Best of Homár

Best of Homár

A hely, ahol nem a "pitiző vendéglátós" az aranyszabály

2. rész

2016. május 24. - atpijkamo

atpijkamo100 [15:41:21] @Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: Egyébként meg töltsd fel az avatarod, ha hozzám beszélsz! :))

Kimoderálva: atpijkamo100 [15:43:20] Még azért várjuk meg a GVTI idióták állásfoglalását, mielőtt minden kutyás felett pálcát törünk.

amindenes.blog.hu [15:45:57] 'főiskola" -> 'fejtegetnenk"
Aham, aham. ÉS tényleg!

SnS(Szopás, nem Szopás).

További magyar hang [15:49:03] M!

Próbáld meg felfogni (ember vagy, így elvileg képes vagy rá), hogy amit te 4 kg-os, végtelenül kedves kiskutyának látsz, azt más emberek nyálzó, lihegő, szőrhullató, rosszlehelletű, odafingó, ocsmány, büdös dögnek is láthatják.
Úgyanúgy, ahogy gondolom te sem viszel be a WC-be szendvicset, szarás közben majszolgatni, mert az étkezés és a szarás nagyon nem passzol össze, a többi emberek sem szeretnek sütizés közben a te szarásoddal szembesülni, igen ebben a hasonlatban szarás=kutya. Sem bent az üzlethelyiségben, sem a kerthelyiségben, sem sehol máshol, egyszerűen csak azért, mert undorító. Továbbá nyilván vannak élelmiszerbiztonsági, higiéniai, stb… szabályok is. Most, hogy jön a nyár a kis kedvencedet még véletlenül se próbáld emberek számára kijelölt strandra vinni, mert az is nagyon undorító.


Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 [15:49:45] @atpijkamo100: jaaa, ha csak vicc vó't, akkor inkább a mókusok elé vetlek.
Mondjuk ilyenek elé (remélem megfelel) :
img09.deviantart.net/9aef/i/2015/153/0/1/squirrel_dog__yue__face_front_photo_5th_week_by_ryandoessomething-d8vt2vj.jpg

ez nem az a pószt ahol rokonszenvezhecc a vadásszal :)

Terézágyú [15:50:13] @lcsaszar:

"A kutyások csak egy vetülete a társadalom romlásának, a másik az autósok."

Azt hittem a biciGlisekre gondolsz, akik keresztül hajtanak a zebrán a gyalogosok között- amikor nekik éppen piros van...

ööö,izé [15:53:49] @szelidorzo: az oké, de nem a kutyát! Ő oda megy ahová viszik. Tömött bkv buszon lépnek rá a tappancsára, szerencsétlen úgy feljajdul néha, mozgólépcső, utóbb már allé pláza (és homáron hőbörgő fasz, hogy a kutya nem mehet mosógépet meg tv-t választani) Nekem nincs kutyám, engem sehol nem zavar, se étterembe, se cukiban ha bent van. De a gazdinak kutya kötelessége betartani, ha valahol mégsem engedik meg.

atpijkamo100 [15:55:30] @Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: :))

lcsaszar [15:55:33] @Terézágyú: Ja, meg a kutyás biciglisekre...

Hátrányos helyzetű kaviár [15:56:23] @Manyecs: Nayaps, nekem is van pár üzlet a no-go listámon, ahova legfeljebb akkor teszem be a lábam, ha az éhhalál szélétől 1 mm-re állok. Hasonlók miatt. Igaz, nálam már ott bukik, hogy ha nem köszön vissza (mi az, hogy előre? hát mégis mit képzelek!), azzal a lendülettel fordultam is ki.

Terézágyú [15:58:20] @lcsaszar:
Ojjanok nincsenek is.

De látod, te is milyen vagy... Én elfogadom a te véleményedet, mely szerint "romlik a társadalom", és hozzátettem, hogy szerintem mitől romlik MÉG... te meg nem fogadod el... :-/

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 [16:08:26] @atpijkamo100: azt azért jegyezzük meg, hogy nem minden pálcás fölött törünk kutyát!
vagy fordítva? mindegy. Vannak normális kutyások. És vannak az M-ek. (tessék pikcsör, most jobb? amúgy semmi köze az előzőhöz)

ööö,izé [16:09:02] Mint az esetek 95%-ban most is igazat adtam a poszternek. Először. Aztán belegondoltam, hogy tömött cukrászda, kint a teraszon fürtökben az emberek, és az egyik majdnem vendég áll a pultnál, hogy neki csináljanak kint helyet! Bakker hülye ez a poszter? Aki kutya nélkül van de a teli teraszra van kedve kiülni, ha az is ezt csinálná, mégis hogy? Tényleg poszter, most tuti ott ülsz a monitor előtt, írd már meg kommentben, hogy mi volt az elképzelésed? A pultos pattintson neked oda fél perc alatt asztalt-széket-napernyőt? Vagy basszon ki onnan valakit aki már eszik? Mondom, először még átéreztem a helyzetet, de most azt mondom: ha a pultos helyébe lettem volna szépen halkan megkérlek, hogy most menj a kurva anyádba! Nem kiküldelek, hogy inzultáld a vendégeket, felbaszod valamelyik agyát, nyakon ver, abból meg egyből két homárposzt, kinek kell ez? Szóval ebben hibázott a pultos, ha a főnök ezt olvassa tuti kap lebaszást.

ööö,izé [16:11:04] @lcsaszar: a gyerekesek, babakocsisok pont ilyenek, mint amit leírtál. Vagy még rosszabb. És ha szólsz...

atpijkamo100 [16:12:11] @Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: Ah, tökéletes!

atpijkamo100 [16:13:31] A kutyás, babakocsis szinglihordáktól ments meg Uram minket!

tejfölbiztosítás [16:13:55] Kurva jó vagyok.

Terézágyú [16:15:50] @ööö,izé:
"Tényleg poszter, most tuti ott ülsz a monitor előtt, írd már meg kommentben, hogy mi volt az elképzelésed?"

Hát ugye ezt írta:
"igen, de előtte azt kellene eldönteni, hogy hogyan üljünk le, mert kint bizony nincs hely, csak bent. Erre megint jött a válasz, hogy kutyával nem ülhettek le bent. Mondtam, hogy rendben van, megértettük, a kutya már rég kint van a másik gazdijával, most inkább azt beszéljük meg, hogy hogyan tudnánk megoldani a helyzetet."

Szerintem ő úgy gondolta, hogy a pultos akkor ezt fogja mondani: "Na jó, úgyis annyira aranyos a kutya, akkor gyertek be nyugodtan vele..."

Mer ugye a szabálok nagyon jó, hogy vannak - de ugye énrám nem vonatkoznak, én kivétel vagyok?!

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 [16:15:55] @ööö,izé: sőt, a bringások is kezdenek egyre szemtelenebbek lenni. Lecsönget a járdáról vaze! Meg neki áll feljebb

gabors [16:28:23] mi ez hetvegi ??? 154 komment !!!

The Crazy One, akit kibaszott a helga mert mocskos [16:32:47] összegezne valaki? Egésznap dolgoztam. 150+ kommentár után sikerült rájönni, hogy kinek a kurva anyja? Gondolom a poszter jelentkezett...

atpijkamo100 [16:34:33] @Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: Elsőzz!

Ádám [16:51:18] Még jó, hogy a poszternek nem kettő v. három tutyája van !!! Mert ez a gyökér az állatokat az emberekkel egy szintre akarná hozni! Persze létezik olyan állat, netán kutya, mint pl. az enyém, amely sokkal többet ér, mint ez a poszter! De nem is volt még cukrázdában! Valamint miatta más idegen embernek még soha NEM kellett "elhúznia a belét"! Mert ez ezt is elvárná.... Menj haza aztán otthon nyalogasd a tutyusod seggét v. akármijét!!! :):D vigyél neki haza sütit + fagyit, aztán a "négy fal közt azt csináltok, amit akartok!".

Ádám [16:54:28] @tejfölbiztosítás: "kurva jó vagyok"

Mondta egy kurva? s te elhitted? :DDD

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 [16:58:42] @atpijkamo100: vaz, ilyenkor new póst?! dógozni kell :S (legalábbis imitálni, mer' itt zizeg körülöttem a hajcsár)

atpijkamo100 [17:01:53] @Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: B+ Én is könyékig vagyok a munkában. Csak most megyek ebédelni... (Na jó, ebédidő után ébredtem, de akkor is.)

gabors [17:30:02] RETTTENTESEN sajnalom a kutyat bar csak 4kg de hogy egy ilyen gazdat fogott ki maganak egy egesz eletre :-) meg a sinter telepen is jobban elne (egy darabig)

enpera [17:51:56] Teljesen korrekt étterem, és arrogáns állatkínzó városi kutyatartó példáját láttuk.

Hátrányos helyzetű kaviár [19:55:59] Itt kurvára elsiklott a törzsközönség a lényeg mellett, de ez nem meglepő, lévén a Homárról van szó.
A megjelentek 90%-a rákattant a kutya-témára. Pedig nem ez a lényeg. Hanem az, hogy egy egykor tényleg hangulatos cukrászda átment "übertrendi-hipszterbe", nem a közönség, hanem a kiszolgálás szempontjából. Ez sajnálatos. Kissé. Mármint Budapesten kissé, mivel a Nagy Faluban találni hasonlóan jó minőséget hozó egységeket, ahol nem haverkodnak a vendéggel. Videkén talán nem lesz ennyire egyszerű.

gizmo26666 [20:13:41] Szerintem ebben a témában nem al állatbarátok, hanem a népegészségügy véleményére kellene adni, és azt villogatni a homáron.

hintalo [20:21:59] Akkor mondom a poént: igaz, mindössze egyszer voltam ott, de pont bent feküdt ott egy kutya, valami nagytestű. Meg is jegyeztem magamban, hogy de frankó, laza hely, kutya is jöhet, cool. Persze lehet, csak valami hipszter haver volt. kivételezett helyzetben. Amúgy 9 percig vártam egy kávéra, miközben egy embert kellett még rajtam kívül kiszolgálni + bent volt egy pár a nagy döggel. És nem is mondanám finomnak a kávéjukat...

szegedhangaági [20:38:55] A benti helyen sütik a vendégek előtt a cuccokat, ott a hccp miatt nem lehet kutya
A kinti "terasz" pedig két aprócska asztal, és tény meg való, hogy teli szokott lenni ez az aprócska hely, nem véletlenül

Hátrányos helyzetű kaviár [21:00:31] @szegedhangaági: Feltehetően hasonló, ha nem ugyanaz a kialakítása a helynek Szegeden is, mint Budapesten. A látványkonyha nem azt jelenti, hogy a vendégtől fél méternyire készülnek a cuccok. Legyen az süti, vagy grillezett hús.
Ha mégis, oda érdemes kihívni a NÉBIH-t.
Szóval, egy kutya, pláne egy zsebkutya rohadtul nem jelent semmilyen egészségügyi kockázatot ilyen szempontból. Mivel egy ember, ebben az esetben sokkal nagyobb kockázatot jelentene egészségügyileg. Ahol rá tudsz köhögni a már elkészült vagy még készülőben levő ételekre, oda hívd ki a NÉBIH-t a saját érdekedben.

Ádám [21:23:43] @Hátrányos helyzetű kaviár: Úgy van. A te baromi okoskodásos elméleted szerint, akkor csak kutyákat, macskákat, patkányokat, görényeket, talán madarakat stb. kedvenc ÁLLATOKAT kéne beengedni! nem is vagy te olyan hülye! te állat !!!:):D

Lawliet- Ryuuzaki [21:33:28] 4 kilo. Az pont az a meret, amit olbe vesznek, es nyalogattatjak a fejuket. Szall a szoor, es undorito.
Ha nincsenek ott, akkor eles hangon kaffognak, mert be vannak szarva.
Ha cukiba ulok, ne legyen ott semmilyen trendi hipszterribi biodiszlete. Menjen haza apucihoz, majd az megcumiztatja.
Szeretem, a jolnevelt Kutyakat. Nem a "cuki, uberaranyos" bioekszereket. Sajnalom szerencsetleneket. Megerdemelnek, hogy kutyak lehessenek. Ne maganyos vagy epp trendi libak jatekszerei.

Lawliet- Ryuuzaki [22:08:37] Kedves posztolo...
Elolvastam a levelkedet, es felmerult bennem par kerdes. Ha te torzsvendeg vagy egy helyen, hogy nem ismered annak szokasait? Vagy az ott dolgozo pincereket, felszolgalokat, vagy pultosokat? Vagy a torzsvasarlo alatt azt erted, hogy mar ketszer voltal ott tobb ev alatt?
Azzal, hogy egy, a helyzethez illo vegzettseget odaboksz, meg nem leszel aterulet szakertoje. Gyanitom egy percet se dolgoztal ilyen teruleten, mert akkor nem akadtal volna le az egeszen.
Azert javasolnek vmit, szallj melyen magadba, hogy ugyanazok az emberek szolgatak ki teged is, akikkel mindenki mas elegedett volt. Biztos bennuk van a hiba?

Sandor Akarki [00:47:56] Én pl. ha látom, hogy kutya van (akár bent, akár a kerthelyiségben) akkor máshova megyek.

Sandor Akarki [00:56:41] @Hátrányos helyzetű kaviár: Ja, persze. Ott nyalogatja a férges seggét a zsebkutya az asztalon más meg üljön oda utána. Be nem mennek arra a helyre soha az életben!

JunkieeeBoy [02:09:25] "mert veletek ellentétben én főiskolán tanultam vendéglátást"

Aham mesélj még! (na pont az ilyen há én 100x jobb vagyok nálatok mentalitás miatt kapott olyan választ, amit megérdemelt... Sőt még mérsékelt választ is kapot a "főiskolát végzett picsa". Elmondom az nem mérce, hogy valaki "főiskolát végzett", itt a legjobb élő példa te: manapság már minden hülyét felvesznek! :D)

Alattam jól írták: "Húzzál haza, aztán főzessél anyáddal kisköcsög!" xD
www.youtube.com/watch?v=r56mBJ4-FCA

enpera [06:33:01] @Hátrányos helyzetű kaviár: te meg kurvára nem értesz a témához, csak homályos elméleteket találsz ki

Manyecs [08:10:19] @Hátrányos helyzetű kaviár: pedig az ember is állat!! képzeld ezeket a lagymatag pötsöket milyenek lehetnek az ágyban. száll a szőőőr.....húúúúújj... nab :D

Manyecs [08:32:45] @atpijkamo100: az órszág rothad mentálisan és akkor azon lamentálnak egyesek férges-e a kutya segge!! négy,nyóc, ikszdé. Amúgy a szigeten láthatsz kutyás futókat, babakocsival + kutyával futókat , de legjobb a banyatankos mami volt a futópályán:!!!:DD de legalább szembe ment. OFF

Manyecs [08:36:54] @gabors: jó hogy jössz:))) Engem érdekelne komolyan hogy fejlettebb óórszágokban ez hogy is van....
Nálunk a gyóccertárba beengedik a kutyát, múltkor még szóltak is hogy nyugodtan behozhatjuk, én mondjuk nem viszem be. De sok nyuggernak van és bevihetik, ilyen telibesz.rt zoknira emlékeztető tacskók:(( stb.. de itt a zéjjel-nappaliba is beengedik. Jah, jó környéken kell lakni :D...lyelentem kikeltek a kicsi vadkacsák reggel itt tempóztak a mamával :)

szekertabor [09:03:26] @Terézágyú: És van olyan kommentelő, aki még személyeskedni sem átall. Pedig sértegetés helyett csak végig kellene olvasni a posztot.

A posztolót ekézők ugyanazon a tényen lovagolnak, hogy a vendégek kutyával voltak. Csakhogy a posztoló egyáltalán nem ragaszkodott ahhoz, hogy a kutyájával a cukrászdában lehessen. Idézem: "A párom abban a pillanatban fogta a kutyát és kiment vele a bejárat elé".
Az egyik megoldás persze az lett volna, ha az egyik benti asztalt kivihetik, de persze ehhez minimális segítőkészségre és rugalmasságra lett volna szükség. Akár úgy (erre is láttam már példát), hogy a felszolgáló gyorsan kivisz még egy asztalt és két széket.

Szóval játszhatunk itt Szabályos Jánost, de a vendéglátás nem portás-szakma. Ha a problémát végképp nem tudjuk megoldani, akkor sem a vendéget okoljuk, hanem bocsánatot kérünk, amiért adott helyzetben képtelenek vagyunk segíteni.

joska61 [09:24:55] Nincs is annál szebb, mint amikor az, aki belőlem akar megélni, a prosztóságát kioktatással tetézi.

FlybyWire [09:43:42] @tejfölbiztosítás: jézusom, elviselhetetlen, iszonyat olvashatatlan, pocsék a stílusod! Kérlek, ne erőltesd! Merénylet a szem és az agy ellen egyszerre.
Én érzem magam kényelmetlenül, amikor olvasom, pedig te égsz vele...

Manyecs [09:49:11] @szekertabor: meg ez a tegeződés, halálom. hamár halál találtam a szőrőszívűeknek egy jó kis növényvédős receptet most...:
"Helyezzük a bogarakat egy régi, már nem használt turmixgépbe, de legalább félig töltsük meg a mixer edényét. Miután cseppfolyósítottuk a turmixgépbe helyezett bogarakat, szűrjük át és adjunk hozzá annyi vizet, amennyi a spray állaghoz szükséges. " :D! ON

FlybyWire [09:50:40] @Hátrányos helyzetű kaviár: mi a szart kell rugózni az "Eldöntötted már, hogy mit kérsz?" c. kérdésen... számtalanszor hallottam már, teljesen udvarias, és tökéletesen helyénvaló.
Miért, a "mit hozhatok?" jobb lenne? Az egyfajta azonnali döntéskényszerbe hozza a vendéget, míg az előbbi csak finoman érdeklődik, hogy felveheti-e már a rendelést, vagy sem.

Mindenki hisztis picsa ebben az országban??

FlybyWire [09:56:47] Én amúgy bírom a kutyákat, de ettől még azok megeszik a saját szarukat, ha tehetik.

FlybyWire [09:58:20] @FlybyWire: ami persze nagyon undorító, de amikor a hipszterribi/plázamuff szájon nyalati magát a degenerált copfos mellényes távirányítós dülledtszemű kis nyomoroncával, azon azért jókat mulatok, és mindig erre gondolok :D

Hóhér az utolsó barátod [10:10:39] Érdekes a sok primitív, állatgyűlölő, ostoba prosztó-ló... :)
mind azon rugózik, hogy merakutya... holott ez a történet egészen másról szól. Sajnos nem csak a vendéglátásban vált "természetessé" ez a stílus és hozzáállás. Lassan mindenütt ez a szokás.

n3spr3ss0 [10:21:26] Az egész magyar vendéglátás és kereskedelem egyre prosztóbb,és akinek ez tetszik,megfelel,az is az.Elég ha csak a tegezésre utalok.

FlybyWire [10:22:33] @Hóhér az utolsó barátod: lol, te is ilyen pártkatona-agyú félkegyelmű izé vagy? :)
Gyerekkoromban volt 3 kutyánk, vagy egy tucat macskánk, 30+ aranyhörcsög, egy rakás hal, csigák, sőt egy ideig gyíkokat is tartottam, de aztán inkább elengedtem őket.
Imádom az állatokat de ettől még:
1 - az állat a szabadba való (na jó aranyhörcsögnek és guppinak azért az erős itt nálunk)
2 - attól, hogy imádom őket, még ugyanúgy megeszik a szarukat (a kutyák), nyalják a seggüket (a macskák is), és úgy egyáltalán: megvan a helyük és idejük, ahol és amikor foglalkozni kell velük. NEM cukrászdában van ez a hely - tessék futtatni a mezőn, fürdetni/uszatni nyílt vizeken ahol nem fürdenek emberek, ésatöbbi.
Persze ez csak akkor számít neked, ha tényleg az állat érdekeit nézed, és nem leszarod őket azzal, hogy olyan helyre cipeled őket, ami nekik kvára nem truváj (mi szart akarna egy sütizőben egy kutya??? hol érdekli az őt, hol köti le stb.), hanem nekik is élvezetes helyekre viszed inkább - azaz rájuk áldozod a szabadidőd egy részét, és nem elveszed tőlük a lehetőséget azzal, hogy oda cipeled ahova Te akarsz belibbenni velük, mintegy ruhakiegészítőként használva őket.

Például.

FlybyWire [10:24:06] @n3spr3ss0: Speciel ebben a sztoriban pont nem így volt, sőt.
És ez kutyától teljesen független, még mielőtt megint ráharapnak a divatkutyázók a csontra....

Roadster68 [10:26:43] @ööö,izé: +++

CID. [10:40:24] @Sandor Akarki: Csak szólok, a féreghajtás pár éve kötelező a kutyáknál. De te ne egyél féreghajtót, mert elporladsz, mint drakula a déli napsütésben;)

Pan Modry [10:41:29] Az eldontotted hogy mit kersz sztem nem gond. Engem peldaul kurvara idegesit vendegkent ha vki elottem perceket gondolkodik es emiatt all a sor. Logikus hogy ilynekor a felszolgalo megkerdezi hogy dontott-e mar, mert ha a valasz nem, akkor addig kiszolgalja a kovetkezo vendeget.

Kutya bejohet vagy nem???? Ha az a szabaly hogy nem, akkor nem. Ha kint az osszes hely foglalt akkor nem fog senkit kibaszni a pincer hogy a posterina leulhessen. Amit a posterina kert, az faszsag, ennyi erovel egy dohanyos is kerhetne hogy csinaljanak helyet neki kint, mert bent nem dohanyozhat.

Vendegkent ha szar kajat kapok, akkor peldaul en gond nelkul visszakuldom, de ha ott a sorban alltam volna vendegkent, es tobbet kell varnom, mert egy ilyen hulyepicsa posterina feltartja a sort a fasz kerdeseivel, akkor lehet en szolok ra, hogy dontse el 5 masodpercen belul hogy rendel vagy nem, es ne bassza masok idejet.

Az pedig hogy hany kilos a kutya, teljesen irrelevans.

CID. [10:42:48] @FlybyWire: Ők legalább a saját seggüket nyalják:)

Hóhér az utolsó barátod [10:46:35] @FlybyWire: hihetetlen, mennyire buta vagy. Mondtam volna, funkcionális analfabéta, de azzal agyondícsértelek volna... fel sem fogtad mit írtam, ahogy látom, mások írásait sem. Sacc/kb egy ritka buta troll lehetsz.

FlybyWire [10:51:29] @Hóhér az utolsó barátod: ebben egy kicsit több volt az érdemi, tartalmi válasz, mint amire az eddigiek alapján képesnek hittelek.
Aztán el ne pattanjon egy ér a fejedben az erőfeszítéstől ;)

FlybyWire [10:54:40] @Hóhér az utolsó barátod: de hogy tegyek egy utolsó próbát a pontszerű agyad bővítésére, pár tény.

1 - nem, a cukrászda dolgozói NEM voltak bunkók. A poszterináról ezt nem tudhatjuk, talán ő sem, de fura, hogy a levelét nem közölte.
2 - az állatoknak annyiban van köze a sztorihoz, hogy poszterina teljesen helyénvalónak tartja egy bármilyen állattal való sütizgetést, miközben ez csak a következőknek rossz: a) cukrászda személyzete, b)cukrászda többi vendége, c) a kutya maga. Hogy miért, azt már többen kifejtettük.

Amúgy semmi gond a poszterinával, csak úgy kb. semmiben nem volt igaza :)

Manyecs [11:01:03] @CID.: évente, a veszettség elleni védőoltásnál! én félévente szoktam mert itt a Duna, az iszapot szeretik..

Terézágyú [11:05:41] @FlybyWire:
"attól, hogy imádom őket, még ugyanúgy megeszik a szarukat (a kutyák),"

A saját szarukat???? Olyat még nem láttam, hogy a kutya azt enné meg...

atpijkamo102 [11:08:22] @Manyecs: "banyatankos mami volt a futópályán"

Értékelhető szintű volt a köridője?

FlybyWire [11:12:07] @Terézágyú: mert nem akkor csinálják, amikor nézed.
Lehet, hogy nem minden kutya csinálja, de a legtöbb legalább belehempereg. Állítólag ez valami álcázás, de elég gusztustalan ettől még.

Manyecs [11:13:02] @Terézágyú: "ő már látott, sőt, evett is.." egy a lényeg büdöskét ne ültessetek konyhaablakba, idén elkövettem ezt a hibát.. :) mondjuk a legyek sarkonfordulnak a levegőben valóban! @atpijkamo102: nemigen valaki mindig ráugrott :D lehet azért jár :P ON

FlybyWire [11:15:09] @Manyecs: sőt, olyat is láttam, hogy a kutya (autózás után) kihányta a saját megevett szarát, egy őt ölben vivő csaj ölébe.

Kicsit megtört szerintem az illetőben a kutyaimádat akkor :D

Terézágyú [11:18:49] @FlybyWire:
Hm. Nekem ez gyanús. Merthogy a növényevők fekáliáit szereti, az egyértelmű, de....

FlybyWire [11:20:00] @Terézágyú: nem kizáró érv, mert pl. az a kutya (pumi volt amúgy) szerette a répát is :)

Manyecs [11:24:15] @FlybyWire: szülésznő voltam... de láttam már fűben/franciaágyban nyuszit is. utóbbiban lopta a paplant és folyton azt hajtogatta "hja,..nőőők.." :P :ON

Manyecs [11:27:05] @Terézágyú: tényleg, a tengerimalackák meg a nyuszik ilyen korpofág állatok..:) kutyánál betegség jele ha földet/jeget stb. eszik. ..túl azon hogy álcázza magát. de döglött madárnak is szokta namost azt máig nem értem:D mondjuk annó a természetben belestül ennék meg Marinénit.)..ON

FlybyWire [11:33:49] @Manyecs: Ez valami viccesnek hitt erőlködés, vagy tényleg összevissza kötötték be a színes drótokat nálad?

Terézágyú [11:36:29] @Manyecs:
KOPROfág :)

Valójában a fekáliában (legalábbis a növényevőkében) sok hasznos anyag van a kutyák számára. És bizonyára az ízük is bejön nekik.
Mellesleg a kutyák híresen érzéketlenek mindenféle "szennyeződésre". Nem számít nekik az elásott sáros csont, vagy éppen a szappanos, piszkos kézmosó víz a lavórban...

És igen, a hányadékot is szeretik.

Na, mindjárt dél, KAJAAAAA!

Manyecs [11:41:02] @Terézágyú: mindegy az, homárpozitív, szarrágó állatok :D én már ettem amíg itt kitrágyaltátok a témát :)

d.j [11:41:04] Nem olvasom el az összes hozzászólást és ha volt amit írni fogok, akkor sorry. Tehát ezt a helyzetet kölcsönös megértéssel el lehetett volna rendezni. A felszolgáló kiscsaj egy bunkó volt, a tulaj helyében azonnal kirúgnám. A vendég meg lehetett volna megértőbb, sokan voltak, nem ért rá ezzel foglalkozni egy kis empátiával megoldható lett volna.
A sok kutyát szidó baromnak meg üzenem, hogy ezek a kistestű kutyák általában tisztábbak és kevesebb betegséget hordoznak, mint az őket szidó idióták.

atpijkamo102 [11:47:08] @d.j: "a kistestű kutyák általában tisztábbak és kevesebb betegséget hordoznak, mint az őket szidó idióták."

Az "őket szidó idióták" közül még egy se harapott a bokámba. :))

FlybyWire [11:49:34] @d.j: A fullhülyéknek meg csak annyi jön át, hogy "itt szidják a kutyákat".

Manyecs [11:50:28] @atpijkamo102: nyúl se?

Terézágyú [11:53:09] @Manyecs:
"én már ettem amíg itt kitrágyaltátok a témát :) "

kutyahúst? ...... :)

atpijkamo102 [11:53:13] @FlybyWire: :))

@Manyecs: Nem, nyúl se. Jegyellenőr se. Okmányirodai ügyintéző se. Bár neki én szívesen haraptam volna...

atpijkamo102 [11:54:17] @Terézágyú: Nem, hányadékot. A fecskefészek leves után rögtön a második legfinomabb ínyencség.

Kovácsné [11:55:18] @atpijkamo100: A babakocsis szingli zseniális (:

Egyed_embere [11:57:44] Csak egy gondolat azoknak, akik undorítónak tartják a természetes vizekben a gazdájukkal együtt fürdő kutyák esetét: az ápolt kutya ugye gusztustalan, undorító, de amikor a 15 kilós hattyú a Balatoni strand fövenyén, akkorát szarik, min a VIM-es doboz, vagy a vízben enged el egy fél kilós csomagot, ami akkora, hogy a hatás-ellenhatás révén rakétaként lövi előre az "aranyos" "kis" madarat, az természetesen helyénvaló. Ugyanez vonatkozik az édes kiskacsákra, kislibákra is! Mert a kutya egy valamit soha nem tesz: NEM ÜRÍT A VÍZBE! De modhatnám azt a helyzetet is, hogy a nádas szélén rohadó 5 kilós döglött amurtól 3 méterre vidáman lubickolni és vízköpőset játszani micsoda jó dolog! De kutyát a vízbe, azt ne!!!

Medgar [12:03:15] Megértem a cukrászdát. 4 kilóval az nem kutya, hanem óriáspatkány. Azokat pedig sehol sem látják szívesen.

Egyébként: trololo

Terézágyú [12:04:04] @Egyed_embere:
Nyugodj meg, vau vau!

Manyecs [12:16:43] @Terézágyú: nem, ragyogó fasírtot gyártottam:) Apti tuti látott már hattyút is rajtkőröl sz>rni a vízbe :D ON

Terézágyú [12:39:37] @Manyecs:
ragyogó fasírtot?... foszforeszkált? fénylett???

nem várt fordulat [12:41:40] Nem értem a fikázók nagy részét, hogy miért került ennyire előtérbe a kutya dolog.

Megértette, és rögtön kiment vele az asszony, mit kell ezen rágódni?

A poszter azért volt a f*sz, miért nem várták meg, amíg felszabadul egy asztal? Az más kérdés, hogy a felszolgáló meg ultra paraszt volt, basznám szájba, és a levél is khm...

Terézágyú [12:52:00] @nem várt fordulat:
"a felszolgáló meg ultra paraszt volt, basznám szájba"

Igen, vannak ilyen parasztok...

Ballib cenzúrázók réme 12 [14:41:47] Tekintve, hogy csak a levélíró verzióját ismerhetjük, és tekintve a tényt, hogy így sincs igaza, az eredeti valódi történésekbe jobb bele sem gondolni.

De azért megtettem.
Vélhetően egy másokat leszaró, kutya száját nyalogató majom, zokon vette, hogy kutyuskája nem ugrándozhat önfeledten a cukrászda közepén.

Már csak ezt erősíti az a tény is, hogy
A válaszlevél korrekt.
A kutyás panaszáradat pedig nem az.

gyíksegg [14:50:55] hol a fbposzt?

5perc [15:38:12] Le kellett volna rugdosniuk a már fogyasztó vendéget a kinti székéről.
Vagy legalább felajánlani nektek, hogy ha mindenképpen kutyával szeretnétek cukrászdába járni, hogy míg kintről valaki elmegy, esetleg megvárhatjátok valahol. Valahol tök máshol.
De elnézést is kérhettek volna, hogy sajnálják, hogy ilyen vagy.

gabors [15:44:10] @Manyecs: "Engem érdekelne komolyan hogy fejlettebb óórszágokban ez hogy is van.... "

Csak a kornyekrol tudok (illetve allamrol) tudok mit mondani alapbol helyi szabalyok vannak ...

vakvezeto illetve gyogykutyat azt szovetsegi szabalyok szerint be kell engedni minden mas a tulajtol fugg.

Tavaly hoztak New York City-ben egy olyan szabalyt hogy etterem aminek terasza vagy kinti asztalai vannak ott a kutyaddal is leulhetsz de egyszerre 10 kutyaval mar nem.

A legtobb kajaval is foglalkozo helyen, szupermarket, ejjel nappali mar az ajton ott van hogy No Pets Allowed vagyis nem viheted be a kutyadat ha 4 kilos ha 40 kilos. Tomegkozlekedes hasonlo csak a mar emlitett "working dogs" mehet illetve viheted dobozban ez a 4 kilos kutyara vagy egy macskara meg praktikus de egy pittbull vagy nemetjuhasz eseten mar nehezen megvalosithato...

De vannak kimondottan "pet friendly" vendeglok ahol pont az a vonzero hogy viheted a kutyadat de nem sok ilyen van abban a jarasban ahol elek ez a lista ... itt kb 2 millio ember el

szoval ebbol azt vonhatsz le mint kovetkeztetest amit akarsz

Toomey's Tavern on the Crik - 251 South Ketcham Avenue, Amityville
Chipotle - 1090 The Arches Circle, Deer Park
Chipotle - 901 Broad Hollow Road, Farmingdale
Johnny Rockets - 1002 The Arches Circle, Deer Park
Rowdy Hall - 10 Main Street, East Hampton
The Living Room - 207 Main Street, East Hampton
Tropical Smoothie Cafe - 61 Wall Street, Huntington
Tropical Smoothie Cafe - 326 Walt Whitman Road, Huntington Station
Napper Tandy's - 15 East Main Street, Smithtown

Feltetelezem de nem tudom a nyugati parton biztos vannak libsibb helyek is meg nyilvan vannak illiberalissabb allamok is pl. North Carolina vagy Alabama

Peter100 [17:00:09] A csaj hülye. Az eljárás és a válaszlevél teljesen korrekt.
Esetleg még egyet hisztizhettél volna a teraszon, próbáld meg legközelebb.
Persze ha 14-16 év körüli vagy, akkor érthető a viselkedésed, még keresed a helyed...

atpijkamo102 [17:09:49] @Egyed_embere: "a 15 kilós hattyú a Balatoni strand fövenyén, akkorát szarik, min a VIM-es doboz"

Azt tudod, hogy a halak a Balatonban basznak?

atpijkamo102 [17:13:13] @Manyecs: A világvégén egy tónál lazultunk, a hattyúk ott ették a fenékről a hínárt. Csak a hegyes fenekük állt ki. Rácsaptam a legközelebbire. Az rögtön feljött és felháborodottan nézett körül, ki inzultálta. Ártarlan képpenl bámultam a semmibe. Megint lebukott, megint rácsaptam. ... A harmadik után sértődötten arrébb úszott. Akkor és ott ezt viccesek találtuk.

Terézágyú [17:28:51] @atpijkamo102:
" Akkor és ott ezt viccesek találtuk."

Utólag a hattyú is. Beszéltem vele, így mondta.
Akkor persze nagyon mérges volt arra a....

dr. mesterseges szinezek [17:46:52] Biztosan volt olyan időszak a rendszerváltás után, amikor a vendéglátásban a "mindent a vendégért" volt a mindenki által és mindenkire alkalmazott szabály, csak nem emlékszem, hogy péntek délutánra vagy szombat délelőttre esett.

CID. [17:50:58] @dr. mesterseges szinezek: :DDDDDDD

dr. HáziMacska [18:06:40] Gondolom, volt mar, de azert en is leirom:
Hianyzik az a uzenet, amire ezt a valaszt kapta. Siman elhiszem, hogy arra ez, amit valaszoltak, 120%-ig korrekt, kedves valasz volt.

Nácibácsi [18:32:51] Ha lett volna némi empátia a kiszolgáló hölgyeményben, akkor 1/2 perc alatt kigangolt volna a teraszra és fennhangon megkérdezte volna az ott tartózkodó vendégeket, hogy esetleg valaki lenne-e hajlandó "asztalt cserélni" a kutyás párral.
Ha a vendégek között lett volna hasonlóképp empatikus, akkor a csere létrejön és a probléma megoldódik.
Ha senki nem áll kötélnek akkor vissza és karácsonyi pofával:
"elnézést kérek, én megpróbáltam..."
Bár nem oldódik meg a szituáció, de a poszter nem érzi azt, hogy szartak a fejére..

Annak pedig kicsit más súlya van, ha az ott dolgozó kérdezi meg, mintha a poszter "kalapozza végig" az asztalokat a teraszon...

A pultoscsajnak konfliktuskezelésből: elégtelen....
Nem ebben a szakmában kéne dolgoznia...
Az emberekkel tudni kell bánni, lenne ennek a szakmának (is) a lényege.
Árut kiadni, pénzt elvenni minden hülye tud, csak a vendéglátás nem ebből áll..

Az okoskodók meg szálljanak magukba és gondolkozzanak el azon, hogy vajon a "vendég-látás" milyen párhuzamban van azzal a viselkedésmóddal, amikor otthon fogadunk vendéget és próbálunk a kedvére tenni...

dr. HáziMacska [18:34:12] @Nácibácsi:
aztan jott volna homarra a 2-3 level, hogy milyen bunkok hogy ossze vissza zavarjak a mar leult vendeget...

csőcsere [18:37:58] Poszter nyitott szájjal rohant a faxerdőbe. Kutyusnak jó egészséget kívánok, jó sütizést a gazdiknak.

csőcsere [18:42:28] @Peter100: nekem hapsinak tűnik a poszter, de lehet, tévedek.

midnight coder [18:55:44] Nálam azok a vendéglátó helyek vannak a no-go lista elején, ahová kutyát be lehet vinni. A kutya helye a zárt udvaron van, nem pedig vendéglőben, bevásárlóközpontban. Tehenet, lovat, disznót, csirkét sem visz az ember étterembe. Kutyának étteremben max. az étlapon szabadna előfordulnia, ott is csak Kínában.

Nácibácsi [19:05:22] @dr. HáziMacska:

Ha megállok a teraszon és ennyit kérdezek:

"Tisztelt Hölgyeim és Uraim!
A figyelmüket kérném, mivel ez a pár kutyával érkezett csak a teraszon tud helyet foglalni.
Lenne-e esetleg valaki aki átadná nekik az asztalát és átülne egy benti asztalhoz? Segítőkészségüket előre is köszönöm!"

Slussz! Aki ebben zaklatást él meg az kerülje a nyilvános helyeket...

Persze egy ilyen szpícshez, határozottság és fellépés szükséges (a szándékon felül)...
Mondjuk akiből ez hiányzik az miért vendéglátózik?

A rutinos öreg csálingerek úgy csavarták az ujjuk köré a vendéget, ahogy az nekik tetszett, és a vendégek pedig imádták őket!
(Ebből is áll ez a szakma nem csak a lecsóhordásból meg lenyúlásból..)

Max megcukroztam volna annyival a dumát, hogy:
"a segítőkészségüket pedig megköszönnénk egy finom süteménnyel/kávéval/akármivel"
(nem kívánt törlendő)

A kutyás pár lazán elájult volna és még szép jatt is kinézne, mellé pedig híre ment volna, hogy milyen frankó hely ez a cuki...
Aki meg beköltözik a benti asztalhoz, az veregeti a saját vállát, hogy milyen jófej volt és örül a potyának... (talán még ő is jobban jattol..)

Tiszta win-win szituáció... Mi ebben olyan nehéz?

Nácibácsi [19:14:34] @midnight coder:

"A kutya helye a zárt udvaron van, nem pedig vendéglőben, bevásárlóközpontban. Tehenet, lovat, disznót, csirkét sem visz az ember étterembe. Kutyának étteremben max. az étlapon szabadna előfordulnia, ott is csak Kínában. "

Nem lehetsz túl nagy állatbarát.
Persze ha a felsorolt állatok saját (két) lábukon mennek be az étterembe azzal nincs problémád...
Kis túlzással láttam, már mindegyikre példát, de legfőképp a disznóra.. :D

A kutya pedig ha étlapra kerül akkor "cííke", te pedig úgyse tudod, hogy mitől hízol...

Lawliet- Ryuuzaki [19:23:57] FB profillal belepett kommentekben van az eredeti, a "sertett" altal irott level.

Lawliet- Ryuuzaki [19:48:11] @Nácibácsi: Nem vagy te veletlenul a poster bertollnoka?

Ha beulok vhova, fizetek, es fogyasztok, nem fogok felallni. Ki tudja mas is varni a sorat, mert sokakkal egyetemben nem azert ulok le teraszon, mert benn akartam, hanem hogy elvezzem a napsutest. Ha kutyaval, vagy mas olyan tenyezovel megyek, akkor kivarom szepen a sorom. Nem hozok senkit azert kinos helyzetbe, nem allitom fel, es ultettetem at. Kezdem unni a sok istenkomplexusos idiotat. Igen, vendegkent.

Nácibácsi [20:05:54] @Lawliet- Ryuuzaki:

Te pedig nem véletlenül "write only" üzemmódban üzemelsz?

Abból, hogy megkérdezik még nem következik egyenesen az, hogy kötelező lenne...
Ha akarsz jelentkezel és felállsz, ha nem - nem...

"Ha beulok vhova, fizetek, es fogyasztok, nem fogok felallni. Ki tudja mas is varni a sorat, mert sokakkal egyetemben nem azert ulok le teraszon, mert benn akartam, hanem hogy elvezzem a napsutest."

Persze azért benned sem teng túl az empátia. Az egodnál csak az öntudatosságod nagyobb... :D
Ugye te a tömegközlekedésben se adnád át a helyed egy másik embernek?
Kifizetted, az jár neked...

Lawliet- Ryuuzaki [20:19:35] @Nácibácsi: A "write only"-rol annyit, hogy sokakkal ellentetben meg a poszter eredeti irasat is olvastam.

Ontudatos vagyok? Igen. Egoista? Igen. :D
Viszont nalad tuti volt a "write only" ;) :"Ha kutyaval, vagy mas olyan tenyezovel megyek, akkor kivarom szepen a sorom. Nem hozok senkit azert kinos helyzetbe, nem allitom fel, es ultettetem at." Es igen, a szemelyzet szerintem telesen helyesen jart el. Ha a poszter tenyleg torzsvendeg lett volna, akkor ismeri a helyi szokasokat, es a szemelyzetet. Olvasatomban az egesz post arrol szol, hogy apuci kicsi elkenyeztetett gyereke talalkozott a valosaggal, es nem tetszett neki, hogy nem ugraljak korbe, hanem alkalmazkodnia kell, es varni egy kicsit. Jaaa, hogy ez nem tetszett neki? Akkor erik meg ennel nagyobb pofonok is az eletben.

Lawliet- Ryuuzaki [20:22:28] @Nácibácsi: Jaaa, aprop :D Az illemet ismerem, es gyakorlatban is hasznalom. Empatikusvagyok es segitokesz, de senkit sem fogok azert jutalmazni, mert eletkeptelen, es a hisztiert cukorkat var.

sugargiraffusplumps. [20:47:05] -csókolom, lesz egy csokitorta, két kapuccsínó meg 10 habroló!
-kutyával húzzál a gecibe innen te paraszt!
-további kellemes napot valamint fájdalmas halált kívánok!

sugargiraffusplumps. [20:54:02] @midnight coder: te figyelj már kisszívem, ezt a kommentet még azelőtt írtad, hogy anyád elabortált téged vagy csak utána? csókoltatom a mamádat, szép tőle, hogy legalább megpróbálta.

CID. [20:59:38] @gabors: Azért te rendesen idióta amcsi lettel, már bocs de miért libsi valaki, ha nem kap hidegverést, ha egy kutyát lát és miért faszagyefek, ha a termetés koronájának kébzeli magát..
Biztos én vagyok a sötét paraszt, de ezt a libsiző dolgot nem értem.

atpijkamo102 [21:29:25] @Nácibácsi: +

Matteo79 [21:33:42] Ez a posztolo hulye picsa

SAndrás [21:37:17] OFF
Újabb történet jutott eszembe a vendéglátós múltamból. (Előre is elnézést, ha ezekkel fárasztok bárkit!)
Széchenyi Fürdő. Ültetett állófogadás. Megrendelt létszám 120 fő, levesből csak 80 adag. A rendezvény napjának kora délutánján (13:52) módosítva 150 főre, de csak ülőhelyben, plusz ételt nem kér. A rugalmasan működő bútorbérlőkkel lezsíroz, megterít. Evőeszközök, tányér 250, kanálból 160, mert ők nem tudtak újabb szállítmányt küldeni.
Vendég érkezik 17 órakor, teljes létszám 112 fő. Fogadóital száraz és édes pezsgő. Problémás vendég (végig ugyanaz az ember, a későbbiekben legyen Károly!) félszárazat kér. Hátramegyek, kétharmad száraz, felöntve egyharmad édessel. Elégedetten távozik az aulából.
Vacsora indul. Károly meglátva engem, sérelmezi, hogy nincs elegendő kanál, hozzak neki. Elsétáltam a svédasztalhoz, és mosolyogva a kezébe adtam.
Jártamban-keltemben Károly elém penderül, hogy kevés az ülőhely, hozzunk még egy asztalt!
Elég fejlett a mimikám (jujj, de szépen fogalmaztam! :D ), így a döbbenet kiült az arcomra, és el kellett mondanom, hogy 112-en vannak, és 150 ülőhely áll rendelkezésre. A válasza az volt, hogy ne okoskodjak, hozzam az asztalt:
"- Máris hozom!"- mondtam. Szavaimat tett követte! Elmentem dohányozni egy kávé és a hinterlandos (informatikus) társaságában.
ON
Kutyával érkező vendég a teraszon helyet foglalhat, amennyiben a környezetében étkezők nem jelzik allergiájukat, illetve a munkavégzésben nem akadályoz, vizet is viszek a kutyának. Amennyiben a kutya akadályoz a munkavégzésben, panaszkodik egy vendég a kutyára, ha a kutyát a földről etetik, esetleg odapiszkít, azonnal felkérem a vendéget az egység elhagyására. Természetesen a megrendelt, vagy részben elfogyasztott ételeit becsomagolva megkapja.

mortullus [22:22:58] Legközelebb ha cukrászdába mész, hagyd otthon a bolhást. Ennyi.

Sexual Harassment Panda [22:25:00] Nem.
A vendègnek van igaza.
Ő fizet.

gabors [22:47:10] @CID.: "Azért te rendesen idióta amcsi lettel, már bocs de miért libsi valaki," koszi hogy ilyen rendes vagy egy kerdesre probaltam valaszolni....

"libsi"-t az eredeti ertelmeben ertettem csak hogy tudd, marmint hogy liberalisabban (megengedobben) kezelnek egy csomo dolgot a nyugati parton pl San Diego vagy San Fransiscoban.... Oregon Allamban vagy Washington Allam ahol pl legalis mind az orvosi mind az elvezeti ganja/weed/marihuana

az illiberalisat pedig pont abban az ertelemben ahogy OV bevezette erobol mindent megmondanak

Amugy hozzatennem hogy nekem is van kutyam meg macsakam... ja es errefel kutyasok felszedik a szart !!!

atpijkamo102 [23:07:16] @SAndrás: +

Ádám [07:14:12] @SAndrás: B+ elkövettem azt a hibát, hogy elolvastam a szarságodat! mi a fasz lett károllyal ? Dugtatok?

Manyecs [08:16:14] Én, ha kutyával megyek cukrászdába mindig viszek asztalt is oszt akkó szóljanak be!

Manyecs [08:18:44] @atpijkamo102: nekünk volt tavaly egy darab kóbor hattyúnk itt a ház előtt a Dunaparton:) brutálul betámadta a kutyát folyton:)))) ON de van hódunk is na annak próbáld meg megpaskolni a kicsi fejecskéjét akkora fogai vannak hogy OBI.

joska61 [10:02:44] @n3spr3ss0: Igazság szerint az egész társadalom egyre prosztóbb.

Ádám [10:21:33] @Manyecs: S állva zabálsz?

Inkább azt böfögd ide, hogy neked mid NINCS, veled mi NEM történt még meg. Azok valszerg sokkal kevesebbek lennének!:)

.Gordon Gekko. [10:21:34] Valszeg minimálbéres alkalmazott bunkózott. Kb. Leszarja hogy megy a bót vagy nem.

Manyecs [10:23:41] @Ádám: de akkkor te se tudnál idehányni minden kettedik percben 20 komment közé. Nagyokos.
:DD @.Gordon Gekko.: mondasz valamit tkp. mit érdekelheti, valóban..:)

atpijkamo102 [10:27:41] @Ádám: @Manyecs: :))

atpijkamo102 [10:28:48] @.Gordon Gekko.: Erre való a munkavállalói részvényprogram.

.Gordon Gekko. [10:57:52] @atpijkamo102: hát a munkavállalói részvényprogram nem igazán jellemző a magyar vendéglátóban, de külföldön se

Ahol a főnök lenyúlja a borravalót, v elvárt borravaló van tehát pl 5%ot le kell adni a pincérnek(ha kap borravalót ha nem), ott az a minimum h beszólnak a vendégnek

Pánik is van a balcsin, mert a szezonra nincs aki melózzon

atpijkamo102 [11:02:19] @.Gordon Gekko.: Az vicces vót, mikor a balatoni kiskoszos tulaja kapott SMS-t, hogy az egész bagázs - szakácsok, pincérek... - elment ausztriába.

_cookie.nut [12:59:10] Én kivagyok ezektől a tipikus kib@szott 'kutyásoktól'. Nekünk 30 kutyánk van, de soha eszembe nem jutott olyan helyre kutyát vinni, ami nem kifejezetten kutyabarátnak hirdeti magát. (egyáltalán milyen agyi szint kell, ahhoz, hogy csak úgy be ballagj vele és eszedbe se jusson, hogy 'ó, b@zdmeg Géza, hát ez egy cukrászda/étterem/stb., ide a kutyával nem tudunk be menni') Ez a picsa meg kérdés nélkül beviszi a sz@ros pincsijét, majd meglepődik, hogy kiküldik, aztán még fel is van háborodva, hogy kint nem basztat senkit egy ott dolgozó mások szórakozását elbaszva ezek a szerencsétlenek miatt, mert ő hülye volt és a lábtörlőjével ment sütizni egy cukrászdába ahova köztudott, hogy állatot bevinni tilos! Tényleg ilyen korlátoltak vagytok? Valószínűleg akik kint ültek szintén nem véletlen voltak kint, hanem mert oda akartak ülni és valószínűleg, hogy a ti hülyeségetek miatt nem akarták elb@aszni mások szórakozását, mert bíz a világot nem körétek szarták. De te törzsvendég vagy neked pattanjon csak fel az egyszeri betérő.

Ahelyett, hogy itt picsogsz inkább használd azt a gombostűnyi agyadat, mert állítólag gondolkodni is lehet vele.

Megoldás pl.: Elvitelre kéred a sütit és kimentek egy parkba vagy le mentek a rakpartra? Esetleg hazaviszed és megzabálod otthon, ha már olyan okos voltál, hogy kutyával mentél egy olyan helyre, ahol rajtatok kívül mindenki tudja, hogy nem lehet? A terasz meg ha foglalt akkor így jártatok. Csendben tudomásul kellene vennetek, hogy beszoptátok a saját hibátokból. (de persze nem szokás vállalni a felelősséget, inkább hárítani másokra, mert az jobbat tesz a lelkecskédnek) Csak miattatok nem fogják kiüríteni és pozitívnak gondolom, hogy a már ott helyet foglalókat sem zaklatják 2 ostoba miatt.. (én már jártam úgy, hogy egy hasonló hülye miatt megkérdeztek, hogy nem a fáradnék be és az az igazság, hogy kurva idegesítő... nem véletlen foglaltam helyet ott ahol, ha pályáznak rá kénytelenek lesznek megvárni amíg végzek)

Manyecs [13:37:05] @Sexual Harassment Panda: igen..jobb helyeken! ..tegyük hozzá.. :)@atpijkamo102: te csak ne örüjjé. Ez a pószt arra volt lyó hogy megrendeljem a tízkilós plüssköcsög kutyámnak a biciklis csomagtartót...tegnap..:) az első kosár leszakadt alatta pár éve azóta nem tudom vinni bringázni pedig imádja, ahogy teker a kis lábaival egy csoda !!:D ....ON

Manyecs [14:18:04] @atpijkamo102: ja, nem cukiba viszem, jön velem futni! remélem az uszodába is beengedik mert csak így tudjuk a komplett triatlon-programot véghezvinni!! 8! muszáj mert kezd dagadt lenni :D

Ádám [14:21:24] @Manyecs: A méhed hogy van ???

.Gordon Gekko. [15:00:35] @_cookie.nut: társadalma válogatja...

Prágában szinte mindehova vihetsz kutyát, az a kivétel ha nem. Tele is van minden kutyával....eleinte zavart de már leszarom, ha jólnevelt kutya

Ádám [16:08:11] @.Gordon Gekko.: "Prágában szinte mindenhova vihetsz kutyát"

Itthon IS....pl. viheted a Bükkbe a Mátrába a Hortobágyra v. Biatorbágyra, Vecsésre stb., netán Győrtől Debrecenig BÁRHOVÁ ! Csak a dögöket pl. egy ételekkel foglalkozó helyre NE vigyék, mert egy bármilyen állat nem oda való. Persze, ha a gazdája is egy állat...

_cookie.nut [16:34:21] @.Gordon Gekko.: Most ez Prágában történ vagy Magyarországon? (irónia) :)

Ha egy Prágában szocializálódott ember tesz így (ahol ezek szerint ez így oké), akkor megértem, de itt elvileg egy tősgyökeres honi emberről lőn szó vala. Úgyhogy még mindig erősen facepalm.

enpera [18:08:13] @.Gordon Gekko.: kurvára nincs tele ott semmi sem kutyával

SAndrás [00:27:39] @Ádám: Feltételezem, hogy infarktus érte aznap éjjel! Több ismerősöm jelezte, hogy a hajnali páraködben időnként megjelenik a medencék mellett egy nagydarab csokornyakkendős férfi és hörögve kérdi:
- Mikor hozzák az asztalt?

Manyecs [08:26:09] @SAndrás: a postás kutyája is olyan hogy ott ugat ahol nyalni kéne..:D

enpera [09:09:08] @Manyecs: magas labda

Manyecs [09:34:33] @enpera: XD tegnap a kutyám majdnem kirepült lendületből az ablakon a lufik után xd -pereljem be a gyártót..? :D de ezt bírnám egy cukrászdában ahogy átveti magát pár asztalon full idegrohamban ..:D ON

...

A bejegyzés trackback címe:

https://bestofhomar.blog.hu/api/trackback/id/tr858776510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása