Best of Homár

Best of Homár

Az Uniqa ügyfélszolgálata azért van, hogy az ügyfélnek legyen mit szolgálnia

2016. január 18. - atpijkamo

The Crazy One [17:10:46] tehát akkor, mi van?

pacagánycsök [17:26:09] én ezt nem értem.
hol kell beléd menni hogy kiverd?

atpijkamo95 [17:26:46] "csak bejövő hívásokat fogadnak"

Akkor kétnaponta felhívod őket, b+.

"helyben kiverem belőle a kárt."

Az a leggyorsabb...

...útja a böribe kerülésnek.

Semmitnemérszakitiltással [18:21:00] @atpijkamo95: Ennyi, addig b... abusgatni őket, amíg meg nem mozdulnak.

Amúgy a nyári koccanásnál nekem is 1 hónap múlva jött a kárszakértő, illetve a biztosító 2 ügyet csinált nekem, mert a barom kárfelvevő elírta a dátumot, és azt hitték, hogy 2 kárt okoztam (mondjuk ezt legalább észrevették).

Lehúzós rohadt banda mind.

PITTA [18:21:02] Nem okoskodni szeretnék, de ilyenkor van az hogy az ember beadja a szervizbe ahol elintézik a papírozást és még a kifizetés ELŐTT megkapod készen az autódat... sőt esetleg még csereautót is kérhetsz...
Sőt erről már nem is beszélek: www.forensis.hu/automento-forensis
A klubtagság csak előnyökkel jár... és ingyenes...

atpijkamo96 [18:28:26] @Semmitnemérszakitiltással: :))

"Lehúzós rohadt banda"

Szerintem a biztosítók is tudnának mesélni simlis ügyfelekről.

Kimoderálva: sarostehen_ [18:31:26] Te mekkora picsa vagy poszter..

- Hidd el nem csak a Te szaros ügyeddel foglalkoznak a biztosítónál.
- Nem 5 napjuk van kifizetni a kárt, hanem sokkal több. És ezen még bőven belül vannak.
- Annak az autónak a javítása sem 2 perc lesz, amelyikbe hátulról mennek bele, és ezért nem lehet bezárni az ajtót. Szóval számolj rá még pár hónapot.
- Sok szerviz megoldja a biztosítós dolgot is. Te leadod a kocsidat, és átveszed amikor készen van. Nem kell küzdened a biztosítóval.

"Vagy legközelebb, ha figyelmetlenül összetöri valaki az autómat helyben kiverem belőle a kárt."
- Ne akarj velem összefutni.. nagyon rosszul járnál..


cmx85s [18:31:41] @PITTA: Nekem is ez jutott eszembe, de lehet, h ez csak CASCOs kárnál működik igy. Itt a vétkes elismerte a hibát, úh az ő kötelkezőjére megy a javitsá, lehet, h a szerviz sem áll neki igy hozomra...

ptspts [18:32:51] @atpijkamo96:

> Szerintem a biztosítók is tudnának mesélni simlis ügyfelekről.

Ez igaz, de a poszthoz fogyasztóvédelmi szempontból nem releváns. Attól, hogy a biztosítónak vannak simlis ügyfelei, még igyekeznie kéne gyorsan felmérni a kárt, és mind az ügyféllel, mind az alvállalkozóival hatékonyan kommunikálni.

PITTA [18:39:09] @cmx85s: dede ha elolvasod a forensis-es link mögötti szöveget láthatod. És ők az elszállítás idejére is és a javítás idejére is adnak cserekocsit ha kéred. (gondolom valami régi swift, vagy astra lehet)

PITTA [18:40:55] @ptspts: Azért jobb bedobni egy olyan műhelybe akik kapcsolatban vannak a biztosítókkal. Gyorsabban lezárul az ügy (ott tudnak szemlézni is, nem kell a poszternek ugrálni), hogy nem tudja bezárni se gond és amint megvan az igazolás hogy a biztosító fizetni FOG, akkor a szerviz belekezd a javításba és majd megkapja a pénzt később a biztosítótól.

cmx85s [18:46:26] @PITTA: Jaha! Én csak általában a szervizbeli kárfelmérés + ügyintézés-kombóra gondoltam, nem gondoltam, hogy ez itt a reklám helye :)

PITTA [18:51:53] @cmx85s: Nem akartam reklámozni én sem, csak ez volt az első link amin le van írva hogy így is lehet...

sarostehen_ [19:49:02] @cmx85s: Kötelezős javításnál is van ilyen.
Elmondom velem hogy történt nemrég miután hátulról belém jöttek.
- szerviz felhívtam, hogy mi történt.
- mondták hogy akár már másnap bevihetem a kocsit.
- kocsit leadtam papírokat kitöltöttem.
- csere autó (ingyen) átvettem
- Szerviz hívott amikor készen volt kocsi
- elmentem érte, aláírtam kb 4-5 papírt, és a saját kocsimmal mentem haza.

mindezt Magyarországon 2015-ben.

Semmitnemérszakitiltással [22:32:12] @atpijkamo96: Egymásra találás, jut eszembe.
Meg a simlis ügyfelet megbünteti a törvény, a lehúzós biztosítókat pedig... nem.

Kimoderálva: úgyisvisszajövök [00:42:13] Szarposzt, gyökérmodi, hülyeposzter. Szar vagy Hilda.

apaarpi [00:47:45] @sarostehen_:

Jé, hogy itt milyen
finoman fogalmazó: "Te mekkora picsa vagy"
nagyvonalúan számoló: "számolj rá még pár hónapot" (igen, a javításra írtad)
és erős: "Ne akarj velem összefutni.. nagyon rosszul járnál.. "
kommentelők vannak!

Ráadásul mindez egy személyben, és még szorgalmas is, gratula.

MrZed001 [02:00:02] Csendbe jegyezném meg, a poszter telefonja nem tud konferenciát csinálni ?
Simán felhív egyik, beszélgetésbe hozzáad másik, és meg van oldva a call centeres gondja.
Problem solved.

juhaszvik [08:32:21] a cikkből annyi biztosan kiderült, hogy az uniqua-nak bizarrul ócska ügyfélszolgálata van.

amúgy teljesen korrekt poszt lenne, ha a poszter nem kezd az utolsó néhány mondatban hisztizni...

rarabel [09:00:40] Jó ez a junájkum biztosító.
A vezérigazgató unicum laude végezte el az egyetemet.

McZozo [09:24:54] @PITTA: De ugy a szerviz nyer az ugyleten nem te :)

McZozo [09:28:12] @sarostehen_: Nem mindenkinek van Rols Roys a :)

Semmitnemérszakitiltással [09:31:45] @atpijkamo96: Ja, csak a simlis ügyfél, a lebukik, megbünteti a törvény, a biztosítót meg... nem.

PITTA [09:46:30] @McZozo: magánszemély nemigen tud már magában nyerészkedni a biztosítón, ahhoz már egy bejáratott lánc kell, így tudják pl 'kitermelni' a javító műhelyek a casco önrészt is ha átvállalják. De az ügyfél is nyer, mert nem kell fizetnie és még csereautót is kaphat pár helyen.

atpijkamo97 [09:55:31] @PITTA: "magánszemély nemigen tud már magában nyerészkedni a biztosítón"

Hát nemtom, mennyire magánszemély, jópár éve a szomszéd utcában vált a parlamenti képviseló a feleségétől. Eladták volna a lakást, de nem volt rá vevő a kért áron. Simán felgyújtották, a biztosító fizetett, mint a katonatiszt.

juhaszvik [10:06:17] @atpijkamo97: mindent értek. a képviselő válni akart, erre a katonatisztek felgyújtották a házát. mivel nem volt rá vevő, így a biztosító eladta a lakást az szomszédodnak az utcában.

PITTA [10:27:43] @atpijkamo97: ez így azért elég meredek. Ha lakás akkor vannak közvetlen szomszédok. Így felgyújtani már büntetőjogi kategória. Ezt én nem hiszem ám el! Azán pedig maga a lakásrész nem semmisült meg csak a bele, azon akkorát nem fognak, egyszerűen nem fizethet annyit mint a komplett lakás...

Semmitnemérszakitiltással [10:42:02] @MrZed001: Ahhoz tudnia kéne használni. Az má' nem biztos, hogy megy.

atpijkamo98 [10:56:01] @PITTA: Mindenki tudta a környéken, de nem lett semmi baja. Én úgy kombinálom, hogy így kiégve áron alul elment a lakás, a különbséget meg bőven fizette a biztosító, mert bennégett a vadiúj lapostévé, videó, számítógép, ... aggregátor is - ha ismered a viccet.

Tanulunk [11:06:20] Kedves Kata!
Ha az ügyintézéssel nem elégedett egy ügyfelünk az UNIQA-nál, azért én vagyok a hibás. Szomorúan olvastam a bejegyzését. Az ügyet szeretném tisztázni, ezért a levelében megadott adatok alapján előkerestük a kárügyet és visszahallgattuk a telefonhívásokat. A mai nap folyamán vissza fogjuk hívni, hogy mielőbb rendeződjön az ügye.
Tisztelettel,
Zoltán

Advanced Flight [13:35:50] @McZozo: fenét Rolls Royce (jól írtam?), a rozzant Fordunknál ugyanez volt a történet, intézett a szerviz mindent, csereautót is beleértve.

Bombaló [13:57:41] @juhaszvik:
Szerintem az lehetett a gond, hogy az Uniquat hívta az UNIQA helyett. :)

zooDoo [14:03:47] Szolgáltatást vásárolsz, de nem kiszolgálást.

A bejegyzés trackback címe:

https://bestofhomar.blog.hu/api/trackback/id/tr318286216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása