Best of Homár

Best of Homár

Nem mind fehérarany, ami ezüst, sőt, konkrétan semmi

2016. szeptember 15. - atpijkamo

Terézágyú [09:53:11] Rendőrség. Jól tetted.

The Crazy One 3om [09:55:25] a műkörmös értékbecsüs? A hatezer forintos értéket miből állapította meg? A fehérarany szótól meg herótot kapok...

Terézágyú [09:56:28] @The Crazy One 3om:

de utána ott van, hogy "Ezután a baratnőm elvitte még egy ékszerboltba is, ott is azt mondták, hogy ezüst, vigyük vissza, és ha nem veszik vissza, tegyünk feljelentest.)"

Manyecs [09:57:45] Az anyja szemit ez dúlva..! De mér pont Alaszka..????
te azt hiszed azért mert frekventált helyen van egy üzlet már minden tiszta. az egyikben most záratták be a kínait olyan szabáJtalanságokat találtak csuhajj!! Énse gondoltam volna.
Részvényem. Nekem a fogorvos fúrta le az eljegyzési gyűrűmet mert eltörött az ujjam.:D na az basszus színarany volt frankón jót röhögtek a fogorvosnál az szkt-ban mikor a sebészetről átküldtek klassz volt hogy a dokinéni fújogatta hogy ne égjen meg a bőröm fúrás közben ....az arany kifejezetten jó!!:D..mire lejött asse tudtam miért zokogjak :D..ezek meg röhögtek nnnna :D ON

metal [09:58:02] "nne egy kis önkéntes jogi segítség is, mert erre nekünk nem telik, ezért is szeretnénk az Önök segítségét kérni. "

De "fehérarany" jegygyűrűre tellett:)


Manyecs [10:01:43] @The Crazy One 3om: rajtam most az van egy kígyót ábrázol a férjemtől kaptam. Fehérarany, értede?? :P :D De azt sose felejtem el hogy milyen jól mulattak a rendelőben ááhh :DDDD na ON

Ingyenes jogsegély van a bíróságokon minden hét x .dikk napján /önkormányzatnál..!
Ez tök veszett fejsze nyele, volt ilyen film is hogy az ékszerész kicserélte a drágaköveket hamisra és ott nagyon-nagyon sokan meghaltak..:!:D De azért ne add fel!! Lehet nem tudtak róla ezeknek van beszállítójuk..???...

The Crazy One 3om [10:01:53] @Terézágyú: köszönöm, a vaxemem szelektál.

Terézágyú [10:02:19] @metal:
Jaj, hát ezzel kérte meg a kezét...

Azzal mégse kérhette meg, hogy "gyűrűt nem vettem, de ha gubanc van, ezen a hatezer forinton bérelünk fel egy ügyvédet"...

Terézágyú [10:04:51] @Terézágyú:
Ja, de ők nem hatezerért vették, hanem a gyűrű ér kb. ennyit...
De ezt leírhatták volna rendesen, mert most a hatezret hangsúlyozzák, de hogy ténylegesen mennyit ér, és ténylegesen mennyit fizettek, ezt elhallgatták - csak egy teljesen érdektelen pénzösszeg süt ki a szövegből :(

Józsi, a migráns köcsög [10:05:35] ez a házasság is jól indul!

Antalbaba [10:15:54] @Manyecs: a fogászaton akkor indul a buli, amikor a f@rokgyűrűt kell levágni egy elkékült "tagról";-)))

FDToth [10:16:03] ez durva átvrés, úh rendőrség. Nehogy már ha vezsek vmit, akkor bizonyosodjak meg arról h eretdei-e vagy sem! Alapvető a tizsteséges kereskedlemi magataráts...

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 [10:18:42] @The Crazy One 3om: KV előtt ne posztojj! Írva vagyon, hogy a barinője műkörmös, és az ő 1ik vendége adta az 1.dik tippet, hogy ezüst.

Manyecs [10:21:39] @Antalbaba: OFF DDDDD! hádde leesik az magától is ON

index.hu/gazdasag/magyar/2011/04/11/viragzik_az_illegalis_ekszerbiznisz/
azt mit lehessen tudni beolvasszák ezek meg kiolvasszák ki tudja nyomon követni fő a szakértelem ugye. :P

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 [10:23:20] @Manyecs: "Ez tök veszett fejsze nyele"
Bizsubót be van kamerásítva. A sünöknek kellene rajtaütésszerűen megjelenni, és lefoglalni a felvételt. Azon talán láccik valami abból, hogy mikor-ki-mit vett.

pa2 [10:24:47] Arra azert kivancsi vagyok, hogyan fogjak bebizonyitani a rendorsegen, hogy nem egy mashonnan szerzett ezust gyurut akarnak visszavinni a feherarany blokkjat lobogtatva.

Egyebkent a feherarany egy letezo cucc,es nem azonos a platinaval.

The Crazy One 3om [10:35:46] Hilda, moderálj ki a gecibe, túltoltam!

CID.. [10:38:47] @Józsi, a migráns köcsög: hol van az még:D
Nem vagyok egy nagy ékszer szakértő, de mostanság nem illik beleütni az adott nemesfém vegyjelét a fukszba?

borso [10:39:28] Az ékszerboltok felügyeleti szerve az MKEH-NEHITI (nemesfémhitelesítő intézet) Ha itt megteszed a bejelentést (8. kerület Bláthy Ottó utca 3-5 szám) az egész vállalkozást darabokra szedik 8 évre visszamenőleg. Ha valóban igazad van, akkor ide kell menni +rendőrség.

pa2 [10:40:09] @pa2:
Annyi pozitivum van a vevok reszerol, hogy ha valoban ugy tortent,ahogy a levelben szerepel,akkor az adocsalastol az okirathamisitasig eleg sok mindent el kell kovetni,hogy a konyveles is 'rendben' legyen a feheraranynak kiszamlazott ezusttel.
Amennyiben a hatosag komolyabban rafekszik az ugyre,valami csunya ugyis elokerul.

onlajnok [10:44:24] @pa2: azt írja van valami sorszám a gyűrűn, akkor azt csak ráírták a számlára vagy valami papírra, amit adtak a vásárláskor (fogalmam sincs hogy mehet ez, életemben nem vettem még ékszert), akkor ott elég egyértelmű a dolog.

atpijkamo116 [10:47:16] @The Crazy One 3om: "A fehérarany előállításakor fehér (szürkés) színű fémekkel ötvözik. Eredetileg nikkelt alkalmaztak erre a célra, de allergizáló hatása miatt ma már kerülik, ezüstöt és palládiumot alkalmaznak. A fehérarany tisztaságát ugyanúgy karátban adják meg, mint a sárgáét, a színarany és az ötvözők arányában.

A fehérarany valójában inkább sárgás fehér (pezsgő) színű, ezért az abból készült ékszereket ródiummal vonják be. Bár a bevonat nagyon ellenálló, színe nagyon elüt a fehéraranyétól, ezért a természetes kopás miatt időnként meg kell ismételni a felvitelt."

Szerintem is fasság a fehérarany. Ha nem tetszik az arany színe, vegyen platinát.

Terézágyú [10:47:18] @pa2:
"Arra azert kivancsi vagyok, hogyan fogjak bebizonyitani a rendorsegen, hogy nem egy mashonnan szerzett ezust gyurut akarnak visszavinni a feherarany blokkjat lobogtatva."

Nemtom... sose vettem árányat, nincs ezekben valami sorszám ütve, vagy ilyesmi?

atpijkamo116 [10:49:31] Most ezt így hogy? Elvétette Helga, és egy olyat posztolt, ahol a poszternek van igaza? Mi lesz így a hagyományokkal?

Terézágyú [10:59:28] @atpijkamo116:
De azért a helyess íráss itt is kittünö

Józsi, a migráns köcsög [10:59:54] @CID..: nemtom én se, csak ajándékba kapok ékszert de semennyire se értek hozzá. monnyuk felőlem lehet réz is vagy alumínium, hát nem mindegy?
a pószter meg jól teszi ha feljelentést tesz.

Manyecs [11:10:36] @Terézágyú: van hogy beolvasztottból készítenek gyűrűt azt hogy tudnád pl.nyomon követni..olyan számot ad neki amit akar. a karát bele van vésve elvileg. Nade.
Manapság már semmiben sem bízhat az ember megittam reggel egy fél energiaitalt azóta itt alszom az asztalra borulva.:DD

CID.. [11:13:07] @atpijkamo116: ha végigolvasod az álltalad linkelt Wikipedia cikket, ott írva vagyon, a platina drágább;)

atpijkamo116 [11:18:07] @CID..: Wikipedia nélkül is tudom, hogy a platina drágább az aranyál. Már az én időmben is dágább volt.

Aranyat, platinát nem azért vesznek az emberek, mert olcsó.

Ha olcsó kell, ott az ezüst, az is fehér. Időnként szidolozni kell.

Aranyszínben is van olcsóbb. Vicces, mikor egy nő arra panaszkodik, hogy bezöldül az ujja az "arany" karikagyűrű alatt.

atpijkamo116 [11:21:23] @Manyecs: "megittam reggel egy fél energiaitalt azóta itt alszom az asztalra borulva"

Én is nagyot tudok szunyálni kegy jó kávézás után.

Manyecs [11:23:05] @atpijkamo116: megkérdeztem az orvosomat ezmiez...?:D Valaki ellopta a 8-as fekete spirálomat :P-könyvet kötök nyugi. Hihetetlen hogy manapság mik mennek ezt most nem off-ból mondom..OFF

atpijkamo116 [11:25:22] @Manyecs: "Valaki ellopta a 8-as fekete spirálomat"

Azt meg hogy? Csak nőgyógyász tudja felhelyezni és kivenni.

Bár...

- Doktor úr, maga helyezte föl a feleségemnek a spirált?
- Igen.
- Akkor vegye le rólam.

The Crazy One 3om [11:28:22] @atpijkamo116: igen, pont a platina jutott eszembe. Az árány az igenis sórga, mint a ríz.

Beszéljünk inkább arról, hogy ki/kinek hogyan kérte/kérték meg a kezét...

atpijkamo116 [11:29:47] @Terézágyú: A gondolatok zavarosság jobban aggaszt.

CID.. [11:33:55] @atpijkamo116:"Nemtom... sose vettem árányat, nincs ezekben valami sorszám ütve, vagy ilyesmi?" erre írtam.

Megjegyzem, a fehérarany, szerintem is faszság.
Valószínűleg a házassági procedura meg az arany köré szőtt hagyományok miatt alakult ki, hogy megveszik a fehéraranyat, ha nem tetszik valakinek a sárga.

Terézágyú [11:38:07] @Manyecs:
"Manapság már semmiben sem bízhat az ember megittam reggel egy fél energiaitalt azóta itt alszom az asztalra borulva.:DD "

Pereld be az italgyártót!

De mindenképpen írd meg a homárra.

atpijkamo116 [11:38:19] @The Crazy One 3om: "ki/kinek hogyan kérte/kérték meg a kezét..."

Én nagyon romantikusan. Közöltem életem értelmével, hogy jó, jó, nekünk nem a papír számít, de a nagymamám a kardjába dől, ha szemünk fénye vadházasságba születik. Úgyhogy bejelentkeztünk a tanácsnál. Kellett egy hónapot várni, hátha meggondoljuk magunkat. A két tanú - barát és rokon - kapott egy-egy fagyit. Kirúgtunk a hámból.

Fel se merült, hogy a nevét ezért megváltoztassa. Engem zavart volna a legjobban.

Hogy lehet becécni a Bélánét? Bélusné? Bélánénci?

Terézágyú [11:39:10] @atpijkamo116:
"A gondolatok zavarosság jobban aggaszt. "

A kettő, attól tartok, összefügg.

Terézágyú [11:40:18] @The Crazy One 3om:
"Beszéljünk inkább arról, hogy ki/kinek hogyan kérte/kérték meg a kezét... "

Az agglegények/vénkiasszonyok meg dögöljenek meg????

Konyvtaroslany [11:43:09] @The Crazy One 3om: Nekem a lábam kérték meg! A kádban ültünk és az volt közelebb a szájához, így arra húzta a samponok mögé rejtett eljegyzési gyűrűt.

The Crazy One 3om [11:43:46] @Terézágyú: a vénkisasszonyoknak is megkérhették már a kezit, csak el lett utasítva :)

Terézágyú [11:47:08] @The Crazy One 3om:
"a vénkisasszonyoknak is megkérhették már a kezit, csak el lett utasítva :) "

Ezzel büszkélkedni viszont nem szép dolog...

Manyecs [11:54:28] @Terézágyú: aszonta a doki nem nórmális kezeltessem magam.:D Én anyámnak keresek férjet mert k...vára unom hogy ahányszor felhív fél órán át beszél magáról-én közben félrerakom a telefont, megkeverem a kaját,stb..-.:66 éves saját vállalkozása van jó parti!:P

Terézágyú [11:57:39] @Manyecs:
Csinálj neki egy oldalt valamelyik társkeresőn.

The Crazy One 3om [11:59:58] @atpijkamo116: "de a nagymamám a kardjába dől, ha szemünk fénye vadházasságba születik." Neeeeeeeeee :D

Itt is: elmentünk öreganyányhoz, mama a Mónika babát vár. Kiörömködtük magunkat, majd a kérdés:
- és az az esküvő pontosan mikor lesz? Tudjátok szervezni?
- hátőő, úgy nem igazán lesz esküvő, mert nem kell.

Öreganyám pedig a maga monoton hangján, megökkenés nélkül: "jó, ezt most nem is hallottam, kezdjük elölről"

tehát így...

Manyecs [12:06:05] @The Crazy One 3om: :D a páromnak is megmondta ex-apósa az esküvőn: "itt fiam minden embernek meglesz a szelet húúúús de mulatozás itten nem lesz!!" :D tipikus vidéki parasztember..vagy ismerte a párom mert ők belopóztak egyhén illuminált állapotban egy szerb esküvőre ahonnan akkor dobták ki amikor felkérte a menyasszonyt :DD :O Én ettől fáradok szerintem. Megkóstoltam az epres energiaitalt az legalább jó szar is majd referálok jó-e! :D@Terézágyú: most minek b..sszak ki mással is?? :DD:P OFF

Terézágyú [12:06:09] @The Crazy One 3om:
nagymamabűnözés!

atpijkamo116 [12:07:43] @The Crazy One 3om: :)) Fasza öreglány.

Csinoska? Nem férjezett?

Manyecs [12:07:49] @The Crazy One 3om: folyt..asszem egy sötétszőke/kéxemű pasi már feltűnt a szerb násznépnek is :DDD annyira még nem voltak berúgva.:D ON

The Crazy One 3om [12:30:41] Releválunk, igen :)

Manyecs [12:50:01] @The Crazy One 3om: nálam nem aktuell már 3corra dobom ki a párom másfél hónap alatt :DD ONTisztább, szárazabb érzés!!! főleg ha most télleg gyereket várok na az megér egy fehérarany lámpavast amire felköthetem magam :D

Zirowe [12:54:28] "Sajnos akkor már a rendőrök és a biztonsági őrök is oda lettek hívva, mert természetesen még ők voltak megsértve!

Este ismét visszamentünk, beírtunk a panaszkönyvbe."

Eléggé zavaros és összevissza, túl sok felkiáltójellel.
Ha volt rendőr már az elején, miért nem volt feljelentés?
Miért mentek még utána is vissza többször?!

"Természetesen a feljelentést megtettük a rendőrségen, ahol semmi együttérzést nem tapasztaltunk szintén, sőt !"
Most a posztoló azt szerette volna, hogy értük sír egy rendőr, vagy esetleg boci szemekkel nézzen rájuk?!
Érthetetlen..

Az meg, hogy vásárlás után nem nézi meg mi van a gyűrűbe írva, hát, csak gratulálni tudok.

Homár Hilda [13:04:44] @pa2: nemcsak a blokk van meg, hanem a szavatossági jegy is

Doryyka [13:06:48] Szerintem az ez a bolt, ahol egyszer a férjem vett nekem egy arany karláncot karácsonyra. Az egyes szemeken kövek vannak, amik beleakadtak a kötött pulcsim ujjába, és a lánc elszakadt, nem sokkal a vásárlás után. Férjem visszavitte, ahol megjavitották. Pár nap mulva szétjött máshol. Visszavittem megint, azt mondták, nem javitják meg, csak ezer forintért szemenként, és ők ezt elmondták a férjemnek, hogy legközelebb már fizeni kell. Naná, és ő volt olyan hülye, hogy nem azt kérte ,csinálják meg az egészet egyben, aha... nem szóltak egy szót se erről. A végén hagytam a francba (bánom már nagyon), és megcsináltattuk azzal az ékszerésszel, aki a jegygyürünket is készitette (csak ajánlani tudom, ha még dolgozik!), ha már pénzbe kerül, jó helyre menjen.

pa2 [13:10:20] Valami nem kerek a sztorin,mert ennyire buta modon egyszeruen nem lehet mar rovidtavon se lehuzni az embereket.
Ok,az csak egy veletlen, hogy valaki kiszurta,de az mar joval gyakoribb,hogy eladjak,vagy valami mast csinaltatnak beleole(beolvasztas).
Szerintem annyira buta csak nem lehet valaki,hogy ekkora kockazatot vallal.

Terézágyú [13:14:16] @Manyecs:
gyereket vársz? Hányra jön?

Terézágyú [13:23:44] @Zirowe:
"Az meg, hogy vásárlás után nem nézi meg mi van a gyűrűbe írva, hát, csak gratulálni tudok. "

Nyilván nem a vásárlás után kell, hanem közben, sőt előtte. De hát ha nem ért hozzá, akkor hiába is nézi meg - feltételezte, hogy azt kapja, amit mondanak neki

Mellesleg ha én a felügyeleti szerv embere lennék, már kiszállnék, és ránéznék a bolt körmére (képzavar!), mert az ilyesmi, hogy egy hivatalos ékszerbolt csal, az egész szakmának a kárára van...

Na jó, ez most naív dolog... Mindennap van hír a taxishiénákról, mégsincs kárára ez a taxisoknak...

testnedv [13:40:57] "Nem hiszem el, hogy ilyen embereknek van boltjuk bevásárlóközpontokban!!"

PEDIG PONT HOGY DE!

atpijkamo116 [13:55:56] @Manyecs: "megér egy fehérarany lámpavast amire felköthetem magam"

:))

Kérlek, ne tedd!

cmx85s [14:05:36] @Manyecs: a lámpavasat ingyenesen elszállitom!

Manyecs [14:05:43] @atpijkamo116: mmégjóhogynem ..:D egész este faktoráltam vektorokkal /matek/:P:))
Amúgy én két perc alatt megmondanám ezüst-e mert minden másra allergiás vagyok kb. öt perc alatt ellepnek a vörös pöttyök a fehéraranyt bevonják általában lehet perdöntő lenne :D ? @Terézágyú: hát nyolc órája lesz.:D

The Crazy One 3om [14:19:15] Amúgy mekkora ötlet már: van egy 7,5 grammos ezüstgyűrű meg a papír a 8,5 grammos fehérarnygyűrűről. Eddig ez egy-egy, tehát rágalmazás. Kamerafelvétel? A 480 x 320 pixel felbontású fimen mit látunk? Valaki vesz egy apró valamit?

Terézágyú [14:34:17] @The Crazy One 3om:
"Amúgy mekkora ötlet már: van egy 7,5 grammos ezüstgyűrű meg a papír a 8,5 grammos fehérarnygyűrűről. "

ha ilyen egyszerű, akkor egy ezüstözött ólomgyűrűről is mondhatnák, hogy ezt kapták az árány helyett...

Egysimaegyfordított [14:36:58] Tök egyszerűen lehetne bizonyítani vagy cáfolni: Meg kell nézni az árujegyzéket. Ilyen gyűrűknél is fel kell írni, hogy hány db, milyen stb. gyűrű kerül értékesítésre, ha van sorszám stb. Pár hónapra visszamenőleg is megnézni. Ha van köztük ezüst gyűrű, azzal a sorszámmal,amit eladtak: a vevőnek van igaza.

Egysimaegyfordított [14:38:25] Mert igazság szerint egy kamerafelvétel mi a fenét bizonyít?? Hogy eladtak egy kis kerek gyűrűt? Az lehet ezüst , lehet fehérarany is, az nem fog látszani.

atpijkamo116 [15:00:43] @Egysimaegyfordított: "Tök egyszerűen lehetne bizonyítani vagy cáfolni: Meg kell nézni az árujegyzéket."

Alkalmazott vesz egy bizsut a bolhapiacon, ügyféllel kifizetteti az aranygyűrűt, a bizsut adja oda, és hazaviszi az aranyat. Hajadra kenheted a jegyzéket.

Manyecs [15:04:31] @atpijkamo116: hmm:D megyek most úszni, ne tudjátok meg hány aranyfülbevalót/láncot/pénzt! lehet találni a medence alján.:)!!

Nick-son [15:20:13] Rendőrökre soha nem lehet számítani. Főleg ha baj van akkor legkevésbé. Eddig háromszor követtek el ellenem bűncselekményt - ennél komolyabbakat - mindegyik alkalommal meg is mondták kerek perec a rendőrök ne számítsak semmire, ha valamiért elkapnak valakit az legfeljebb a véletlen műve. Látványosan más dolgokkal vannak elfoglalva.

A legjobb az volt amikor ellopták a motorom. Alig pár perce. Hát épp ott tankol két rendőr pisca. Ember így nem örült még rendőrnek mint én akkor. Mondom mi a helyzet tekintettel a forró nyomra azt mondják: - Hát mi már ezzel nem nem foglalkozunk mer leadósok vagyunk, de valamelyik nap menjen be a kapitányságra jelentse be. Ennyire keresik a bűnözőket. Felhívom azért a 112 -őt, mégis valaki vágtázik a motorommal, legalább bemondják hátha valamelyik ténfergő járőr épp meglát egy motorost... de nem. Azt mondják majd valamikor ha gondolom fáradjak be hozzájuk :) Nosza benyargalok a rendőrségre, az üti szerepében egy őrmester pisca, annyit csinál hogy üljek le aztán várjak. Várok egy órát, lejön egy civil ruhás pisca - ír jó sok papírt aztán szevasz.

Teljesen beléjük van ivódva ez a "magyar rendőr" mentalitás. Írjunk sok papírt, lehetőleg senkinek se fájjon, főleg a statisztikáknak ne, meg a főnökeiknek ne, aztán úgyse lesz meg semmi féle elkövető, legfeljebb véletlen.

Terézágyú [15:35:34] @Nick-son:
Szomorú....

Nyilván a rendszer ilyen.

Ha rögtön utánamentek volna, sőt elkapták volna, valószínűleg nem kitüntetést kaptak volna, hanem letolást, hogy mi jogon csinálták, meg hogy számoljanak el a benzinnel stb. stb.

melaena [15:41:54] @Nick-son: Ez igy eleg szarul hangzik,de azert az eremnek ket oldala van :
odamesz a rendorokhoz,aki egy 8-12 oras muszak vegen vannak,es elvarod, hogy gta-t jatszanak az iden ezerotszadikkent ellopott motorod miatt. Legalabb annyira irrealis elvaras,mint amikor a poszt bevezetojeben benne van,hogy mar harmadik napja nem valaszol az a szolgaltato,akinek a panaszkezelo osztalya epp a harom hettel ezelotti ugyeknel tart.

Tudom, vannak lusta emberek,meg sok allamilag penzelt helyen egy nemet ceg hatekonysagnak,munkamoraljanak a tiz szazaleka sincs meg,de sokszor a masik oldalnak is teljesen enkozpontu,irracionalis elkepzelesei vannak,mintha mas nem is letezne a vilagon.

Terézágyú [15:42:16] @Nick-son:
Kicsit olyan ez, mint amit a ferencjózsefi osztrák-magyar hadseregről írtak: hogy a tisztektől nem azt várják, hogy hősiesek, bátrak stb. legyenek, hanem hogy pontosak (az akták gyártásában), tisztelettudók a feletteseikkel szemben stb.

melaena [15:45:08] @melaena: kozertekben is megfigyelheto,hogy kimegy az egyik penztaros budira,vagy kajalni,mire visszaer,mar 5-6 ember all minden sorban,es nemelyik akar embert is olne azert,mert nem 2-3,hanem 6-7 perc mulva fog sorra kerulni.

Terézágyú [15:46:05] @melaena:
"odamesz a rendorokhoz,aki egy 8-12 oras muszak vegen vannak,es elvarod, hogy gta-t jatszanak az iden ezerotszadikkent ellopott motorod miatt. "

Ez kétségkívül nagy igazság, de ha a műszak elején lettek volna, akkor sem csinálták volna ezt, attól tartok... :(
Mint ahogy a központ sem szólt oda a környékbeli összes járőrnek, hogy nézzenek szét.

Igen, igen, irreális elképzelések.

uns97 [15:51:15] @Nick-son: na akkor ugynezem nem csak en latom eleg soteten a helyzetet ha rendorsegi ugybe keveredik az ember. Foleg ertsd, ha elszenvedoje az ugynek... mert az elkovetoknek ez a mostani rendorsegi szinvonal tokeletesen megfelel.

@Zirowe: senki sem varna el, hogy a rendor egyutt sirjon a bajba jutottal, sot boci szemeket sem kellen mereszteniuk. Azonban a szardarabnak nezesen, vagy a "mit akarsz itt, mit zavarsz te minket a hulye ugyeddel" hozzaallasnal azert kicsit tobbet varna az ember, foleg ugy, hogy ugye van a sokszor elcsepelt szoveg, hogy EZEKET a mi adonkbol tartjak el, ha ugy vesszuk valos gazdasagi hasznuk zerus, s akkor ha meg a munkajuk is olyan amilyen akkor joggal panaszkodhat az ember a rendorre... aztan az lehet nyomozo, lehet utcai setalgato, vagy autoval cirkalo illeto. Eddig mast sem hallottunk, hogy milyen rossz korulmenyek kozt dolgoznak, szinte "nincstelenek", nos azota mind a technikai oldal igencsak javult, nem beszelve a fizetesukrol, de istenigazabol a munkamoraljuk, a munkahoz valo hozzaallasuk tovabbra is kritikan aluli - sot megvannak sertodve, ha valaki valamivel "zaklatja" oket. (mondom, legyen az kozteruleten levo rendor akit rongalas, csendhaboritas miatt keres az ember, vagy nyomozo akit lopas, csalas, stb ugyben...) Az igazi fehergallerosokkal szemben ugysem lepnek fel, de mostanra mar az alapfeladatokkal is baj van. Csak a penzbeszedeshez ertenek, arra nagyon fel vannak keszitve, persze mindig megvan a magyarazat, hogy igazabol nem is penzbeszedes, hanem az egesz lehuzas csak ertunk atlagemberekert van....

melaena [15:52:29] @Terézágyú: lehet,hogy azert,mert minden olyan arc ,aki ugymond "korulnezhetne" a 2-3 nappal ezelotti bejelenteseken dolgozik.

Terézágyú [15:55:03] @melaena:
a normál országúti járőrök hol vannak? nincsenek is?

melaena [15:56:08] @Terézágyú:
Par eve napi par ( 50-nel kevesebb) kilometerre elegendo benzin volt a kvotajuk. nem tudom, hogy ez mennyiben valtozott.

Terézágyú [16:00:11] @melaena:
"Par eve napi par ( 50-nel kevesebb) kilometerre elegendo benzin volt a kvotajuk. nem tudom, hogy ez mennyiben valtozott. "

Erre írtam fentebb, hogy nyilván nem rohannak a bűnözők után, mert el kell számolniuk a benzinnel.

De ebből az derül ki, hogy ha bemondja a központ (HA bemondja, mert eszerint be se mondja), hogy a Nemzeti Múzeum előtt elloptak egy ilyen és ilyen kocsit, éppen ebben a percben(!), akkor a járőrkocsi, amelyik éppen az Astoriához ér a Keleti felől, nem csinál semmit, mert úgysem lesz rá benzin?

homar-fan [16:01:18] De miért a rendőrségre megy egy fogyasztóvédelmi kérdéssel? A rendőrség bűncselekményekkel foglalkozik - az meg itt nem nagyon történt (leszámítva a fenyegetést, amit nem tud bizonyítani).

Terézágyú [16:02:41] @homar-fan:
"De miért a rendőrségre megy egy fogyasztóvédelmi kérdéssel? A rendőrség bűncselekményekkel foglalkozik - az meg itt nem nagyon történt"

Ezüstöt aranyként adni el nem bűncselekmény?

The Crazy One 3om [16:08:50] @homar-fan: szerintem a poszter fenyegetett, amit be is váltott. Én visszakínálnám hitelrontásért...

Terézágyú [16:14:03] @The Crazy One 3om:
"szerintem a poszter fenyegetett, amit be is váltott."

Annak közlése, hogy ő itt bűncselekményt lát, ezért feljelentést tesz, az is fenyegetés? :)

The Crazy One 3om [16:16:13] @Terézágyú: "feljelentlek" Az fenyegetés. Azt nem kell közölni, hogy valakit feljelentesz, mert jogod van hozzá. Csak azért mondod, hogy kikényszeríts valamit...

Majmász Gedeon [16:17:29] Reméljük az ügy végül csak egy fura sztori marad a családi legendáriumban. -> Reméljük, az ügy végül csak egy fura sztori marad a családi legendáriumban.

akit hagy ne jellemezzek -> akit hadd ne jellemezzek

A többi hibát hadd ne javítsam! Úgyis profiltisztítás van...
mno.hu/velemeny/profiltisztitas-1361453

Terézágyú [16:18:09] @The Crazy One 3om:

Tehát ha a szomszédod éjjel flexel, te meg átszólsz neki, hogy "hagyd abba, mert kihívom a rendőrséget", akkor ez fenyegetésnek számít, és másnap ő ballag be a rendőrségre, hogy feljelentést tegyen?

The Crazy One 3om [16:24:26] @Terézágyú: szerintem annak számít. Ha a szomszédom flekszelne éjjel, akkor másképpen mondanám neki. Ne azért hagyja abba a flekszelést, hogy ne hívjak rá rendőrt, hanem azért, hogy a szomszédai tudjanak pihenni.

Egyébként mivel menthetetlenül vizuális típus vagyok, eszembe jutott a volt szomszédom: igazi oláhcigány kalapban, kígyőbőrcipőben. Elképzeltem a kezébe a flekszet. Szegény szerszám :D

Terézágyú [16:25:48] @The Crazy One 3om:
"Ne azért hagyja abba a flekszelést, hogy ne hívjak rá rendőrt, hanem azért, hogy a szomszédai tudjanak pihenni."

Ne röhögtess már.

kombusz [16:29:16] Nem tudom milyen sorszámrol beszélnek egyesek a gyürüben.Nem sorszám van benne hanem az ezüst jelzése a 925.Ha arany akkor ha 14k-s akkor 585 ha 18k-s akkor 750 a jelölés.Semmi sorszám nincs benne ez nem luxusora hogy sorszámozzák.

Terézágyú [16:33:54] @kombusz:
A dolog innen indult ki:
"A kedves tulajdonos, akit hagy ne jellemezzek, nem hogy segítőkész nem volt, de azt mondta, ilyen sorszámú gyűrűt nem is árulnak. " - írta a pószter.

Terézágyú [16:34:56] @atpijkamo116:
"Most ezt így hogy? Elvétette Helga, és egy olyat posztolt, ahol a poszternek van igaza?"

Úgy látom afelé tartunk, hogy itt sem lesz igaza a pószternek mégse :)

The Crazy One 3om [16:35:21] @Terézágyú: jó, ez volt az utópia, no :)

Terézágyú [16:38:01] @The Crazy One 3om:
Na...

De mondhattam volna, hogy a házadba betörő tolvajnak sem mondhatsz semmit, mert feljelent fenyegetésért...

Kitalátor (másként) gondolkodó [16:40:19] @borso: Ez ide túl releváns válasz. A poszt toló fel sem foghatja.
@Terézágyú: Ittapirosozni is szoktak emberek, legalább 2500-3000 éve. Vadászösztön...

Kitalátor (másként) gondolkodó [16:41:51] @The Crazy One 3om: Azt hiszed, hogy ő nem tudja kivágni a rezet, pláne flexszel?

Terézágyú [16:42:46] @borso:
"Az ékszerboltok felügyeleti szerve az MKEH-NEHITI (nemesfémhitelesítő intézet) Ha itt megteszed a bejelentést"

Mondjuk felmerülhetne, hogy a rendőrségen ezt miért nem mondták a pószternek...

Nick-son [16:45:23] @melaena: na nem is azt vártam volna, hogy azonnal tűvé tegyék a várost, vagy lezárják a kivezető utakat, de azért annyi elvárható lenne, hogy beleszólnak abba a nyomorult rádióba, hátha valamelyik kolléga előtt egy elhúz egy motoros feltűnően sietve pont egy olyan típusú motorral. Hátha hátha. Persze nem akarásnak nyögés a vége. Egyszerűen nincs is meg bennük, hogy a bűn üldözés mit is jelent valójában. Töltögetik ugyanazokat a papírokat, egyiket a másikról másolják csak a neveket meg a helyszínt írják át és ahogy látom a lényeg pontosan ez, hogy a papírok meglegyenek.

Nekem ne mondja senki, hogy le vannak harcolva 8-12 órás szolgálat után. Aztán mibe? A papír írogatásba? Bűnözők után túl sokat nem szaladgálnak az biztos.

Még kétszer volt velük dolgom, minden alkalom hasonlóan zajlott. Szokásos papírok és a szokásos zéró eredmény.

Egy dologra jók, pénzt szedni minden féle KRESZ kihágásért. A felcsúton forgató német riportereket megmotozni is van rendőr. Semmi gond, csak pont nem ott vannak ahol kellene.

Ha szerinted ez így jó akkor oké igazad van, nem vitatkozom én, de sajnálni nem fogom őket.

Szennymester 6000 [18:11:52] @FDToth: leöntelek szarral, te fos. Még mindig nem megy, hogy megtiszteld a többit azzal, hogy átolvasod a hányásod? Szeretnélek kibaszni. De inkább engem basztak ki. Ez is valami.

Szennymester 6000 [18:19:12] A helyes írás híven tükrözi miféle réteg is rajong a fehérdarany iránt!!! Azért együtt érzésem (ilyet is ritkán fir-kan-tok). Szar az, ha szar keveredik a csákletes pudingba.

Szennymester 6000 [18:29:22] Most akkor számlablokkal vagy az eladó szavával kell bizonygatni, hogy aranyként árulták? (ezek az árulóóók) Baszki, komolyan hangi felvételt kék (blue) készítni, S lee fényképezni a kirakott égszert, hogy alá ranytitulus van firkantva? Vásárlás előtt, aznapi újsággal?
Kőkemény az egész: Békéltető, Fogyvéd, a hajára kenheti mindkettőt (tecőleges sor rendben) az átkúrott, az eladói mentalitást meg látjuk.
:/

homar-fan [18:36:16] @Terézágyú: Nem, nem az. Hanem hibás teljesítés.

Szennymester 6000 [18:36:18] @atpijkamo116: én meg nem értem mi nem jó a népeknek a pezsgőszínben. Pezsgőarany.

MIÉRT NINCS KÉT POSZT?

Szennymester 6000 [18:51:32] @Egysimaegyfordított: mert ha 1 ezüst volt köztük, mind az volt? Miért egyértelmű ebből, hogy jelen esetben igazsága van Fehéraranyéknak? Aki 1x csalt máskor is csal? Jóllehet, de az eseti csalást ez nem bizonyítja. Látom én, hogy nőből van az agyad. Sebaj, azért próbálkozol, gépelsz, meg minden.

Szennymester 6000 [19:02:47] @Szennymester 6000: bocs, ezt benéztem. De aptijankónak igaza van.
@melaena: ne mosd össze a rendőri _hivatást_ (haha) a magad kis pultos világával, már bocs. Igenis a forrø nyom sokat számít(ana). Bazmeg. Kikre számítsunk akkor mégis? Jahogy senkikre. Nem nekik kell GTA-t jácani, de a drótot leadhatták volna. Kívánok neked rendőrségi ügyet szopóági oldalon, hasonló hozzáállással! Utána is megnézzük a véleményed.

1gazsagos1 [19:31:18] Ajjaj

MÉR NEM TANULNAK AZ EMBEREK SEMMIBŐL SEM JOGAITOK VANNAK b+ JOGAITOK

JOOOOOOGAAAAAIIIIITTOOOOOKKK!!!

1. ÜGYVÉDDEL MÉGY VISSZA EGYBŐL NAGY ÉRTÉKNÉL!!!

2. HA RENDŐRSÉGET KIHÍVJÁK CSAK BŰNCSELEKMÉNY ESETÉRE, TEHÁT EZ ÖNBÍRÁSKODÁS!!!!!

3. MAX TE HÍVHATTAD VOLNA FEL EGYBŐL A RENDŐRÖKET FELJELENTÉS!!!

+1
SZEMÉLYES ELBESZÉLGETÉS??? VÉGÜL IS AGYON IS VERHETTEK VOLNA TITEKET A TULAJ EMBEREI!!!!

1gazsagos1 [19:34:13] Felmérte a tulaj, hogy mennyire vagytok balekok. Sajnos. Örök hiba. Ha egyből ügyvéddel mégy be a boltba mindjárt lett volna intézkedés nélküle is.

NEM CSINÁLUNK ILYET CSAK HA ÖNGYILKOSOK AKARTOK LENNI POSZTER.

Személyes elbeszélgetés? Engem hívott volna be, de sajnos fel volt készülve utána már mindenre így ti hiába pattogtok.

Valószínűleg nem ez volt az első eset csak a többi balekot sikerült elhallgattatni titeket meg csak félig, lemérte ezt rólatok, hogy nem hagyjátok magatokat zsarolni.

Azért erre fel lehetett volna készülni, de hiába mert telefonnal sem mégy semmire.

Elsőre mentem volna ügyvéddel rendőrrel vissza a boltba! Itt buktad a dolgot! Ékszereknél nem tréfálunk!

1gazsagos1 [19:37:49] Meg nekem valahogy az is furcsa, hogy egy plázában lévő ékszerbolt ilyet megjátszik

nem furcsa az tekintve hogy a hazai ékszerbiznisz is egy manufaktúrából fakad tehát a csóka joggal érezhette magát védettnek a szakmában a pattogó ügyfél ellen

valami lehetett a poszterban mert felmérte a terepet, láthatta hogy fel fogja őt jelenteni a 99%-a kussol és lenyeli

a poszter ne keseredjen el mert sajnos a tulaj úgyse fog sokáig élni, aki ugyanis idáig süllyed le a szakmában az már a végét járja

(külföldön van = lelép a behajtók elől hogy ne találják meg) de hipp-hopp itthon van mikor valaki követelné a pénzt elhallgattatja amint lehet és akiről tudja hogy lehet

egy pláza nem fog senkit sem megvédeni a csaló tulajok ellen miért gondolják hogy az mindentől megvéd csak mert forgalmas helyen van a bolt ?

atpijkamo116 [20:05:06] @Terézágyú: "afelé tartunk, hogy itt sem lesz igaza"

Igen, második olvasatra kissé hihetetlen az eset.

atpijkamo116 [20:08:59] @Terézágyú: "@The Crazy One 3om:
Na...
De mondhattam volna, hogy a házadba betörő tolvajnak sem mondhatsz semmit, mert feljelent fenyegetésért... "

Nem tudom, mit értetek fenyegetésen. De az nem zsarolás, ha közlöd, hogy élsz állampolgári jogoddal, és feljelentést teszel a rendőrségen, vagy bepereled a bíróságon, ha nem adja vissza a pénzed. Az a zsarolás, ha azzal fenyegeted, hogy eltöröd a lábát, ha nem fizet.

K.Attila88 [20:23:48] @metal: 2,5 gramm fehérarany áráról van szó, egy jobb ügyvéd ennek többszörösét is elkérheti

K.Attila88 [20:26:38] @pa2: sajnos igaz minden szó, ha nem így lenne nem vállalnám a sok utánajárást a megfelelő helyeken tett bejelentésekkel, a sok kellemetlenséget

K.Attila88 [20:36:34] @Egysimaegyfordított: egy ezüst gyűrűért nem fizetek annyit ami látszódik a kamerafelvételen, legalább is remélem hogy látszódik

atpijkamo116 [20:38:55] @Nick-son: "@melaena: na nem is azt vártam volna, hogy azonnal tűvé tegyék a várost, vagy lezárják a kivezető utakat"

Amit rendőrökből láttam:

1. Bagatell ügyön dolgoztak. Két kihallgatáson voltam ott, tiszta időpocsékolás, az egyik tanút én sem értettem, miért hívták be, hisz mondta, hogy ott se volt. Aztán eredménytelenül lezárták az ügyet.

2. A betörő helyett a sértettet ütötték le.

3. Iratlefoglaláshoz 5-en jöttek, fegyverekkel. Elbasztak 3 órát mindenki idejéből. Kézzel írtak jegyzőkönyvet vállallahatlan helyesírással, fogalmazással.

4. Jegyzőkönyvet hamisítottak. Ilyen 3x volt.

K.Attila88 [20:40:48] @Terézágyú: @Egysimaegyfordított: egy ezüst gyűrűért nem fizetek annyit ami látszódik a kamerafelvételen, legalább is remélem hogy látszódik

melaena [20:47:12] @Szennymester 6000:
Koszonjuk,majd ertesitjuk!

1gazsagos1 [21:08:42] @K.Attila88: a pénztárt minden esetben jól figyelik hiszen azért van a kamera hogy az alkalmazottak ne lopjanak talán még a mérés is látszik maga a mérleg

pedig ez esetben egy ügyvéd baráttal kellett volna alapból megjelenned a boltban + rendőrséggel elsőre

aztán pattogjanak hogy kicserélnek -e

1gazsagos1 [21:10:55] @atpijkamo116: hiába magyarázod nem fogják fel hogy JOGÁLLAMBAN ÉLÜNK, JOGAINK VANNAK

ez esetben tényleg kellett volna közölni hogy jó másnap rendőrség és feljelentés + ügyvéd

igen, az ok, hogy a gyűrű kis értékű egy ügyvédhez de egy sitteléshez már elegendő lenne ha kb. 100 rugóval számolsz

meg lehetett volna kérni egy barátot hogy jöjjön és nézzen el vele a boltba

személyes elbeszélgetés örüljön a poszter hogy ép bőrrel megúszta a tulaj helyében én megkötöztem volna és bedobtam volna a Dunába végül is ki keresné utána

miket mondhatott ott a poszternak, na arról meséljen mert azt fene mód titkolja valamiért

Beerhead [21:36:03] Két dolog lehet:
Vagy a boltos adott el könyvelésben nem szereplő gyűrűt, a fehéraranyat meg okosba máshová.
Vagy a t.poszter, esetleg az asszonykája váltotta be némi készpénzért ezüstre.
Egyik esetben sem látom, hogy hogyan lehetne bizonyítani. A kamera képén nem fog látszani sem a sorszám, de még szerintem a színe sem.
Az ékszerbolt könyvelése meg stimmelni fog, mert az ezüstöt sosem könyvelték, a fehérarany meg elment máshová kéz alatt. (Ha ez történt)
Kurva szar helyzet mindkét félnek. Valami jogászféle mondjon már valami okosat.

[Helyhiány miatt itt pár kommentet töröltem.]

1gazsagos1 [22:10:42] @The Crazy One 3om: a feljelentelek csak közlés hogy élne államplgári jogaival feljelentelek a rendőrségen nem fenyegetés csak közlés hogy nem hagyja annyiban a dolgot

a másik félnek is joga van ezt mondani, hiszen neki is vannak jogai ő is feljelentheti a posztert

a fenyegetés az hogy azt mondod ha feljelentesz eltöröm a lábad és bedoblak a Dunába megkötözve

a fenyegetés az hogy feljelentelek rádküldöm a rendőröket és agyonveretlek velük

Terézágyú [07:49:12] Én ugyan sok minden feltételezek az eccerű magyar állampógárokrul - de még több mindent azokról, akik ilyen boltokat nyitnak. Sokkal hihetőbb az, hogy a tulaj a sáros az egészben, mint az, hogy a két posztíró így felépítse és eljátssza ezt azt egész sztorit. Ha ügyeskedők lennének, akkor eleve lenne nekik ügyvédjük is - valami haver, aki benne van...

Manyecs [09:09:41] @Szennymester 6000: a párom öccse rendőrkapitány nagyon rendes ember..! :) De tényleg. Csak jót mondhatok róla..:)@1gazsagos1: dúlva sztori én hagynám a pi...csába hogyan bizonyítja még kamerafelvétellel is?? Ehh.

Zardas [10:20:09] "Nem sikerült telefonálniuk, ezért másnap megint bementem."

Naháááát, megígérték hogy visszahívnak aztán mégse? Mikor tanulják meg már az emberek, hogy ez a legősibb lerázó szöveg?

atpijkamo116 [10:40:02] Nah, elsőzzetek, nyomorultak!

Bluemotion [13:11:02] Kérdés, mi van a számlán? Ezüst eljegyzési gyűrű? :)

PaszteLART [14:21:51] Internetes pénzkeresés - Weboldal építés / Cikk írás / YouTube, Instagram Marketing/Fordítás [Nem MLM, és klikkelős] valodipenzkeresesaneten.blogspot.com/

K.Attila88 [16:08:35] @Bluemotion: Természetesen a jótállási és szavatossági jegyen 14 K fehérarany van feltüntetve , ezen kívül gramm, gyártási szám, dátum stb. És a blokkon sem egy ezüst gyűrű ára van, amit kifizettem. Ezt gondolom a kamerafelvételen is látható lenne, hogy mennyi kp-t adtam.

K.Attila88 [16:24:13] @Terézágyú: Nincs ügyvédünk, nem vagyunk, voltunk felkészülve arra, hogyan bizonyítsuk az igazunkat. Mindig van egy első eset, jelen esetben ennek az üzletnek a világában, bár egy hozzászóló szintén így járt egy pár fülbevalóval, csak neki kicserélték. Ha valótlan állítanék, ahogy az ékszerbolt tulaja állítja, nem vállalnám nevemet, arcomat adva a hivatalos szerveken túl a nyilvánosság előtt is . Ki az a hülye aki így próbálkozik ?!

Black Bride [17:04:44] @uns97: Hozzánk betörtek tavaly a lakásunkba.Március volt,nagyon beteg volt a macska, menni kellett érte az állatkórházba ezért felkerekedtünk olyan fél 7 felé, mivel közölték,hogy este kell érte menni.Az elsőn laktunk egy 3 szintesben ,aminek egy ilyen fás bokros kertrészre nézett minden ablaka és az erkélye.Az alattunk lakó "idős hölgy" mindig mindent látott/hallott addig a napig. Aznap 2 órára rá hazaértünk,nagyon fújt a szél.Beérve az ajtón láttuk,hogy minden ki van borogatva,nyitogatva,feltúrva,a redőnyök leengedve,kivéve az erkélyajtón,mert azon félig volt csak leengedve és az erkélyajtó tárva-nyitva. Azonnal hívtam a rendőrséget,amíg a férjem leszaladt a kertbe és az utcára, hogy körülnézzen, mert mikor jöttünk befelé találkoztunk egy arcba húzott kapucnis fiúval.A rendőrség kb. 1,5 perc után vette fel, ahol egy hölgynek (úgy ahogy tanultam és illik) elmondtam tárgyilagosan és röviden a lényegi infókat, hogy hol,kinél,mikor és mi történt illetve ,hogy mit tapasztalunk. Közölte,hogy mivel nincs közvetlen életveszély, ezért MAJD jönnek....ne nyúljunk semmihez.Másfél óra múlva megjelent egy fiatalabb illetve egy idősebb férfi,akik közül az egyik kelletlenül csinált néhány fotót ,amíg a másik egy kis notebookon legyezte ,hogy mi tűnt el.A fotós közölte, hogy szerinte a betörők kesztyűt használtak,így nem sok értelme van összecseszni a lakást ujjlenyomatporral, de HA AKARJUK az erkélykorlátot és az erkélyajtót megnézi nagy kegyesen. Ott ültek vagy egy órát,amikor is az egyik csendben írogatta a jelentését a másik pedig kifejtette, hogy legtöbbször sajnos ez van és ,hogy hideg vizet ihatunk az eltűnt holminkra, mert nem szokott meglenni. Az önálló keresgetéstől pedig tartózkodjunk, mert még a végén testi sértés lesz belőle és akkor MEGÜTHETJÜK bokánkat.Értitek?Mi. A betörők amúgy kifigyeltek minket, az alattunk lakó erkélyére másztak fel ,onnan az ő klímájára ,majd onnan a mi erkélykorlátunkra.A klímán illetve a kertben lábnyom is volt.A nő,aki alattunk lakik nem akart nekünk ajtót nyitni,holott hallottuk a lépteit ,hogy otthon van.Ő persze nem hallott és nem látott semmit.Másnap délelőtt kopogtak (szombat volt), a felső szomszéd házaspár jött le hozzánk, hogy úgy hallják hozzánk is betörtek.Mondom mi az hogy hozzánk is?Hát kiderült, hogy feljebb is másztak (merész cingár gyerekek lehettek,hogy rá mertek állni a másodikon is a klímára).Ők is kihívták a rendőröket.Most másik kettő jött ki, akik találtak egy komplett tenyérnyomot is a falunkon,ahová letámaszkodott a betörő,miközben leeresztette a redőnyt,hogy ne lehessen belátni.A rendőr nem kívánt innen nyomot venni, mivel elmondása szerint nem megfelelő a felület az ujjlenyomatvételhez. :DDDD Amikor be kellett menni a rendőrségre a jegyzőkönyv miatt még nekünk kellett illetékbélyegért keresni egy postát ,ugyanis nincs a rendőrség épületében és közvetlen közelében ennek megvásárlására mód! Szóval az ebből a tanulság, hogy jó előre le kell kapcsolni a villanyt, ha elmegyünk, lehúzni a lehetőleg műanyag nyílászárókra még a redőnyt is, beüzemelni a risztót ,amit beköttetünk a távfelügyelethez is,betörésre is fizető biztosítást kötni és reménykedni,hogy megmaradnak az értékeid, ugyanis ha egy betörő KESZTYŰT HÚZ ,akkor nem lesz meg a tettes! Zugló/2015 Az már más kérdés ,hogy a fenti remekbe szabott biztonsági óvintézkedéseket igen nehéz kivitelezni egy albérletben...

Eniko Magyar [18:25:59] Sajnos muszáj nekem is hozzászólni nem egy tobbszazezres gyururol beszélünk amiért megérné ezt vállalni!!Engem nem erdekel ha nem látjuk viszont a pénzünket de nekünk ez a dolog fontos volt és ezzel sajnos tönkretették nagyon elkeserítő h ilyen világot élünk és a végsőkig el fogunk menni mert mi vagyunk a károsultak!!A tékozló homár pedig megfelelő utánajárás után foglalt allast!!További szép napot!!

anitám83 [12:38:01] @Eniko Magyar: Kedves Eniko! Borzasztoan sajnalom, hogy igy jartatok. Olyan nagy boldogsag amikor az ember lanyanak megkerik a kezet. Ezutan eleg keseru lesz erre emlekezni. En sok boldogsagot kivanok nektek! Remelem az eskuvotok tokeletes lesz......

atpijkamo116 [13:32:35] @Homár Hilda: Az ilyen szarevőket törölnéd inkább, ha már olyan nagy törölgethetnéked van: @PaszteLART:

Homár Hilda [10:52:22] @atpijkamo116: nagyon nehéz lett volna ezt szarevőzés nélkül beírnod?

atpijkamo117 [10:59:37] @Homár Hilda: A buksiját ne simogassam meg?

Ha kibaszod a picsába, nem is kellett volna semmit írnom.

Kimoderálva: atpijkamo117 [11:06:20] @Homár Hilda: A kurva életbe kitiltottál hülye picsa. Végzem a munkát helyetted, és még szemétkedsz.

Homár Hilda [11:08:34] @atpijkamo117: nem kell senkit megsimogatni, akit nem akarsz, de beszélj már normális hangnemben légy szíves

Kimoderálva: atpijkamo118 [11:12:50] @Homár Hilda: Most bezzeg villámgyorsan tudsz törölgetni. Picsa. Világ szégyene.

zsolt33 [11:42:40] @atpijkamo118: Hilda szerintem az ilyen férgeket mint atpijkamo118 nyugodtan kitilthatod nem fog hiányozni senkinek.

Homár Hilda [11:54:07] @zsolt33: te se férgezz plz, neki ilyenek miatt van 118-nál a nickje

atpijkamo119 [12:01:50] @Homár Hilda: Nem édesem, az első százat olyanokárt pusztítottad, mint amikor azt írtam, hogy forduljon a poszter békéltető testülethez. Megvan az összes törölt komment.

atpijkamo119 [12:02:57] @zsolt33: Én is szeretlek. :))

zsolt33 [12:03:39] @Homár Hilda: Teljesen igazad van csak felmérgelnek az ilyenek emberek. Mondjuk ezek miatt az emberek miatt kéne bevezetni, hogy ip cím alapján is lehessen tíltani.

zsolt33 [12:06:46] @atpijkamo119: És akkor m i van vele ha megvan? Te abban leled az örömöd , hogy visszaolvasod milyen baromságokat írtál be?

A bejegyzés trackback címe:

https://bestofhomar.blog.hu/api/trackback/id/tr9611727933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása