34:50] @Terézágyú: "Kételkedett ebben valaki????"
ÉNÉNÉN! És a 4kg-os végtelen kedves-t is kéccségbe vonnám !négy!!

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 [15:36:03] @atpijkamo100: Eztet kikérem magamnak! Nem vagyok én M(ajom)

Tony Almeida [15:39:38] Miért várnak pozitív diszkriminációt a kutyások?

Az SNS levele teljesen korrekt volt, a poszter miért nem csatolta a sajátját, amit írt előtte?

Bombaló [15:39:53] A mi kutyánk 8 kilós. Elsősorban kiülős helyet keresünk, mert tudjuk, hogy bentre nagy eséllyel nem vihetjük. Ezután az egyikünk kint marad a kutyával, a másikunk megkérdezi, szabad-e. Ha igen, jó, ha nem, továbbmegyünk.
Ha ismerjük a helyet, és tudjuk, hogy be lehet vinni, akkor oda ülünk és nem keresünk ismeretlen éttermet, stb. kipróbálás céljából.

Ez ilyen egyszerű.

atpijkamo100 [15:40:02] @Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: :)) Akkor mit érzékenykecc? Szerintem jó vicc volt. De megszavaztathatod a népet. Még hogy az én viccem rossz! <füstölög magában>

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 [15:40:26] @Phil Necro: "Miert jo nektek ez?"
Hülyének lenni alapvető emberi jog.
Ebben az esetben az érintettek (aki megírta és aki kirakta) nem tettek mást, mint éltek ezzel az alapvető joggal ;)

lcsaszar [15:41:07] Kár ezt ragozni, a kutyás egy külön állatfaj. Neked kell a babakocsival kitérni előle le az úttestre, leordítja a fejedet, ha rászólsz, hogy a járda közepén hagyta a végtermékét vagy levizelte az autód kerekét. Az aranyos kutyus persze póráz nélkül sétáltatva rád ugrik a sáros mancsaival, "nem bánt, csak játszani akar". Hát én éppen nem. Ja és bemegy a cukrászdába kutyával, és nem érti, mi is a probléma. Változzon meg a többi ember, mert ő az etalon. Vett magának egy élőlényt, hogy legyen aki szereti. Én is kutyás voltam, de amit manapság tapasztalok, az már elszomorít. A sok önimádó üres életű mindenkin átgázoló emberből egyre több van. A kutyások csak egy vetülete a társadalom romlásának, a másik az autósok.
Ilyenkor mindig kötelezően hozzá szokták tenni: "tisztelet a kivételnek". Hát nem! Megvetésem a többségnek.

...

A bejegyzés trackback címe:

https://bestofhomar.blog.hu/api/trackback/id/tr568776494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása