Best of Homár

Best of Homár

"Károly egy paraszt, aki rontja a bizniszt"

2016. szeptember 07. - atpijkamo

Tehetséges ugandai buzi [11:11:36] Láttam az OBI-ban mozgásérzékelős lámpát.

Problem solved, jöhet a következő post.

Amúgy a sonkatál kurva jó Lérántéknál. Tíz éve járok oda, soha nem tapasztaltam olyat, mint amit a postoló leírt. Hilda! Most is felvettétek a kapcsolatot az érintett borozóval, ahogy korábban mondtad, a halgattassék meg a másik fél is alapon?

ROTFL Manó [11:13:19] Hja, ha én lennék a konkurrens borzó, aki elől Léránték elviszik a fizetővendégeket, én is ilyen panaszokat küldözgetnék a homárnak.

Darth Revan [11:21:59] Mennyibe kerul egy mozgaserzekelo beszerelese?
3-5 ezer forint?
Egyszerubb azt beszerelni, mint a WC elott lesben allni :D

ghck [11:24:46] "párommal Badacsonyban töltöttük a napot. (én a pár férfi tagja vagyok)"
Ejjj... Akkor faszé' nem írod, hogy a csajoddal? Vagy ő is férfi? Buzievagy?

230e [11:25:58] Kicsit terjengős a poszt.


enrico palazzo [11:28:36] Majmász Gedeonnak ez a poszt egy hatalmas csemege!!! Amúgy meg, ha valóban bottal fenyeget és tényleg ilyen paraszt, akkor megéri kihívni egy rendőrt, még akkor is, ha várni kell rá. És akkor olyan sincs, hogy nem válaszol a téged ért sérelemre.

The Crazy One 3om [11:34:21] Hildám, te mégy a börtönbe :) Írtad, hogy ellenőrizetlen posztok nem kerülnek ki...

sarostehen [11:47:55] @Tehetséges ugandai buzi: Lehet felvették.. de nem várják meg a választ.
Így tudnak bemocskolni bárkit.
Aztán ha megjön a válasz, és kiderül, hogy a poszter hazudott akkor kibasznak oldalra egy frissült linket, ahol aki keresi megtalálja és elolvassa.

Amusing [11:56:00] "(Ui.: természetesen a Tékozló Homár blogon a történet teljes egészében megtalálható lesz)"

ez aztán a megfenyegetés legjava :DDD
és ha még akkor sem történik, akkor meg aztán megmondom anyukámnak és lesz itt hadd-el had :))

Manyecs [11:56:50] Amikor a pms és a férfiklimax találkozik BEHHH szééép poszt :DD:DDD

API bőrtok kartszmentes eladó [11:56:57] @sarostehen: es termeszetesen ugyanakkora hir- es faszverest kap az update jelensege is. Ahogy az lenni szokott.
@enrico palazzo: jo, hogy irod, igy nem rongalom magam. Ha mindig elorejelzel ez alapjan, fizetek is erte.
@ghck: tul jol sikerult a noje altali reform. Szerintem ulve pisal. Semmivel nem nahyobb melo a wc-uloket a csajoknak (csajok, sajat maguknak) hajtogatni, mint amit a ferfival probalnak elvegeztetni. Megis nagyon tudnak meltatlankodni, hogymarpedig es deigen. A nagy eres bivalyfaszt, azt.
@ROTFL Manó: a kurrens 2 err, a konkurens viszont 1. Ebbol latszik, hogy hulye vagy es csak malymolod a kornyezetedet. Jobban kellett volna figyelni kornyezetismeret-oran!
Mivel nem olvashatom el ezt a szart, probalom lamentalni a gondolati kepzeloagyammal, hogy mi lehetett. Muzsikok szuordtek ki a vendeglatoegysegbol, tovabb nem tudom.

atpijkamo116 [11:57:07] "a szóhasználatom hagyott némi kívánni valót maga után"

Ígen. Mín dent kű lőn ír és hószú éke zetel.

Tipikus, mindkettő hülye eset. Ménem lehet azt a kurva villanyt lekapcsolni, ménem lehet mozgásérzékelőt beszerelni, ha olyan drága arrafele a villany. Egy 10 W-os (=100 W) led körte ezer forint áfával, ha nyitvatartáskor állandóan ég, az 21 kWh évente (10*52*5*8), az olyan 1000 Ft/év.

API bőrtok kartszmentes eladó [12:06:48] @atpijkamo116: nem ismerik a png jelentoseget es hatalmassagat, ezert boldogtalan az eletuk.

API bőrtok kartszmentes eladó [12:09:36] Holgy nagyH-val. Te idiota modoros pincsi.

Manyecs [12:10:18] a tölgy viszont kis té! Nem készült videó szeretnénk este röhögni egy jót..! ????
ON

atpijkamo116 [12:14:29] Szóval az a baj az ilyen nemhelyesírással, hogy bizonyítja a poszter a saját primitívségét, és így nehéz elhinni, hogy a körvonalazott helyzetben nem éppen ő volt a primitív.

Zirowe [12:19:23] "Augusztus 27én párommal Badacsonyban töltöttük a napot. (én a pár férfi tagja vagyok)"

Ha mondjuk egyből azt írta, hogy barátnő...

"Ezt még, fasza csaj lévén, feldolgozta volna"
Ha annyira fasza (mondjuk még mindig biztos a posztoló a férfi a "párban"?), akkor mégis miért nem tudja bezárni a wc ajtót?!
Pároséknál már csak nyitott ajtóval szokás..

A levél meg túl hosszú, ezt max 3 mondatban meg lehetett volna fogalmazni, olvassa a halál.

"Én egy csöndes ember vagyok"
Értsd: nyuszi.

"Én nem fogok bocsánatot kérni egy nőtől"
Nem arról volt szó, hogy fasza a páros női neműje?!

“naponta húsz vendégre rá kell szólni hogy kapcsolják le a villanyt”
Mondjuk ha mozgásérzékelős lenne a villany, nem kellene anyázni.
Bár azt hiányolom a sztoriból, hogy vajon ki volt-e írja, hogy "kérem távozás után a villany leó", mert ha igen, akkor jogos az anyázás.

atpijkamo116 [12:20:42] Ha az alsó tagozatban mostanában már nem tanulják meg a helyesírást, akkor vajon mi minden kimarad még az általnos és gimnáziumi oktatásból? Bele se merek gondolni. A Ruhr vidék iparát tanulják? A déli félgömbről tanulnak? (Ausztrália, kenguruk, déli sark, jegesmedvék...:) Egyáltalán arról, hogy kerek a föld? Amerika és annak felfedezése? Reneszánsz? Sósav? Dihidrogénoxid? Nyúton és Kepler törvények? Szorzótábla? Egyenesek a végtelenben találkoznak?

atpijkamo116 [12:22:52] @Zirowe: ""kérem távozás után a villany leó", mert ha igen, akkor jogos az anyázás."

Azt is ki kell írni, hogy nem szarunk a WC mellé? Mert ha nem, nem jogos a panasz, ha összeszarja a falat.

Manyecs [12:24:18] @atpijkamo116: Ötezeröccá' pontom volt 1700cázzal szembe most a Honfoglalón, a 3dikkat a másodikk kőrben Kinyírtam.:D :OFF Miért nem lehet hejesen írni? /sírni/

kekecke [12:26:52] A lényeg lemaradt: fogyasztás előtt vagy után volt a sírás? Ha utána: ugye fizetés nélkül távoztak néhány törékenyebb dolog fel- és leborogatásával? Ezt még tudnom kell, mielőtt véleményt mondok. :)

Manyecs [12:26:57] @atpijkamo116: Szerintem a barinő már harmaccor ment ki - el nem tudom képzelni hogy egy vendéglátósos ilyet megengedjen magának. Ez annyira nonszensz..ha sírni akar azt a számot halgasa meg amit anyúl küldött utollyára nekem/ünk/:) más kérdés hogy később találkoztunk /volna/ ha nem felejti el azt a kurva jelszót!!! :D www.youtube.com/watch?v=JeztjKp6flE
ja, OFF

Manyecs [12:34:08] @kekecke: jajjne:D ! ..mondta volna hogy GYereki a hegyoldalba..! :DDD /ott vagyok az ellső sorban!/ www.youtube.com/watch?v=DcUJCnVJ60w
az egyik furkósbottal, a másik tálcával, na nehogymár :D ...

kekecke [12:44:06] @Manyecs: wow. Cölöp lettél. :D

VAG. [12:44:54] Háton fordult? Azt nem mondta, hogy mennyi idő van még vissza, vagy van-e a környéken, aki tőle alacsonyabb?

Megcsippeltem azt beletettem az egyhat vétéit [13:00:11] Én voltam Badacsonyban, és sehonnan sem kergettek el furkósbottal. Igaz nálam a wc ajtó nem volt gond sem a villany, mert a falat hugyoztam le.

Tony Almeida [13:01:39] Kicsit hiányolom a terhes nős, a síró kisgyerekes és a kiskutyás szálat, de azért korrekt.

Pink Pancser [13:17:38] Dávid, kérlek ne sértegesd a parasztokat azzal, hogy holmi Karcsihoz hasonlítod Őket!

SzerződésSertés [13:25:15] Nem értem.

- Csukja be az ajtót!
(becsuk)
- Ugye a villanyt is képes lekapcsolni?!
- BRÜHÜHŰ...

Így volt?

The Crazy One 3om [13:26:17] @atpijkamo116: "Ha az alsó tagozatban" ... Köszönöm a megerősítést. Nap, mint nap szembesülök ezzel. Aki a nevét nem tudja leírni, az hova járt iskolába? Azt bezzeg az összes tudja, hogy fogyasztási védelmi rekszfelügyelőség

Terézágyú [13:27:30] "egy látszólag ott dolgozó férfi gyakorlatilag követte őt egészen a WCig, és vállalhatatlan stílusban, ráförmedve utasította a WC ajtó becsukására. Ezt még, fasza csaj lévén, feldolgozta volna, de a mosdóból kifele, ugyanez az ember hasonlóan vállalhatatlan stílusban mint előtte, rámordult teljesen indokolatlanul “ugye a villanyt is képes lekapcsolni?!”"

Most akkor egy külön ember van ott, hogy kisérgesse a vécére menőket? Vagy csak és kizárólag Dávid párját pécézte ki?

Ha a pár NEM kapcsolta le a villanyt, akkor az illető NEM indokolatlanul mondta ezt...

Egyébként amikor bement a pár, akkor sötét volt, nem égett a villany...?
Megannyi kínzó kvescsön.

Terézágyú [13:29:00] @atpijkamo116:
Jól mondod, Atpi.

Manyecs [13:34:14] @Terézágyú: szerintem világos volt és benézett a ló az ablakon. Én mindig viszek egy Tiffany-lámpát és azt kapcsolgatom le-és fel. :D...

atpijkamo116 [13:37:01] @Terézágyú: "Egyébként amikor bement a pár, akkor sötét volt, nem égett a villany...?"

Jogos. Ha átmegyek egy ajtón, és csukva volt, akkor becsukom, ha nyitva volt, nyitva hagyom. Villannyal nemtom. Én le szoktam kapcsolni mellékhelyiségben, akkor is, ha égett.

KaTe [13:38:24] Párod a 14. életévét betöltötte már? Nehogy már összesírja/hugyozza magát attól hogy valaki erélyesebben rászól. Álljon ki magáért. Aztán majd ketten megbeszélitek mi történt és mérlegeltek.

Ezek a szépen körbefogalmazott levelek meg pont arra jók mint a wc papír. Azt hiszed ezt bárki komolyan veszi? A faszit vajon mennyire fogja érdekelni? Elmondom: Semennyire. Ha nem akarod hagyni, hogy megalázzák a párodat, akkor ott helyben intézkedsz míg valakinek tényleg el nem törik pár bordája. Vagy fel nem kerül a seggébe a fúrkósbotja.

atpijkamo116 [13:40:10] @SzerződésSertés: Lehet, hogy liberális* nevelést kapott, és most volt először az életben, hogy rászóltak.

* Nem kapott nevelést.

egy buszon egy 7-8 éves kislány és anyukája utazott.a kislány folyamatosan rugdalta egy idős néni lábát,de anuyka nem szolt rá,egy darabig bírta a néni,majd megkérdezte az anyukáját,hogy miért nem szól rá a gyerekre,nem látja,hogy rugdos,mire az anyuka azt válaszolta,hogy én liberális elveken nevelem a gyerekem,majd ő eldönti mi a helyes,és a helytelen,én nem szolok rá,majd rá jö magától is.
A buszon utazott egy pánk fiú is,aki összevissza festve,tetoválva volt, halva ezt odalépett az anyukához,kivette a szájából a rágógumit,az anyuka homlokára ragasztotta majd így szolt,:igazad van engem is így neveltek.

Terézágyú [13:42:20] @atpijkamo116:
"kivette a szájából a rágógumit,az anyuka homlokára ragasztotta majd így szolt,:igazad van engem is így neveltek. "

nem a homlokára, hanem a hajába :)

Tehetséges ugandai buzi [13:44:25] @atpijkamo116: Én egyszer repülőn nem találtam szarás után a lehúzókart. Már legalább negyed órája bent voltam, hatszor átnéztem a fülkét, néztem, hátha valami rejtett funkció, mondjuk az ülőke fel-le hajtása indítja a vizet, de nem. Tök ciki volt, izzadtam, mint kurva a templomban, hogy most mi lesz, egy ilyen helyen, mint egy repülőgép vécéje, itthagyom a termést lehúzatlanul, tiszta szégyen, de nem volt mit tenni, gondoltam kerítek egy sztyuárdesszt (magyarul: légiutas-kísérő) és megkérdezem tőle. Erre ahogy kinyitottam az ajtót, az indította a vizet! Fasza, bazdmeg! Tisztára megkönnyebbültem és nem csak a szarástól, de legalább kiírták volna, hogy automata vízöblítő, vagy a faszom. Vagy akármi. Szóval ezzel a dagályos szentbeszéddel csak azt akartam mondani, hogy igenis fontos az információk közzététele.

Terézágyú [13:46:18] @Tehetséges ugandai buzi:
:D

Drago Brutic1 [13:53:40] "mi egy kultúrált egészséges értékrenddel bíró pár vagyunk"
"én mint kultúráltan szorakozó fiatal"

Itt kezdtem azt érezni, hogy a posztíró egy kisvárosi neoprotenstáns gyülekezet aktivistája, félműszálas ezüstszínű rövidujjas ingben, szandálban, barnás autóstáskával. Ötször hangzik el a kulturált szó, méghozzá nyomatékosan és következetesen kultúráltan, ennél már csak akkor hiszem el jobban, ha kúúltúráltak.

Terézágyú [13:58:39] @Drago Brutic1:

Nem tudom mit jelent a kultúúúrált kifejezés, de egyszer alkalmam nyílt megfigyelni, hogy egy középületbe belépő x db diplomás/középosztálybeli közül esős időben hányan törölik meg a lábukat a lábtörlőben...

LesuLYtó az eredmény...

Mellesleg: az én gyerekkoromban még rászóltak az emberre, amikor nem tette a szája elé a kezét ásításkor... manapság ez már nem szokás.

Drago Brutic1 [14:11:35] @Terézágyú:
A kultúúúrált kérlek szépen Dávidnál egy klasszikus eposzi jelző. Ezzel szemben áll Károly, aki "vállalhatatlan", "habzó szájú", "furkósbotos", "paraszt", illetve "soviniszta" - lásd kontrasztozásra épülő stílus. Kiemelném a soviniszta jelző használatát, ami egy külön dimenziót Dávid, illetve barátnője identitásának, illetve a konfliktus vélhetően etnikai gyökereinek.

Terézágyú [14:13:27] @Drago Brutic1:

Bizonyára éppen ott volt kéznél egy bunkósbot. Jobb helyeken ez nem hiányozhat a vendéglátóipari egység felszereléséből.

Terézágyú [14:16:46] @Terézágyú:
Bocsánat: nem bunkós- , hanem furkósbot...
Mea culpa, mea maxima culpa, klasszikusokat csak szó szerint...

Manyecs [14:23:38] Nekem ez a Károly egyre szín patikusabb.

API bőrtok kartszmentes eladó [14:26:12] @atpijkamo116: na ez jo. Ugy ertette, hogy majd idegen mamik kevernek le oltari nahy fraszokat a gyereknek? Mert akkor "oke". En egyszer egy gyereket alazo nore szoltam ra, kuss lett aztan, le is esett a levego homerseklete ott, abban a parnegyzetsugaru-meter korben. Nem kellett volna beleavatkoznom a profizmusba lehet.

:DeDe(x) mindenkinek' aki vicceset irt.

SKY [14:31:15] A poszter és 30 plusszosok figyelmébe, aktuális:

www.youtube.com/watch?v=dllWXn6Hfzo

atpijkamo116 [14:34:58] @Terézágyú: "nem hiányozhat a vendéglátóipari egység felszereléséből."

Minek bármi más harci eszköz, mikor ott a tálca?

Death by tray.
www.youtube.com/watch?v=htmn82rAAkk

Nick-son [14:36:01] Egy 15W -os ledes égő egy budit azért igen csak szépen megvilágít, nem egészen 15 Ft a fogyasztása egy nap, ha 24 órát folyamatosan üzemel... na nehogy már ezért kelljen bunkózni, még ha netán ha valaki el is felejti lekapcsolni. De ha megfejelik egy mozgásérzékelővel akkor a 15 Ft is lecsökken az egy tizedére és el lehet rakni a bunkós botot, mert talán már a ruszkik se használják a wc -hez.

Drago Brutic1 [14:44:42] @Terézágyú: Most már kíváncsivá tettél - van-e különbség a kettő közt. Van: a furkósbot is bunkósbotból készül, de azt "furú" módjára kirovátkolják. Vagy karikát fúrnak belé. Mondjuk, az tud fájni, ha egy vaskarikával felturbózzák.

Terézágyú [14:44:55] @Nick-son:
De megint az van, hogy a kiindulópont egy ilyen alapvető kis dolog, mint a villany lekapcsolása, illetve az ajtó becsukása (mint udvariassági szabály) volt - amit valaki nem tett meg, és fel van háborodva, amikor ennek következménye lett...

Terézágyú [14:48:09] @Drago Brutic1:
"Most már kíváncsivá tettél - van-e különbség a kettő közt."

Talán csak a szóhasználat. De nagyon kell vigyázni a szóhasználatra, tudod. Még a végén rám bizonyítják, hogy valótlant állítottam, amikor azt mondtam, hogy ő "bunkósbotot" említett...

Drago Brutic1 [14:55:18] @Terézágyú: De az is lehet, hogy stresszes vagy sokkos állapotban rosszul emlékszik. Ki a franc néz ilyen szituációban egy karikát? Bár ki tudja. Dávid a támadás közben összerakta, hogy Károly és az őt csitító Hölgy házastársi viszonyban vannak "Apus, nyugoggyá már, visznek majd be, mint múltkor!". Szóval lehet, igazad van.

Terézágyú [14:58:28] @Drago Brutic1:
És ráadásul ez a Károly nem más, mint a tulaj! Ezek szerint a Hölgy meg a tulajnő. Még jó hogy nem jött elő a Kisasszony, meg az Úrfi.

Nick-son [15:05:32] @Terézágyú: hát én nem tudom. Valahogy el se tudom képzelni, hogy egy nő bemegy a wc -be és ott nyitott ajtónál nekiáll végezni a dolgát. Én még soha sehol nem láttam ilyet.

Manyecs [15:06:07] @Terézágyú: az Atya. a Fiú, és a Szentlélek is ottvót!! :D csak az a köcsög Vak Komondor sose kapcsolja Lea villanyt!!:D

Terézágyú [15:08:42] @Nick-son:

Hát, szokás szerint, eléggé sántít ez a történet :)
Nem világos, hogy konkrétan mi történt, gyanús is az egész, hogy a tulajdonos bottal fenyegetőzik... tuti, hogy nem ennyi történt...

Csokis [15:09:56] @Manyecs: A Tőgy viszont nagy T a mérete miatt.
Nem vagyok egy nyeltannáci, és a poszterek mindenáron való ekézésének sem vagyok híve, de csatlakozom Aptihoz abban, hogy a rettenet helyesírás és modorosság hiteltelenné teszi az írást. Különös tekintettel arra, ha közben valaki a saját erényeit próbálja benne kidomborítani. A legjobb az alábbi rész, hogyaszongya:
"Jól nevelt kultúrált ember révén," - azért egy ekkorka félmondatban három nyelvtani hiba az nem rossz. Mert ugye a jólnevelt ember kifejezésben a jólnevelt egy szó, mert határozó. A kulturált rövid u, és a poszternek halvány segéd fogalma sincs a révén és lévén szavak közti különbségről.
Félek, hogy a csóka is olyan, mint a Homár egyik szép, és méltatlanul törölt posztere, Tamás, aki azon volt felháborodva, hogy nem engedték be papucsban és rövid gatyában a Villa Medicibe, pedig:
"A papucsokról szólva :) nagyon igényes öltözködés jellemző a társaságunkra, így kizárólag Dolce Gabbana és hasonlóan kiemelt márkákat részesítjük előnyben..."

Drago Brutic1 [15:12:27] @Terézágyú: De legalább ott volt Faszacsaj és az egészséges értékrendű kultúrált srác.

Drago Brutic1 [15:20:56] @KaTe: "Ha nem akarod hagyni, hogy megalázzák a párodat, akkor ott helyben intézkedsz míg valakinek tényleg el nem törik pár bordája. " Mondjuk szerintem is macsósabb, de legalább is történet szempontjából szórakoztatóbb lett volna egy eksön. Pld: Károly furkósbotos ütését bal alkarral hárít, jobbal azonnal csapot arcba, Károly a borospoharak közé, majd nyakszorítással kirángatni a vécébe, a fejét belenyomni a szaros kagylóba a csaj szeme láttára, miközben sziszeg: "Mondd neki hogy bocs!" EZt úgy ötször megismétel, mire Károly fojtástól vékony sípoló, hörgő hangon "Bocs, bocs", aztán nyakat elereszt, és kisétál az imádott csajjal, persze fizetés nélkül. Tarantino vagy Rodriguez így csinálná.

Terézágyú [15:24:43] @Csokis:
"Félek, hogy a csóka is olyan, mint a Homár egyik szép, és méltatlanul törölt posztere, Tamás, aki azon volt felháborodva, hogy nem engedték be papucsban és rövid gatyában a Villa Medicibe, pedig:
"A papucsokról szólva :) nagyon igényes öltözködés jellemző a társaságunkra, így kizárólag Dolce Gabbana és hasonlóan kiemelt márkákat részesítjük előnyben..." "

Ez jó :)

- Bocsánat, papucsban nem szabad.
- De ez egy dolcsegabána!!! miazhogy nem lehet???

- Bocsánat, fürdőnadrágban nem lehet.
- De ez egy szpídó!!!! miazhogy nem lehet???

API bőrtok kartszmentes eladó [15:26:26] En nyelvtannaci vagyok, DG-t pedig kapalashoz csak.

buksikutya [15:26:45] @ROTFL Manó: "konkurens" lesz az.

Terézágyú [15:29:05] @Drago Brutic1:
"a fejét belenyomni a szaros kagylóba"

??? Miért, szerinted a női pár még a vécét se húzta le maga után? ... :-O

Manyecs [15:32:21] @Drago Brutic1: :D a párom amikor szemezett a tulaj barátnőjével a kocsmába, harmaccori felszólításra se hagyta abba.., akkorát kapott hogy felmosta a padlót arccal előre:D amúgy szelíd, kedves ember, kézenfogva alszunk, de a barátai óva intenek bizonyos szituktól, haveri körétől..a PajorTomit úccse múlják felült..:D :ON

Drago Brutic1 [15:33:51] @Terézágyú: Ó istenem, nincs érzéked a filmes effektekhez, tisztára hipózott vécékagylóba fejet nem nyomunk!

Manyecs [15:36:58] @Drago Brutic1: úgy is néz ki mármint egy kóbor macska a sebhelyektől. Nem értem miért kell Kötelező haladási irány-táblával verekedni:P Valaki itt kitett egyet egy fa mellé.:D

Tehetséges ugandai buzi [15:43:41] @Csokis: Nyitok Egerben egy kuplerájt, az lesz a neve, hogy Szépasszonyok tőgye...

FelhasználónévemailURL [15:52:28] aki pontosan idézi nekem a csinibaba vonatkozó részét az kap egy semmitse.

Terézágyú [15:54:27] @FelhasználónévemailURL:
"Hazamenni!... nem kéne már?"

FelhasználónévemailURL [15:56:49] @Terézágyú: rossz válasz, nem nyalhacc!

Tehetséges ugandai buzi [15:57:05] @FelhasználónévemailURL: "Borbélyhoz menni!"

Terézágyú [15:58:23] @FelhasználónévemailURL:
1. Nem mondtad, hogy MIRE vonatkozó idézet.
2. Te most nem a Csinibabából idéztél, hanem az Éretlenekből.
3. Éppen indulok, úgyhogy pont ide passzol.

FelhasználónévemailURL [15:58:28] @Tehetséges ugandai buzi: nem jó! tessen tovább gondóxani! annyit segítek, hogy a vége felé van.

Tehetséges ugandai buzi [15:58:29] (Akár jó, akár rossz a válaszom, nyalhatsz!)

:-D

FelhasználónévemailURL [15:59:49] @Terézágyú:
1. a poszthoz kapcsolódó, ún. "vonatkozó"
2. nem nekem kell a csinibabából idéznem hanem neked :D
3. fals :D

FelhasználónévemailURL [16:01:11] @Tehetséges ugandai buzi: pucsíts, mer az én hátam már nem bírja a hajlongást.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 [16:10:32] @Tehetséges ugandai buzi: "Természetesen megkérdezzük Lérántékat is az esetről."
Majd, valamikor, a távoli jövőben MEGKÉRDEZZÜK. Ha úgy lenne, ahogy kérdezed, akkor azt írta volna, hogy megkérdezTük

FDToth [16:12:14] háááttt, sajnos a nők (vagyis inkább a fitala 18-25 évesek) nagy többséges téynleg nem csukja be maga utána wc ajtót, villan ymeg kb 10-ből 7 embernál úg ymarad... a poszter inkább kussoljon és nézzen magába plusz magyarázza el a nőjének h hoygan kellkultráltan elvágezni a 'dolgot'

KaTe [17:00:58] @Drago Brutic1: Azért remélem a kedves hölgynek nem kell élete végéig tartó pszichiátriai és gyógyszeres kezelésben részesülnie az őt ért lelki megrázkódtatások végett! De tényleg, ez legyen élete legnagyobb tragédiája (amiért el kellett sírnia magát) hogy valaki ráüvöltött, hogy kapcsolja le azt a **** villanyt! A hős lovag pedig jól megmondta homáron a magáét, mert egyrészt intelligens(!) ember csak homárra írja le a bánatát, másrészt tudjuk, hogy az ilyen esetekben ez bizony a leghatékonyabb csodafegyver! Persze lehet a másik véglet, hogy többszörös bordatöréssel "távozik" valamelyik fél a tett helyszínéről, de én már megszoktam hogy az itteni írásokat - általában - jelentős érzelmi túlfűtöttség jellemzi. Szóval számomra közelebb áll az igazsághoz az az elképzelés, hogy posztoló fülét farkát behúzva távozott amikor a sok okoskodás után az étterem vezetője elküldte őt a picsába miközben a mankóját a magasra emelte. Amúgy csak én nem értem, hogy miért nem készül ezekről az eseményekről soha 1 db kép, vagy hangfelvétel, vagy valami, ami igazolná a leírtakat?

gabors [17:22:59] "Ez egyszerűen nem jó. Ilyen nem történhet. "

Ez van !!! Orbanisztan jobban teljesit ... ezert van tobb magyar Londonban mint Miskolcon

horex [17:23:15] Ha valaki nem utcai harcos , ne menjen borozóba, bár egy hirtelen mozdulat meglepetést tud okozni néha
Bezzeg a miniszterelnöki kendós "nem tanácsadó", simán leverte a nuggereket zebránál, és botja sem volt

lcsaszar [17:23:39] "vissza vittem a használt poharainkat, azzal a céllal hogy felhívjam a Hölgy figyelmét arra a tényre..." - mi van? Mit álcázott a poharak visszavitelével? Úgy csinálok, mintha visszavinném a poharakat, pedig eszembe sem volt, de ezzel az ürüggyel jól befújom Károlyt a feleségénél, ha hallótávolságán kívül érek. Elterelő hadművelet, de Károly átlátott a szitán, vagy az asszony szólt neki, hogy jöjjön már, valami probléma van, nem akarják becsukni a WC ajtót.

Amúgy én mindig égve hagyom a villanyt, hogy a következő szerencsétlen ne botladozzon a sötétben. Az ilyen helyek rezsijébe általában belefér, pláne a mai LED-égős világban. A WC ajtó pedig magától be szokott csukódni rugó által, amúgy igaza van a posztolónak, tényleg egy paraszt aki nyitva hagyja.

horex [17:25:43] @KaTe: Majd ha téged egy testnevelő fával fenyegetnek, kapd elő a fotómasinádat
Megnéznélek utána az intenziv osztályon

horex [17:28:38] @lcsaszar: Nyilvános wc meg a rugó ellenében kinyilik ha lejárt az idő, oszt ott ülsz világ csúfjára :)

API bőrtok kartszmentes eladó [17:31:47] @FelhasználónévemailURL: milyen jo, hogy itt vagy.

horex [17:36:49] @Drago Brutic1:
Navégre egy helyes és a jövőre nézve oktató megoldás

KaTe [17:51:24] @horex: Ki mivel kit fenyegetett? Szerintem csak a felmosórongy nyelét kapta fel az öreg, mert szerette volna felitatni a posztoló párjának a könnyvizét a padlóról. Gondolod majd a posztoló feltakarítja a tulaj helyett?

Kicsit anyázott, persze (ki ne tenné, ha dolgozni kell más hülyesége miatt) azt nekiállt volna a munkának, ez a nagyokos meg azt hitte, hogy ott most az életére törnek! Hol a bizonyíték? Furkósbot, na persze!

Másrészt szerintem a posztoló nője nem a lelki megrázkódtatástól sírt, hanem a hagymától, ami a konyhából áradt egyenesen a szemébe!

Persze az is lehet, hogy a tulaj ment volna vissza a konyhába, a furkósbot meg tulajdonképpen 1 fakanál volt.

Hagyjuk már ezeket a túlzásokat!

The Crazy One 3om [18:10:07] tehát ebből a sztoriból sem lesz edekettő?

Józsi, a migráns köcsög [18:19:17] @API bőrtok kartszmentes eladó: tenkjú! néha én is örülök magamnak, bár mostanában kevés okom volt rá!

staropramen [20:10:55] A nap második hosszúlépését a Léránt pince festői panorámájánál fogyasztottuk.

No itt van a kutya elásva.
Borospincében hosszúlépést........?
Csoda,hogy botot ragad a tulaj??

Homár Hilda [21:21:48] @Tehetséges ugandai buzi: @Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: Sajnálom, hogy csalódnotok kell, de az a helyzet, hogy ha azt írjuk, hogy megkérdezzük, akkor meg is kérdezzük. Sőt, igyekszünk akkor is, ha nem írjuk ki. Kisboltoknál, családi vállakozásoknál pedig különösen figyelünk arra, hogy megszólalási lehetőséget kapjanak ők is..

The Crazy One 3om [21:31:57] @Homár Hilda: Kegyed ilyenkor is dolgozik? tán rokonlelkek vagyunk?

megamen [21:43:10] @Drago Brutic1: vagy megfenyegetni, hogy amennyiben nem lesz őszinte bocsizás, jönnek az embereid, akik: sztív ósztin, sztíven szegál és sztív kokóóó kavacccc. amikor a nagyágyúk belépnek, károly sliccénél egyre növekvő térkép jelenik meg, majd hisztérikus, artikulációt nélkülözö, sírástól lüktető könyörgés az életéért. a páros nőnemű fele egy az ajtóból, foghegyről odavetett "seggbekúrni" utasítással kilebeg a jelenetből.
a második évad alaptémája egy szívszorító szerelmi konfliktus, amiben a három sztív csak magának akarja károlyt, de ő már a fény gyermeke, ezért nem ébred benne többé testi vágy.

gabors [22:41:58] "hogy kívül van a villanykapcsoló, legyenszíves kapcsolja fel." ez igazan jo nagy baromsag ...!!! ez csak "paraszteknal" szokas igy valoban igaza lehetett Karolynak...

es mint a valaszbol is latszik ez gyakori problemanak tunik .. nem kene esetleg megoldanI ... de ez "paraszteknal" valszeg nem szokas ...

Tehetséges ugandai buzi [23:01:47] @Homár Hilda: Hilda! Én nem _csalódtam_! Nem ez a jó ige!

Én csupán _rákérdeztem_, hogy megkerestétek a másik felet?

Belőlem ez nem vált ki _csalódást_. Hanem inkább megnyugodva hátradőlök a svéd szopó-nyaló-vibrátor automatával felszerelt gázdugattyús főnöki bőrszékemben, hogy tartod magad ahoz, amit korábban írtál nekünk.

Amúgy én ténlyeg járok abba a borozóba, minden évben két-három alkalommal. (Még a kérdéses toalettjüket is ismerem...)

The Crazy One 3om [23:50:29] Mondjuk az se mindegy, mikor ír a lelkem a panaszoltak. Olyan már nagyon rég volt, hogy eleve mindkét fél álláspontja benne van az eredeti posztban. Itt van ez is: este kilenckor frissíted?

momori [00:24:24] A Hölgyed idegösszeroppanást kapna 10 percnyi bkk élménytől.
Az ilyen morgós bácsik a borozó hátuljában kivesző félben lévő faj, nem támadni, hanem óvni és védeni kell őket.

Balhorog [01:20:17] Na ezt nem értitek de nagyon...ezért szar Magyarországra jönni.
Szóval ha a vendég "véletlenül" égve felejti a villanyt, akkor szépen csendben leoltja a pincér, lehetőleg feltűnés nélkül, hogy a vendégek -egyik sem - ebbél semmit ne vegyen észre.
Na most a talponállót nem számítjuk ebbe a kategóriába- de sajnos úgy látszik az igény az már csak a talponállókra van meg - legalábbis a hozzászólások alapján ez látszik.
aztán lehet sírni, és élesztgetni a balatoni turizmust, meg egyebek, csak hát tanulni kellene, -alapokat. Ahol ugyanis ilyen a"vendég" amilyenek a hozzászólók, ott ugye az igényhez igazodik a kiszolgálás.

Freddy a Krüger [02:24:16] Szentbékkálán csak tálcával fenyegetőznek. Csírák.

atpijkamo116 [02:24:28] "Az, hogy figyelmeztette Édesapám a Hölgyet, hogy ne sötétbe menjen be, azért kellene bocsánatot kérni?"

Nem, hanem azért, mert ráförmedt, hogy kapcsolja le a villanyt, és csukja be az ajtót.

"ne csodálkozzon, ha Édesapám megfogta a furkósbotot és kitessékelte őket a pincéből."

Szóval nem volt túlzás a furkósbot használata. Vicces.

"Édesapám is észrevette őket, és ennek hatására visszafogta az indulatait."

Talán alapból visszafoghatná az indulatait, nem csak akkor, ha tanúk is látják.

Továbbra is két külye egy pár esettel van dolgunk, de a kocsmáros kezdte.

Viktorrules [06:57:12] @The Crazy One 3om: Zsenikém, kommentel a posztoló is, nézz utána :D

Viktorrules [07:00:00] @atpijkamo116: Őszintén szólva szeretném azt hinni, hogy szóvá tehetem, ha valaki bunkó a feleségemmel, úgyhogy én a posztoló pártján vagyok. Magyarul szerintem itt nem a "két hülye egy pár"-al van dolgunk.

lcsaszar [07:04:38] Milyen panoráma van egy borospincéből?

The Crazy One 3om [07:18:59] @Viktorrules: zsenikém, örülök, hogy érted mire gondolok és mi a kínom. A blog háziasszonya írta, hogy ellenőrizetlen poszt nem kerül ki, mindig megkérdezi a másik felét is. Mikor, miután elesítette a posztot?

Prien-u47 [07:26:19] Parasztok ezek mind kérem.

Terézágyú [07:28:04] @Balhorog:
"Na ezt nem értitek de nagyon...ezért szar Magyarországra jönni. "

Jönni???? Vazze, mi itt élünk!!!!!!!!!!!!!!!
Mi naponta tapasztaljuk, hogy tahómagyar fenyegetőzik - miután a tahómagyar nem csukja be az ajtót, nem kapcsolja le a villanyt, nem törli le a sáros cipőjét, tilos helyen bagózik stb.

"Ahol ugyanis ilyen a"vendég""

Örülök, hogy te is elismered, hogy a vendég "kezdte"...

Terézágyú [07:29:27] @Viktorrules:
"Őszintén szólva szeretném azt hinni, hogy szóvá tehetem, ha valaki bunkó a feleségemmel"

Azt, hogy a feleséged mit csinált, ami miatt "bunkók" voltak vele, az gondolom nem érdekel.

Viktorrules [07:32:14] @Terézágyú: Ezt azért csak jobban tudom, mint te :D
Pont úgy, ahogy a poszt írója is jobban tudja, mint te. Magyarán a posztoló és a válaszlevél szerint sem csinált semmit... Hülye :D

Viktorrules [07:33:18] @The Crazy One 3om: Mindig kitesznek minden posztot, ez nem azt jelenti, hogy nem ellenőrzött. A válasz nem az ellenőrzöttséget jelenti... Sok posztnál nem is válaszol a másik fél.

Terézágyú [07:36:21] @Viktorrules:
"Ezt azért csak jobban tudom, mint te :D"
Mit tudsz???? Hogy mit csinált a feleséged??? Ezt valóban nem tudom.

Viktorrules [07:37:36] @Terézágyú: Köszönöm, Zseni úr, végre...

Terézágyú [07:38:25] @Viktorrules:

Mit köszönsz??

Terézágyú [07:52:23] Én már kifejtettem ezt, de az a jó a netben, hogy többször is le lehet írni ugyanazt:

Az a lényeg, kedves magyar véreim, hogy BÁRMIT csinálhatsz (ami éppen tilos, vagy nem szabályos, vagy éppen illemszabályba ütköző), az a lényeg, hogy ÉRD EL, hogy a másik, aki szólt emiatt, az veszítse el a türelmét, és az mondjon "csúnya szavakat"... Innentől kezdve te vagy felül, ilyenkor már felháborodhatsz, hogy "Hogy beszélnek ezek velem?" !!!!

Példa (gyk)
Rágyújtasz olyan helyen, ahol tilos. Odamegy valaki, aki szól, hogy itt tilos, te nézzél rá undorral, és válaszold, hogy "Na és?" Ha még mindig udvariasan szól, hogy itt tilos, akkor válaszolj egy kicsivel keményebben: "Na és? ki nem szarja le?"
Ha erre otthagy, akkor persze veregesd meg a válladat, hogy nyertél - de ha továbbra is szól, hogy tilos ott dohányozni, akkor addig válaszolj neki a fentiek szerint, amíg ki nem csúszik a száján valami olyasmi, hogy "Nyomd el a cigit, te paraszt!" - innentől kezdve te ülsz a lovon, semmi mást ne mondj, csak azt, hogy "Hogy beszélnek itt velem???", "Hogy mernek leparasztozni?", és máris te vagy az ártatlan és jó ember, akit egy tahó inzultálni mert.

FONTOS: olyat, hogy "jaj, bocsánat, itt tényleg tilos, már megyek is arrébb, már nyomom is el a cigit" SOHA, de SOHA ne mondj!

Ha mindez a feleségeddel/fiaddal történik természetesen akkor is ugyanez a metódus.
Hangoztasd, hogy hogy merészelnek így beszélni valakiddel.
És természetesen a feleségednek/fiadnak se mondd soha, hogy "Gyere, menjünk arrébb... Az ég áldjon meg, figyelj már oda, hol gyújtasz rá!"

Magyarország.

Viktorrules [08:00:34] @Terézágyú: Hülyeeeeeeeeeeeee :D

Fejezd már be te sötét bunkó! Nem tilos sötétben wc-re menni, én pedig igenis ki fogok akadni és veszekedni fogok, ha valaki a gyerekemre, vagy a feleségemre durván rászól, hogy kapcsolja fel a villanyt, mert kinn van a kapcsoló. Felnőtt ember, rá fog jönni, hogy kinn van a kapcsoló.

Ha nincs kiírva, vagy valaki nem jött rá, hogy nem szabad valahol rágyújtani, akkor sem szólhatsz rá durván, bunkón, vagyis a te stílusodban, hanem max megkérheted. Érted már, te gyökér?

Manyecs [08:03:27] @momori: Jaja!! Pontosan! :DD

Terézágyú [08:04:35] @Viktorrules:
"Ha nincs kiírva"
Mindenhol ki van írva.

"akkor sem szólhatsz rá durván, bunkón, vagyis a te stílusodban, hanem max megkérheted."
Ezt írtam. Hogy megkér az illető, de te válaszold, hogy "na és?"........

"Érted már, te gyökér? "

Bunkózzál, gyökerezzél: magyar vagy.

Viktorrules [08:05:40] Mert te mi vagy? :D

Manyecs [08:14:10] @Terézágyú: hát ja. mindkét oldalról van rálátásom.:D Hozok popcornt várjatok!! OFF izé ON
De szerintem itt most tényleg csak az egyik oldal Volt a hunyó.

Terézágyú [08:19:54] @Manyecs:
"De szerintem itt most tényleg csak az egyik oldal Volt a hunyó. "

De - szokás szerint - régen nem a konkrét esetről van szó (kiderült, hogy tényleg furkósbotoztak)

És nyilván erre a konkrét esetre is úgy reagál mindenki, amelyik oldalról áll az általam leírt példában.

Magentax [08:20:20] @KaTe: Nincs igazad! Mi is épp most készültünk oda egy nagyobb baráti társasággal - de az ilyen hírek hallatán inkább kihagyjuk.
Van ezer más hely is.
Nagyon rosszat tud ám tenni egy szállásnak/vendéglátóhelynek, ha a neten kezdik el ekézni.
Emlékszik még valaki a balatonfüredi Edére? Akkora port vert fel szállásadói "kultúrája", hogy rövid időn belül be is kellett zárnia.

Magentax [08:24:18] @Terézágyú:
"Örülök, hogy te is elismered, hogy a vendég "kezdte"... "
Öööööö....izé....
Sztem te funkcionális analfabéta vagy.
Mit kezdett a vendég? Ja, elment a WC-re és ott belekötöttek.

Manyecs [08:24:21] " gracias, me emociono y ya le está brotando un dientesito" -valamelyik szó a" csírát" jelenti a fordító szerint!!! :D csaxólok!! .../ perui spanyol próbálok szót érteni a féléves anyukájával..:D/

Terézágyú [08:24:31] @Manyecs:
Ja, és, hogy végképp elkeserítő legyen a vázolt kép, ez áthatja az egész országot, a putriban élő cigányoktól egészen a parlamentben ülő politikusSokig: nem azt nézik, hogy ki mit csinált, az a lényeg, hogy a mi rokonunk, a mi brancsunk, a mi kutyánk kölyke - és akkor meg kell védeni MINDENáron...

Magentax [08:26:20] @staropramen: sört kellett volna kérniük? :D

API bőrtok kartszmentes eladó [08:32:13] @momori: teged viszont egyaltalan nem kell vedeni, sot, irtani.
@Balhorog: nem tudod miben szenvedsz, mint annyi elcseszett sorstarsad sem, igy segitek megvilagitani: nem ismertek hatarokat onnon kulfoldre szakadottsagotok nyomorusaganak megigazolgatasaban, igy most is szakad a plafon jelleggel irkalsz hulyesegeket. Ott sem voltal, tobbedkezbeli, hianyos infok, de objektivitas, kerdojelek meghagyasa nuku, magabiztos betonstabilvelemeny az persze megy. Kivanok neked agyhalottan agressziv parasztvendeglatost. Barmelyik orszagban (istenem, annyira hanytatoan gusztustalan, hogy MINDENBE bele tudjatok keverni ezt). Kusskuss.
@lcsaszar: ott a point.:D

Amugy mi a szar van?

The Crazy One 3om [08:32:41] @Magentax: nem kérlek, Ede megfingatta a Homárt, leszedette a posztot. Vett egy új jachtot és az öregannya nevén hirdetnek a seo miatt....

Manyecs [08:57:12] @API bőrtok kartszmentes eladó: na, tipikus magyar hozzáállás..!
:DDDDDDD /XD/ LOL g@ci..

API bőrtok kartszmentes eladó [08:59:45] @The Crazy One 3om: milyen jolinformalt vagy.

A konyhapultbol sugarzo friss tormatol is sirhatott a Fasza CsajHolgy.

Mi lesz a mai napon? Ugy izgulok, eltolt a varakozas.

Udvozlettel: euros paraszt.

Kovácsné [09:04:33] @horex: Kész, itt halok meg, ezt a "világ csúfjára" toposzt nem hallottam vagy ezer éve (: (: (:

okoska77 [09:11:18] "Ha ellátogatok valahova tisztelem a vendéglátókat. Tisztelem a szabályait, megköszönöm, hogy ott lehettem."

Azt hiszem inkabb egy dohanyboltot kene nyitnia a pinceszet tulajdonosainak. Ott a vevo nem valogathat, ha kell a termek be kell mennie.
A vendeglatasban inkabb az a jellemzo, hogy a dolgozok vannak ott a vendegert es nem forditva. Egy valami regi szocialista berogzodes lehet, hogy a dolgozo tesz szivesseget a vendegnek ha kiszolgalja.

The Crazy One 3om [09:14:44] @API bőrtok kartszmentes eladó: látom tetszett ;)

Kimoderálva: Manyecs [09:14:47] @Terézágyú: aha, én is írtam egy levelet a pááárom kolléganőjének hálistennek továbbította az egész főosztály felé.. Kib.szott nagy kupleráj van azon a szinten is! 8 általánost végzett p.csák dolgoznak csak azért mert x delegálta őket..a párom legalább dolgozna ha hagynák de ezek a párom.hu-n lógnak fél napokat /nőkről beszélünk/ Te mondd nóóórmális hogy "unom a férjem" üzik jönnek...vasárnap este..:D ?? Még mindig áll a bál most épp ezért.. ON ezeket napalmmal kéne szórni..:D

API bőrtok kartszmentes eladó [09:19:55] @Manyecs: mindezt (nem is olyan rossz) fizetesert, tedd hozza. Fizetest kapnak mindezert. Mig mas szopja a faszt zajban-huzatban a gyarban. S tipikusan az ilyen varja el, hogy a semmire tiszteljek kiemelkedetten, csupan azert, mert nonek xulettek. A joisten (SZARisten) megtartotta oket gyereknek.:/ Az isten szar! ElEn a satan!:D Elo is veszem a csirkedaralomat, fell. BASSZ tammagam entroa.

Manyecs [09:30:59] @API bőrtok kartszmentes eladó: ismertél ilyen nőket?? részvétem! :( amúgy pont az írtam tbk.hogy "ne b..ssza meg az ég" :DD épp leépítések vannak maguk alatt ásták a fát ahogy Igi mondaná jól ütemeztem.:P Látom eretnek platformt olvastál, jól teszed.:DDD

Manyecs [09:49:39] Elolvastam az updét és behánytam......:((
Hihetetlen.

API bőrtok kartszmentes eladó [10:14:24] Folyamatosan ismerek. Nem kell formot olvasnom, mely a plate-n (placcon) van, minden tudassal felvertezve xul-lettem. A szulettem xoo a szulo es a letezest kif-fejezo letige multideje, milyen erdekes entroa.
Ami az UBDATE-t illeti: annyira tudtam, hogy nem az oreg fog irni, hanem a PR managorja, a phia! A csaladtagi elnevezes kisbetu vagy hulyevagy. Ezesetben nyilvan hulyevagy. Paparol meg a normalis hanknemet a legegyszerubb elkepzelni ugye. Aki hordo koze keveredik megeszika borfalatok, borparlatok, gyakran kerul elo az a lopottokbol kiengedett nedu enszerintem, espedig evek ota, s alatt massziv jelleggel, ugyhogy. Furkos kultura.
Antikulturalt lehetek, mert nem mindig kaptscholom fel nappali beszurodes mellett a benti fenyt, van, hogy disszonans az, fontos a megfelelo szinhomerseklet a megfelelo keszultsegu onszaratas szempontjabol. Cel a 100-az %-lek elerse. Egyes nepek szerint ez csak guggolva erheto el.
Ertheto ha idegenek szarasat vagy pee-masztijat nem jo latni a pultbol dehat ko-nyorgom, onok-maguk epitkeztek ugy, ha tul sokat es tul nagyot karcol a vendeg es mindig es mindegyik, akkor talan nem bennuk van a hiba, kiveve ha a hiba itt most analog a belpasztaval.

Az oreg olyan allatfaj, mint a gyerek: tartott. Az embik egy tipikus jellemzoje, hogy min. 1 kiemeltet mindig tartanak, legyen akar szo kozossegrol, csaladrol vagy kettecsken, akinek modfelett pofatlan modon reszrehajlok es elnezok iranyukban. Meg akkor is, ha a vilag osszes tobbi resze jelzi kifele folyamatosan, hogy abnormalis a jelenseg/viselkedes.
En meg kiirom magamnak, hogy kulcslyuk, nemkilincs (a kilincsre), megis betornek, holott en kommunikaltam amit szerintem jelent az eseses hogy lehet ilyen ertetlen a vilag, mikor gyerekkent kiirtam anyamnak uzenetkent, hogy anyu, nem tudtam bezarni az ajtot, akkoris kiraboltak milyen vilag ez ikszde, cetlin volt kivul az ajton es teljesen jo volt szerintem, am a vilag szar.
Papus (old, wined version) meg ne utasitgasson mar, hogy mekkora fenymersekletben ohajtok latni vagy mennyire egyezik annak a mar emlitett xinhomerseklete a pisam arnyalataval satobbi enter, majd tudom en azt! Apuka mar erzi a vesztet, igy minden alkalmat megragad arra, hogy SZErepe LEGYen. Holott ha kussolt volna, tobb zseton kerult volna az asztalra (egyik kommenter es csapata eleve elpalyazott mar joelore). Nehez ezekkel az egyre okosabb oregekkel meg a szubjektivitas remevel megkuzdeni.

zserzsenne [10:15:56] Atyaúristen, ez a pince válasza? Tahóbb, mint a vendég, feljegyzem a listámra, hová ne menjek!

Manyecs [10:20:04] Javaslom termékbemutatók tartását.@API bőrtok kartszmentes eladó: ..:D de féltve őrzöd már te is azt a sárga nedűt........ :ON

API bőrtok kartszmentes eladó [10:29:58] Elloanyadnak firkants ertekrendrol, miert is? Azon tul, hogy enter. Miert kellene elturni es meghunyaszkodva turni az adjonistent? Miert nem lehet a fogadjisten is hasonlo, ha masert nem, hogy tukrot tartson a lathatoan antiszocialis es besokallt Etsapanak? Belekalkulazom e velemenyembe a noi erzekenyseget is. Az ugy nem megy, hogy tartottunk szabadon orjong, aztan mindenki mas meg normalis. A dolgoknak, s Csodas Torteneseknek okuk van. Ha ugy tetszik elozmenyuk. Le kell tenni a lantot, s botot ha mar nem megy. Legfokepp be kell ismerni, ha mar nem megy. Vendeget latoi profizmusrol nem szolok, lathatoan mas kulturkorben letezik ez a kistschaladi vallalkozas.

Szerencsetlen hulye vagy, remelem tonkre mentek. Nem rosszindulatbol, hanem mint tanito jelleg. Bar ugye miert is tanulnatok barmibol is, remenytelennel hataros szokott lenni a konzekvenciak helyes leszurese. Mert ha nincs kismama (esphasszmeg csakbecsempeszodott a kotelezo elem), akkor milyen merteku es iranyu visszafogulatlan onelengedes (primitiv orjonges) lett volna meg legitim szerinted? 2x beleszurhatta volna a vashvillat, de 3-harr madiknal mar raszoltal volna azert, hogy ugyan, phapha?
Bocs, nem phia, hanem lanya, de ez tokmindegy.
Jo noi modszertanhoz melton lehet, hogy te nem foglalkozol vele a tovabbiakban, de a nepek igen. Ferditeni meg kar, en meg nem lattam olyat, hogy kifinomultsaggal es alazattal biro vendeglatoi felhivasra valaki felhordul/sir/bugyborekol/hidrol leugrik/panaszt tesz. A nyers paraszti kultura nem mindenhova valo!

Kimoderálva: Kulics [10:30:09] @Terézágyú: persze, apuka drágának már nem áll fel a farka ezért a hölgyvendégek után koslat naponta és ellenőrzi a wc használatot... tiszta besenyő család.

Manyecs [10:31:57] Erről csak az a vicc jut eszembe hogy mindig is néptáncos akartam lenni , de rá kellett jönnöm ahogy én táncolok, olyan nép nincs. "

Kulics [10:32:26] @The Crazy One 3om: na de Sün kolléga felrakta és ez már ott marad a világ végéig:

ezfontos.uw.hu/Tekozlo_Homar_Bizzar_furedi_vendegszeretet.htm

Manyecs [10:33:40] @API bőrtok kartszmentes eladó: ja, már neki is megvolt a fele 15 év alatt..:/ :D megalol xd

Manyecs [10:43:59] @API bőrtok kartszmentes eladó: jahát, én is csodálkoztam a kézműves étcsokinyúl ágyas..izé..itteni kommentelőnkön hogy a fenébe tudott Marokkóban -ami egy muzulmán ország- kocsmát üzemeltetni..asszem öt évig.:) :D Képzeld ha ott előadja hogy kacccsojják lea -nem létező - villanyt simán beleáll egy dárda a szívébe. :D ...

API bőrtok kartszmentes eladó [10:46:45] Valszeg mar eleve fennallt/ben-ne volt a levegoben egy ellentet, lenezes talan a par reszerol es/vagy pokhendiseg, kimondatlan, kimutatlan, aztan a szaron bukott ki az egesz. Emez oldalrol meg mar az emlitettek. Mert ugye szart az illeto Holgy? Pisaval teljesen mas fajsulyu a tortenet. Meg: pinceben fajansz? Noormalis? Egyszer jurtaban lattam wc cseszet meg vezetekes vizet, de az is egy no volt.
Ulok a budin, a resnyire nyitott ajton meg egy attetszo muanyagcso kuszik befele, alhast nyomva a mind szenvedelyesebb szaratasert-erdekeben, szammal meg fogom a muanyagcsovet, mely lefejtesul szolgal a bor szamara az 1hektosbol. Igy kepzelem a mindennapokat.

The Crazy One 3om [10:49:17] @Kulics: igen, de már elmúltak azok az évek, amikor Homárral lehetett valakit fenyegetni...

Manyecs [10:50:48] @API bőrtok kartszmentes eladó: ...sosem felejtem el azt a turista-párt /nem a felvágott../akik a mezőgizdasági múzelyumban rohangáltak a jurtáknál.aszitték hogy a Széchenyi-fürdőbe vettek jegyet!! :DD " spa?? spa??" felkiáltással.. :D Mégse küldték el őket a jópicsába.

PepeXVI [10:55:19] A Léránt pincével kapcsolatban már nekünk is volt rossz tapasztalatunk. (Meg jó is.)

Rendszeres badacsonyi bortúrázók vagyunk, kb. 5 évvel ezelőttig a Léránt még jó hely volt, minden évben meglátogattuk. Aztán egyik évben bementünk és a következő párbeszéd zajlott:

- Kérek 4 nagyfröccsöt
- Ez itt borozó uram, nem kocsma... Fröccsöt mi nem szolgálunk fel.
- ???
- Uram Önök most ki vannak melegedve, szomjasak, az egyetlen amit tehetek hogy viszek bort meg egy kancsó szódát aztán azt csinálnak vele amit akarnak...

Utána kiültünk a teraszra, és amikor kihozták az innivalót elbeszélgettünk az úrral, hogy nagy eretnekség-e fröccsöt kérni egy borozóban?! Utána már normálisra váltott, sőt, szépített és tök jót beszélgettünk teljesen normális hangnemben. De a Léránt pincébe már nem nagyon van kedvem bemenni azóta se.

Gondolom ugyanaz az ember volt, aki minket és a poszt-tolót is elküldte a picsába.

Szerintem ott cseszte el a poszt-toló is hogy hosszúlépést kért. Ez vörös posztó a Lérántban... :-) Ott csak tisztán szabad a bort.

A Léránt mentegetőzését meg nem értem. Sorra nyílnak a jobbnál jobb pincék Badacsonyban, fel kell zárkózni a színvonalhoz, aki utálja a "spicces" vendégeket az zárjon be és ne üzemeltessen borozót a hegyen. Elhiszem hogy néha hülyék a vendégek, de ilyen a popszakma...
Érdekes, a Hertelendy-ben, a Szegedy Róza házban, az Imre borozóban, a Thomay pincében (Rafi), és az új Friss Teraszon is baromi kedves, jó kiszolgálást kapunk

A bejegyzés trackback címe:

https://bestofhomar.blog.hu/api/trackback/id/tr6311718797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása